Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Door elkaar te steunen en te motiveren,we gaan ervoor!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 34, 35, 36  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Pfff ben weer thuis 11 uur op de kleinkids gepast wel gezellig hoor,
Maar ben kapot,ze hebben een puppy sinds donderdag,nou daar moet je nog meer achteraan haha,
Hebben jullie ook zo,n last dat je vocht vast houd,heb zulke dikke benen en voeten,die lijken nu wel vierkant,en ik drink wel voldoende,
van mij mag het minder warm worden 25 graden zou mooi zijn!!
Hypnose dat je een gevoel geeft als of je een maagband hebt,je kunt het altijd proberen Gelukszoeker,zou mooi zijn als het werkt,maar ik geloof niet zo in die dingen Rollende ogen
Ik heb een zwager die heeft aan zijn huisarts gevraagd voor een maagverkleining,daar kwam hij niet voor in aanmerking,maar die huisarts zij hem wel denk je dat dat alles is hij had 16 mensen in zijn praktijk die een maagverkleining hadden ondergaan,en 9 hadden problemen met de darmen en andere klachten,maar bij sommigen helpt het wel en die zijn heel slank geworden,
maar je moet volgens mij wel lichamelijk klachten hebben bijvoorbeeld suikerziekte als je wil worden geholpen,maar zeker weet ik het niet!!
Meiden morgen is weer een nieuwe dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank voor het welkom. Nou Deeltje een puppy is idd en vooral in het begin een tijdrovende bezigheid. Vooral het zindelijk maken....
Maar het is wel heeeeeel leuk. Vorig jaar kregen wij een pup en is inmiddels een jaar. Een geweldig beest en het voordeel is, ik moet-mag er elke dag een rondje mee lopen. En dat is dan ook weer goed voor mezelf. Blijf ik nog een beetje in model... Lachen

Vandaag had ik qua eten nog een paar uitschieters, maar morgen gaat dat niet meer gebeuren!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 21:52    

Reageer met quote
Afgesproken Wicht morgen ga je ervoor Lachen
De pup is ook wel schattig nu nog, zij word wel behoorlijk groot het ras is een Cane corso,en ze heet Evi leuke naam hé,ze sliep ook best veel ,maar dan keek in even de andere kant op, en dan keek ik waar ze nu weer was,maar het ging verder goed hoor,onze kleindochter van 11 gaf me wel instructies haha geweldig Lachen
Morgen weer een druk dagje,s,morgens naar de dagbesteding daar doe ik vrijwilligers werk,s,middags bevolking borstonderzoek,en dan nog naar therapie,
Morgen word het bij ons 34 graden Rollende ogen
Voor straks welterusten allemaal ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Jakkes,heel slecht geslapen door de warmte...
Maar gisteren een supergoede eetdag,dat dan weer wel!

Succes vandaag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 5:52    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen dames .

Guus het was warm maar ik was zo moe sliep als een blok .
super dat je een goed eetdag had

Adele pup opvoeden is heel veel werk ,mijn hondje is nu 5 jaar en dat wordt echt de laatste ,ik hoop dat ze nog dik 10 jaar mee mag gaan .

Maagverkleining nooit aan beginnen ,kan je niet meer normaal meedoen met eten levens lang ,beter personeel trainer en een goed eetpatroon.,

IK heb de strijk weg en ben nu lijst aan he tmaken om wat gaan we eten de komende dagen .

ik had er 3 ons bij na die chips aanval.

Succes allemaal en zorg goed voor jezelf met deze warmte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Mijn eerste was hangt ook al, rauwkost voor door de sla vanaf staat gesneden, straks nog een was en dan rustig aan vandaag

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 7:54    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Hier ook heel slecht geslapen,maar ik heb veel vaker van die nachten wen er langzamer hand wel aan!!
Hier gaat het ook al twee dagen goed met het eten,denk dat ik tegen de 1500 kcal uit ervaring,hopelijk val ik daar weer mee af?
Ik heb nog steeds in mijn kopie dat ik alleen af kan vallen met heel weinig kcal te eten,moet aan die gedachten werken!!
Eliza we hebben zelf jaren terug ook een klein hondje gehad 12 jaar hebben we van haar mogen genieten,toen hebben we haar in moeten laten slapen pfff wat een ellende was dat,we hebben toen gezegd nooit weer!!
Eliza schrijf jij altijd op wat je gaat eten een paar dagen vooruit,dat is een goeie dat hebben ze mij ook wel eens aangeraden, Idee
Guusje fijn dat je gisteren een goede eet dag hebt gehad Erg blij
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Waar gelukszoeker het over heeft is een virtuele maagband. Niet een echte maar onder hypnose gebeurd er iets waardoor je onderbewuste het gevoel heeft dat die band er wel zit. Je kunt er baat bij hebben. Dit is ook waar ik over nadenk. Therapie met behulp van hypnose en na een paar sessies onder hypnose die band laten aanbrengen.

Hier ook al best warm en dan wonen we in de buurt van IJsselmeer. Dan is het in het midden van het land nog warmer. Maar het waait hier gelukkig wel, zit nu in de schaduw in de wind. Beterrrr

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 9:29    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Boodschappen zijn binnen en ik eet vandaag pasta 100 gram gaar met garnalen courgette gember lenteui,rode peper en rood ui en kookroom en kruiden .

nu even zitten en dan nog wat klusjes doen en vanmiddag rust nemen en ik kijk tv of ik lees wat .

veel water drinken en geen zware arbeid verrichten

Adele hayley is onze 4de hond,een leonberger is 3geworden en 2 bouviers allebei 11 jaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hier is het weer hommeles met het eten.
Deze week laat ik het maar gaan.
Te warm, weinig slaap en laatste week vakantie.

Gisteravond naar de Ikea geweest, want we wilden een kast in de bijkeuken hebben. Mijn man is die nu in elkaar aan het zetten.
Maar goed, daar moesten we dus trappen op. Ik hoefde nog net niet aan de beademing toen ik boven was Lachen
Conditie van nul komma nul.
Daar moet verandering in komen, weet alleen nog niet hoe ik dat ga aanpakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 13:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 34, 35, 36  Volgende
Pagina 11 van 36