Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Haha kan het bericht niet meer verwijderen Lachen
laten we maar gewoon tussen en 8 en 10 uur aanhouden vanavond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ohhh,ik heb zooooo lekker gegeten vanavond,niks bijzonders hoor,aardappeltjes,bloemkool en snitzel,ik had nog een half bakje champignons over en die heb ik erbij gebakken en een klein beetje chiliolie,errug lekker haha

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:02    

Reageer met quote
Hoi ik heb het sprintje geopend om 10 uur sluit ik het weer er willen nog twee personen zich aanmelden,zou gauw die zich aan hebben gemeld sluit ik hem weer,dan hebben we ook mooi aantal Erg blij
@Guusje wat ben jij toch goed bezig meid,klinkt allemaal lekker smullen
Mij wil het helemaal niet meer lukken,ik schaam me dood ben geen goed voorbeeld hier,vandaag weer veel gesnoept,we zijn vandaag boodschappen wezen halen in Duitsland,ik zij tegen mijn man zullen we iets gaan eten bij een imbis,patat met mayo en een jager schnitzel gehad,was lekker,en als ik het daar nu bij gelaten had,Nee dus,mijn man ging naar de sauna,toen heb ik nog een pak koekjes pims zo fout,en chocolade gehad,heb nu buikpijn niet zo gek toch Rollende ogen ik baal zo van mezelf,ben de hele week de fout al in gegaan,ben dan ook bang om maandag te wegen,want weet hoe snel de kilo,s er bij aanvliegen,ik schat 5 kilo Schaam Schaam O help wanneer word ik nou verstandig!!
Even een vraag vinden jullie het vervelend als ik dit hier schrijf/Ik doe het eigenlijk om jullie te laten zien hoe het niet moet!!!
Morgen maar weer een nieuwe poging!!
Succes allemaal ben trots op jullie,veel van jullie laten zien hoe het wel moet,kan noch veel leren hier!!
Fijne avond allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:16    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oke zal het gewicht invullen

Ben week 35 en 36 op vakantie en week 41 zijn we op vakantie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:20    

Reageer met quote
Welkom bij de club Kreeft,fijn dat je met ons meedoet!!
En heel veel succes met de doel halen!!
Lekker vooruitzicht met je vakanties Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:23    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
deeltje ik heb mijn streef verkeerd ingevuld moet 69 zijn hoe kan ik dit veranderen .

Ik ken dionbo en kreeft al heel wat jaartjes op een ander forum die is gestopt.

Ik was na de vakantie 3 weken terug 70,5 maar helaas thuis nu alweer 72 kilo .

Mijn man werkt weer en dan ben ik alleen overdag en snaai gewoon teveel .ik ben huisvrouw en 59 jaar .

we hebben een zoon die nu in engeland zit een week voor zijn stage.
Hij studeert in Nijmegen en hoopt einde dit jaar klaar te zijn .

OoK een hondje van 5 jaar een dwergschnauzer teef Hayley .

IK volg niet echt een dieet maar probeer netjes 1250cal te eten dan wel zonder te snaaien natuurlijk.

fijne avond allemaal en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:30    

Reageer met quote
Eliza ik heb je even verwijderd,nu kun jij je weer aanmelden het het goede streefgewicht invullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
het is gelukt .

IK herken veel uit je verhaal.
ik begin vaak uitverveling aan een zak chips en zeg dan een handje maar vaak gaat het dan mis.

NU vul ik morgen mijn eetdagboek in bij de eetmeter dus kijken of het dan beter gaat .

zit nu heerlijk buiten beter als binnen .

Mijn man bracht 2 kilo kersen mee nu daar weer mee opletten .

grtjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 19:49    

Reageer met quote
Fijn dat het gelukt is Eliza,dat gewicht van jou klinkt mij als muziek in de oren Lachen wat is het zwaarst geweest wat je gewogen hebt als ik vragen mag?
Knap als jij je doel probeert te halen gaat je vast lukken meid!!
leuk groepje hebben we nu hé,ik ken Guusje,Pien,Dionbi, en Gelukzoeker ook van andere sprintjes,en heb al veel steun van ze gehad,maar verpest het zelf altijd!!
leuk dat je in het kort iets over jezelf verteld hebt,leuk gezin heb je,en een hond,vandaar jou foto bij je profiel Lachen

Ik zal ook iets over mezelf vertellen,misschien leuk als iedereen in het kort iets over zichzelf verteld,maar dat hoeft natuurlijk niet hoor!!

Mijn naam is Adéle,word 26 jullie 58 jaar
Ben 37 jaar getrouwd en samen hebben we twee zoons een van 36 en een van 33 jaar de oudste is getrouwd en heeft twee kinderen wij hebben dus een kleindochter van 11 en een kleinzoon van 6 zo geweldig mooi om Oma te zijn Erg blij Onze jongste zoon heeft de ware nog niet gevonden Lachen
O niet te vergeten we hebben ook een lieve schoondochter!!
Ik ben huisvrouw,en doe twee maal per week vrijwilligers werk bij een dagbesteding voor ouderen daar kook ik,zo mooi en dankbaar werk Erg blij
Ik lijn mijn hele leven al vanaf 16 jaar Rollende ogen en wat ik al allemaal niet gedaan heb aan diëten te veel om op te noemen,veel afgevallen maar kom ook weer snel aan,omdat ik nooit mijn eetpatroon heb veranderd,ook dit keer weer jammer genoeg!!
Ik hoop dat we veel steun aan elkaar hebben,en dat we allen ons doel mogen bereiken!!

KOM OP MEIDEN WE KUNNEN HET SUCCES ALLEMAAL!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 20:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
adele mijn naam is elly .

Ik heb als zwaarste gewogen 87 kilo en minste 65 .
wel heel lang geleden .ik schommel al meer dan 3 jaar op de 72 maar wil zo graag naar die 69 .

Onze zoon is 24 en ook geen verkering maar ik denk dat hij ook het niet wil vind het alleen zijn helemaal prima.

we hebben 14 jaar gedaan over kinderen krijgen 2x ivf operatie en veel geduld toen ik 36 was ineens zwanger .
daarom nog een jongere zoon .en zijn we blij met ons wonderkind.

IK heb mij ingeschreven voor vrijwilligers werk in ziekenhuis wacht nu op de middag die gehouden wordt daarvoor .

Dieten dr Frank e,g,a Sonja bakker shakes ,met sonja was ik toen wel met haar eerst boek 20 kilo kwijt .

we gaan ervoor . ik stop ik ga even boven tv kijken en dan val ik al snel in slaap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 20:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 70, 71, 72  Volgende
Pagina 5 van 72