Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dipinipi eet kh bewust en suikervrij

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Hey Dini
volgens mij komt dat doordat je suikers naar binnen krijgt.
Ik heb daar ook last van.
Als ik iets extra's gegeten heb (waar suiker inzit) heb ik de volgende en moeite om me in het gareel te houden en onwijze koppijn.
Ik heb de afgelopen maand ook regelmatig iets genomen en merk dat ik dat veel moeite heb om weer in het cohengareel te komen.
Vandaag weer helemaal opnieuw begonnen met de bedoeling de laatste 6,5 kg de das om te doen.
Hopenlijk lukt het jou ook.

Liefs Ingrid

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Vera
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hey Dinie, ik wil niet zeuren, of me er mee bemoeien maar even over die wijntjes en extraatjes die je neemt.
Je stabilisatieprogramma straks is precies bedoeld om geleidelijk aan iets toe te voegen en ja, ook op het allerlaatste (de 18e dag of zo)een wijntje te nemen en af en toe een chocolaatje.
Dan is succes echt verzekerd, ik weet zeker dat jij dan ook ongestraft aan de wijn en chocolade kan, net als ik nu.
Maar even geduld, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het zo jammer voor je als niet het optimale uit dit Cohendieet gaat halen, juist de tijd er na, dat je niet gaat jo-jo-en en toch kan genieten van alles wat je lekker vind, ik gun het iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Vera schreef:
Hey Dinie, ik wil niet zeuren, of me er mee bemoeien maar even over die wijntjes en extraatjes die je neemt.
Je stabilisatieprogramma straks is precies bedoeld om geleidelijk aan iets toe te voegen en ja, ook op het allerlaatste (de 18e dag of zo)een wijntje te nemen en af en toe een chocolaatje.
Dan is succes echt verzekerd, ik weet zeker dat jij dan ook ongestraft aan de wijn en chocolade kan, net als ik nu.
Maar even geduld, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik vind het zo jammer voor je als niet het optimale uit dit Cohendieet gaat halen, juist de tijd er na, dat je niet gaat jo-jo-en en toch kan genieten van alles wat je lekker vind, ik gun het iedereen.

je hebt helemaal gelijk Vera,het is gewoon stom,stom,stom!!!!! Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hup, Dini, Hup!

Ik kan me niet voorstellen dat jij nou zo ongeveer de enige mens op deze aarde bent, die niet kan leren van z'n fouten... (Je zei: leer ik het dan nooit).

Natuurlijk leer je het dus wel!!

Huppakee, ga ervoor! Je bent er bijna... Misschien wil je je streefgewicht ook wel een beetje bijstellen; ik zag staan dat je nu ook al heel tevreden bent?
Maar dan wel netjes stabiliseren hè...?

Ik kom af en toe hier weer kijken. Veel succes!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 20:41    
Moderator

Reageer met quote
Fabiooltje schreef:
Hup, Dini, Hup!

Ik kan me niet voorstellen dat jij nou zo ongeveer de enige mens op deze aarde bent, die niet kan leren van z'n fouten... (Je zei: leer ik het dan nooit).

Natuurlijk leer je het dus wel!!

Huppakee, ga ervoor! Je bent er bijna... Misschien wil je je streefgewicht ook wel een beetje bijstellen; ik zag staan dat je nu ook al heel tevreden bent?
Maar dan wel netjes stabiliseren hè...?

Ik kom af en toe hier weer kijken. Veel succes!

Fabiooltje.

nou dat is nou net de instinker Fabiootje,ik vind het kennelijk wel goed zo,ik heb jaren ongeveer op dit gewicht rondgehuppeld en geprobeerd onder de 70 te komen,ergens zit in m'n hoofd dat ik dat wil maar aan de andere kant is het wel goed zo,beetje krom natuurlijk,beetje doorzetten en ik piep onder de 70
met 72 ga ik stabiliseren denk ik maar ik probeer eerst nog die magische grens aan te tikken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jan 2009 20:49    
Vrouw Weeggegevens   mindermama
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Misschien moet je dan nu met je stabilisatieprogramma beginnen, dan val je misschien toch nog een beetje af en je kan toch langzaam wat dingen gaan toevoegen.
Dit is natuurlijk zonde, want zo stagneert t afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 11:26    
Moderator

Reageer met quote
Nee ik ga nog niet stabiliseren
ik wil in ieder geval naar de 70/72 toe,als dat niet lukt terwijl ik goed cohen dan accepteer ik een gewicht van 74/75 kilo en ga ik stabiliseren,ik geef mezelf tot eind februari
er komen nog 2 moeilijke dagen
zaterdag een etentje bij de chinees,daar kom ik zeker van aan maar dat is hoofdzakelijk vocht,ik zal de rijst ed laten liggen en kiezen voor garnalen,kip en groenten
de week erop gaan we naar Luxemburg en hebben daar een carnavalsavond met eten erbij,er wordt gekookt door anderen en ik weet niet wat dat wordt,iets van een stoofpot denk ik,als ik dan maar van de wijn afblijf komt het wel goed

menu van vandaag

yoghurt en een appel

2 fjordjes met makreel
witlofsla met mango

magere burger met wat groente
preisoep
2 fjordjes met een goudreinet smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Glyn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen/WW

Reageer met quote
Ik ben trots op je Dini *knuf* je hebt het goed gedaan vandaag Mr. Green
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2009 19:36    
Moderator

Reageer met quote
ik ben weer super bezig en de weegschaal beloont me ook meteen,dat is dan zo leuk met cohen,vanmorgen zomaar weer 600 gr eraf Lachen
menu van gister

yoghurt appel

2 fjordjes met kalfslever smullen
preisoep

kipmedaillons met knoflook,citroen en koriander(AANRADER)
roerbak van kool en prei

stuk chocola Rollende ogen smullen Schaam Schaam
kennelijk reageer ik niet op chocolade maar wel op wijn

vandaag

huttekase met mango en paprika

rest kip met roerbak van gister
1 fjordje

fjordjes?

bloemkool met een magere burger

2 fjordjes met appel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 15:02    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Nou Kijk is aan]
De aanhouder wint (toch)
Ben benieuwd of er morgen ook af is.

Liefs,
Ingrid

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 17:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Pagina 21 van 1448