Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 61, 62, 63  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Klopt Dionbi nu is het betaalbaar,een paar jaar terug koste het nog 49,95,dat is nog al een verschil vind ik,en het is een hele moderne sportschool en dicht bij,denk dat ik wel ga dan Lachen

Haken ik vind het zo leuk om te zien,maar ik ben niet zo handig Lachen maar wel goed voor de lijn ook, als je vergeet om te eten Lachen
Bij ons in het clubhuis zit een haakclubje op vrijdag morgen,maar dan ben ik vrijwilligster bij da dagbesteding voor ouderen dus kan dan niet Rollende ogen anders was ik misschien wel gegaan,want je bent nooit te oud om te leren toch,maar het moet je wel liggen!!

Succes vandaag allemaal weer,fijne dag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 6:33    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen ben al druk bezig geweest en die snaai dag was ik 3 ons aan gekomen dus viel het mij mee .

Dionbi ik heb je kruk gezien knap gedaan .misschien idee om mooi een kleur te doen voor je kamer mooie grijs of taup-e en nieuwe groen .

ik zie vaak felle keuren door elkaar met werkjes op veel sites en dat is niet wat ik echt leuk vind ,past vaak nergens bij in huis.

Deeltje niet duur je sportschool. bij ons ook niet , 35 euro onbeperkt en ouder dan 55 15% korting en ouder dan 65 30%

voorlopig nog niet nog even druk doende en eigenlijk ook nog geen zin in .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik zit voor het eerst sinds tijden weer eens achter de laptop. Vind het wel zo makkelijk lezen en met reageren ook. Bericht dubbel geopend, de een lezen en op de ander wat typen.

Deeltje goede beslissing om niet meer te lijnen, maar gewoon gezond eten. Light is niet goed, je kunt beter de volle producten eten. Probeer wel op tijd een glas water te drinken, en als je door hebt wat je triggert om te gaan eten dat proberen te mijden.
Dat dieet van je vriendin is khd arm met vetrijk eten. Lijkt ook wel wat op GOK? Daar eet je ook khd arm aangevuld met vetten in de vorm van roomboter, slagroom ed. Bij GOK (grip op koolhydraten van Yvonne Lemmers) heb je eenmaal daags een koolhydraten uur. Niet dat je dan volledig los kunt gaan, maar je mag dan koolhydraten volgens een bepaalde verdeling. Dat staat allemaal in haar boek beschreven. Maar ook daarbij vallen mensen goed af, maar als je het laat vieren moet je de teugels niet volledig loslaten want dan heb je het er snel weer aan.

Gelukszoeker, wat goed van je!! Ik doe het je niet na, 20 km lopen. Nu met die verrotte knie van mij al helemaal niet, maar anders ook niet. Ik vond 5 km vaak al leuk genoeg, laat staan 20 km. Applaus

Guusje, je bent super bezig. Je hebt een mooie dalende lijn en je bent je bewust van je eten. Je weet dat je een foute dag hebt gehad en probeert dat de volgende dag weer te compenseren. Je blijft er niet (meer) in hangen.

Kreeft, een fijne vakantie! Wij gaan vrijdag voor een week naar de achterhoek. Heerlijk, zie er naar uit.

Eliza, netjes 0.4 eraf.

Dionbi, een leuke hobby is dat. Ik haak zelf ook heel wat af. Heb al een paar mochilla-tassen gehaakt, poppen, kleden. Ben nu weer bezig met een kleed, daarnaast ook een sprei voor onze dochter. Ben ook al weer zoekende naar een nieuwe tas.

Ik stond vanochtend op de weeg en was bijna een kilo lichter als afgelopen zaterdag. En dat terwijl ik echt niet bezig ben met lijnen. Maar de eetbuien staan even wat op de achtergrond, ik eet wel goed maar verdere snaaibuien blijven uit. En ik let een beetje meer op wat ik op mijn brood neem. En wat wisseling, niet altijd brood maar ook wel yoghurt of crackers. 1 maal daags kaas en niet te veel of vaak chocolade.

Zal nog even wat gaan doen, moet in en om huis nog wel wat gebeuren voordat we vrijdag weg gaan.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben in mijn reacties. Volgens mij ben ik weer helemaal bij.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Pien, dankjewel voor je lieve berichtje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 10:32    

Reageer met quote
Pien leuk dat je er weer bent Erg blij
Je had heel wat bij te lezen,en fijn dat je even gereageerd hebt,
Goed dat je al een kilo kwijt bent,klopt zoals je al gelezen had ga ik gewoon gezond eten,en ik zie dan wel of het gewicht met de tijd naar beneden gaat,en anders maar rond de 90 kilo,we zullen het zien Lachen
Jij hebt je vakantie ook nog lekker te goed zie ik,ik wens jullie in ieder geval alvast heel veel plezier!!
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 12:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zijn er nog mensen die tips hebben om buikvet te verminderen? Dat is echt mijn probleem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 17:25    

Reageer met quote
Guusje op DrogeSpieren.nl staan tips heb ik net even opgezocht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 17:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Thnxxx,ga ff kijken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 18:13    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen.

Weer een warme dag gisteren dik 27 en ik had mij te warm aangekleed.

Pien heerlijk toch 1 kilo eraf en dan niet gelijnd .
en op je vakantie veel bewegen kan je ook wat extra nemen .

Marlie vet verbranden op je buik zal je veel moet gaan sporten vaak zakt de buik naar bendeden succes.

Deeltje heb jij een baan of doe jij vrijwilligers werk .

woensdag mijn dag dan doe ik niks in het huishouden dan koken en hondje uitlaten .

Gewicht gaat weer heel zoetjes aan naar beneden .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 6:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eliza, bedankt voor de tip, maar je kunt niet plaatselijk afvallen dus dat gaat niet werken

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 6:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 61, 62, 63  Volgende
Pagina 39 van 63