Auteur |
Bericht |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik ben net thuis
ja het was een leuk weekend met prachtig mooi weer
m'n gewicht weet ik nog niet maar er zal best wel wat bijzitten,je eet toch wel meer en anders
opsomming van de fouten
2x een minuscuul beetje softijs genomen
ze hadden de ijsmachine neergezet om vrij te tappen,bij elkaar nog geen half ijsje gehad maar toch...ik heb er wel van genoten
verder een stukje speenvarken met gebakken aardappeltjes en verschillende rauwkost
de avond ervoor hier en daar wat van het buffet genomen,waaronder een klein half plakje gehaktbrood en wat sperziebonensoep
verder geen brood of wijn genomen
er stonden diverse taarten en koeken,ook daar ben ik netjes van af gebleven
vanmiddag bij de benzinepomp ipv het gebruikelijke pistoletje americain een salade genomen met ijsbergsla,paar sperzieboontje,2 halve vleestomeaten,gevuld met garnaaltjes en een half eitje,de saus zat apart in een bakje en daar heb ik met m'n vork een beetje van gedipt_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 29 sep 2008 15:09 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38999 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
vanmorgen dus 400 gram zwaarder dan vrijdag,al met al niet slecht,vorig jaar was dat zeker 2 kilo
vandaag weer netjes in het cohengareel
menu
2 fjordjes met philadelphia
appel
salade met vis
1 theel mayo
1 fjordje en een halve mango
gegrilde aubergine
kipfilet
2 fjordjes_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 30 sep 2008 9:24 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
gister makreel uit blik genomen,beetje zout,gevolg 200 gr meer,vandaag maar rustig aan met zout,dan gaat het vocht wel weer weg,het is vocht want ik ga minder naar het toillet
vanmorgen een appel en een beker m yoghurt genomen,verdere menu weet ik nog niet_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 okt 2008 10:54 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 okt 2008 12:39 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
eten heb ik gister niet veel gedaan,zelfs geen soep,wel een koekje en een chocolaadje genomen en 4 glazen wijn
vanmorgen zelfs 400 gr lichter dan gister,kan ook wat vochtverlies zijn van de sauna en de wijntjes hoor en het gemis aan vezels in m'n avondeten
we zien morgen wel of dat zo is
vandaag gegeten;
yoghurt en 2 kiwi's
kopje tomatensoep met taise groenten,lekker pittig,zat wel een beetje mie in
struikje witlof als sla
2 fjordjes met een gebakken ei
1 fjordje geknabbeld(ik had wat onbestemde trek)door de wijn waarschijnlijk
2 fjordjes met appel en kaneel
spruitjes en een tartaartje_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 05 okt 2008 22:21 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
helaas vanmorgen weer over de 77,ik zei het als,vocht
vanmorgen even naar de sportschool geweest,niet veel gedaan hoor,beetje gefietst en geroeid,wel lekker bijgekletst
menu
yoghurt en een sinaasappel
roerbakje van tartaar,prei,kool,gekruimelde bloemkool en fjord,gekruid met kerry
vanavond een kipfilet met roerbakgroenten
2 fjordjes met appel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 06 okt 2008 13:00 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
weer eens een dagje bijschrijven
gister en eergister niet helemaal cohenproof gegeten
dinsdag 4x een half glaasje wijn genomen en een klein stukje chocola
gister met ontbijt(laat) half bekertje yoghurt en een ei op m'n fjordjes genomen en savonds laat een stuk harde 20+kaas
vandaag weer netjes in het gareel
ontbijt 2 fjordjes met gekookt ei en tomaat
lunch 2 fjordjes met 60 gr phili en een stuk komkommer
vanavond roerbak van tartaar met thaise roerbakgroente
later nog een stuk fruit en een fjordje
vanmiddag door de MRI geweest,ik werd gister opgebeld dat ik eerder kon,wat een herrie maakt zo'n ding zeg!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 09 okt 2008 16:21 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
menu van vandaag
yoghurt met appel en kaneel en 1 fijngemaakt fjordje
2 fjordjes met huttekase,basilicum+pietsje olie en een tomaat en stukje komkommer
kipfilet
broccoli
2 fjordjes met warme appel en kaneel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 10 okt 2008 11:00 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
vandaag weer een onsje minder,het gat langzaam maar het gáát
gister gegeten
yoghurt(laat ontijt)
stuk kipfilet met wat roerbak
mosselen
bak sla
3 glazen witte wijn
puntje van een pistolet met een beetje phili
appel_________________
Laatst aangepast door Dipinipi op zo 12 okt 2008 10:18, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 okt 2008 9:53 |
|
 |
Fabiooltje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-3-2008 Berichten: 11749 Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)
|
|
Dipinipi, wat ga je goed! Wat een lekker idee moet dat zijn! (Ondanks de opofferingen die je je toch wel getroost).
Fabiooltje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 12 okt 2008 10:03 |
|
 |
|
|