Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Doe mee!!; drie maanden sprinten, tot 1 April! :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   coolieflo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dit jaar begonnen met Weight Watchers, maar dit vandaag ook weer opgezegd binnen de herroepingstermijn.
Ik merk dat gewoon kcal tellen via MyFitnesspal veel beter voor mij werkt.

Ik snap het systeem van Weight Watchers niet zo goed. Gisteren had ik een verjaardag waar ik een stukje appeltaart had gegeten en dit was 20 punten, wat voor mij meer is dan mijn hele dagtotaal aan punten. Dit terwijl het echt een klein stuk was en niet meer dan 300 kcal.
Ik snap de logica met gezond en ongezond, maar voor zelfgemaakte tomatensoep kostte het me 4 punten en voor een schaaltje mango 3.. Kortom, het werkte niet voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 20:06    
Vrouw Weeggegevens   Betteke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (Schijf van vijf)

Reageer met quote
Voedingscentrum heeft gratis een eetmeter app en een kiesikgezond app. Zo kun je eten via de schijf van 5.

Werkt voor mij erg goed, maar moet wel zeggen dat ik wat hulp heb van dieetist. Nu eet ik zonder de app want steeds tellen werd ik zat. Alleen als wat nieuws eet kijk even of goede keuze is.

Tot nu toe werkte al het andere wel maar tijdelijk. We proberen nu zo om af te vallen en hopelijk ook te blijven,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 20:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Weight Watchers moet je een beetje doorhebben

toegevoegde suiker en minder gezonde vetten tellen behoorlijk zwaar
vers fruit of fruit zonder toegevoegde suikers =0points
appeltaart kan dus wel evenals bv een pizza ...daar heb je je weekextra's voor
maar het is een beetje omdenken en puzzelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Appeltje35
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik zie dat ik een week achter loop.. Stom

Ik weeg mezelf altijd op zondag; aan het eind van de week. Wat voor mij dus week 1 is, is voor Weegclub week 2. Zo gezien ben ik in 2 weken tijd een ons aangekomen... ;P

Voor mij werkte calorieën tellen en een eetdagboek bijhouden echt niet. Ik was er dan de hele dag mee bezig, en het werd een 'idee fixe' (als je dat zo schrijft).
Ik ben vorig jaar 15 kilo afgevallen door heel veel eiwitpoeder te eten, maar ik wil graag op gewicht blijven zonder dat spul te hoeven gebruiken, wat dus niet lukt... Sip

Naja. zo te zien aan de tabel gaat het de rest van jullie goed af, hopelijk kan ik me een beetje optrekken aan jullie!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2022 19:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2