Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

DocSlim Sprintjes deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ritsjes
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: docslim

Reageer met quote
Ruim onder de 70...wie had dat gedacht Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 8:21    
Vrouw Weeggegevens   gertiebeer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: DocSlim

Reageer met quote
Ritsjes schreef:
Ruim onder de 70...wie had dat gedacht Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Super!!!

Zelf ook al bijna 20 kg kwijt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 10:28    
Vrouw Weeggegevens   randyboots
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: docslim

Reageer met quote
yvonnewachters schreef:
Spring is in the air betekent toch spring eens in de lucht? haha nou dat gaat tegenwoordig een stuk gemakkelijker, zeker in de lente Verward

Ik ben nog veel te zwaar om gemakkelijk te springen...maar voel me inmiddels al zoveel beter Erg blij . Dus laat de lente maar komen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 11:36    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
ninaatje schreef:
Kaatje schreef:
Sprintjes die in de laatste week nog open staan worden verplaatst, aangezien er al een nieuwe was geopend. Maar ik heb hem teruggezet hoor.

Kaatje,

Dank je...(dus volgende sprint pas aanmaken in laatste week van oude sprint is handigst?).

Groet,

Nina

Maakt niet zoveel uit, maar het geeft toch ook niet als hij wordt gesloten? Je kunt immers gewoon doorschrijven en als een nieuweling zich aandient verwijs je hem/haar naar de nieuwe sprint, of je zet 'm even open voor aanmelding. Je aanmelden voor een sprint die nog maar een week duurt is immers vrij zinloos. Lachen

Overigens kun je de volgende ook in het verleden starten, dan kun je meteen door met wegen. Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 21:17    
Vrouw Weeggegevens   WendyFahsen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Doc Slim

Reageer met quote
Ik wens jullie allen een fijne bevrijdingsdag. Feest gezellig, maar niet te uitbundig ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2015 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
antjemier schreef:
Wat raar, De oude sprint liep t/m week 3. De nieuwe begint in week 4. Toch zie ik geen resultaat terug. Had de nieuwe zeker ook in week 3 moeten beginnen? ohhh ohhh ohhh

Sprintje moet je in het verleden starten om meteen resultaat te zien anders duurt het 2 wk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2015 9:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14