Auteur |
Bericht |
Schildertje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-12-2008 Berichten: 625 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: gronau
|
|
Dipinipi schreef: | ja ik ben vandaag braaf
heb ook niet zoveel honger meer,ik eet gewoon wat meer
vanmorgen 2 eitjes genomen met 2 fjordjes en een sinaasappel
vanmiddag gehakt met paprika en ui en 2 fjordjes met milner
vanavond eet ik kipfilet met spinazie en een kop soep |
ja, dat gedoe met honger hebben begrijp ik niet echt. dagen achter elkaar heb ik nooit honger hoewel ik nog loop te rennen en te draven ook en bv vandaag heb ik opeens een honger, dat is niet te geloven, ik zou een hele koe rauw op kunnen geloof ik om van lekkerdere dingen maar te zwijgen. bizar! maar als ik sterf van de honger ga ik altijd even kijken in jouw dagboekje en kijk naar je foto en dan kijk jij me aan en constateer ik dat het kennelijk toch leuk is en ga tevreden verder hongeren. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2009 18:18 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2009 18:32 |
|
 |
omafia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-6-2005 Berichten: 2548 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Sliedrecht
|
|
Ik heb ook van die dagen dan heb ik echt de hele dag honger zelfs als ik mijn eten op heb blijf ik honger houden, maar de meeste tijd gaat het prima |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2009 20:43 |
|
 |
Vera Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-5-2008 Berichten: 1840 Dieet: Cohen Woonplaats: Beekbergen (gemeente Apeldoorn)
|
|
Hey Dinie, hoe gaat het?
groetjes,
Vera |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2009 21:25 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
gaat lekker vandaag  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 08 apr 2009 21:44 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
vanmorgen 75.5 dus ik schiet weer naar beneden
gister dan ook een superdagje gehad,savonds wel een klein stukje choco gahad en is ik zag dat de spinazie a la creme was,nou ja datkan dus nu kennelijk
gegeten
2 eitjes en 2 fjordjes
sinaasappel
2 fjordjes met milner
bal mager rundgehakt met paprika en ui
stukje chocola
veel spinazie ala creme
stuk kipfilet
stukje chocola
------------------
eetplan voor vandaag
2 fjordjes met milner
sinaasappel
bloemkoolsoep
stukje makreel op 2 fjordjes
kipfilet en???_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 apr 2009 9:42 |
|
 |
Nieke Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-8-2008 Berichten: 1247 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Als je toch naar beneden schiet neem mij ff mee pffffffffffffffffff,met de grote schoonmaak bezig dus soppen poetsen en nog eens soppen,en gisteren een mega honger (veel energie verbruikt he???) Moest heel erg aan je denken toen ik de belchinees belde haha,zag jouw koppie voor me en dacht,ach doe ook eens gek ,vandaag weer gas terug!
Liefs,Nieke_________________  [/url]
"Try not!Do,or do not!There is no try!
Laatst aangepast door Nieke op do 09 apr 2009 15:54, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: do 09 apr 2009 12:59 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Nieke dat kan best af en toe,zeker als je zoals jij bijna op je streef bent,meis wat heb je een resultaat geboekt in zo'n korte tijd!!!
nadeel van chinees is dat je er vocht op vasthoudt....dus even niet wegen  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 apr 2009 14:22 |
|
 |
omafia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-6-2005 Berichten: 2548 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Sliedrecht
|
|
Chinees lijkt me heerlijk ga ik ook een keer eten als ik op gewicht ben |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 apr 2009 16:38 |
|
 |
Nieke Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-8-2008 Berichten: 1247 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: alkmaar
|
|
Ohhhh het was echt jammie mmmmhhhhhhhhh ,en Nee ik doe me zelf die frustratie niet aan,omdan gelijk tewegen,maandag maar weer!!!
En een weekje op het zelfde gewicht kan ik op dit moment ook niet zo mee zitten !
Liefs,Nieke_________________  [/url]
"Try not!Do,or do not!There is no try! |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: do 09 apr 2009 17:18 |
|
 |
|
|