Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dipinipi eet kh bewust en suikervrij

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lady carmen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen/gezond eten

Reageer met quote
Hai,

Niet opgeven. De laatste kiloos zijn het zwaarst. Ik moet zeggen dat ik de de afgelopen dagen ook moeite heb om het vol te houden maar het gaat.
SUCCES
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jan 2009 22:49    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dank jullie wel voor jullie bemoedigende en bestraffende woorden Erg blij
vandaag echt niet goed gegaan
vanmiddag een paar wijntjes en vanavond een half pk koek met chocola weggesnoept Schaam Schaam
morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen,ik ga het weer proberen,ik weet echt niet waarom ik nu zo gek doe
Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 jan 2009 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Dipinipi,

Ik heb de indruk dat Cohen een behoorlijk zwaar dieet is. Je mag maar weinig hebben en al heb je misschien geen honger, je hebt vast wel veel trek in de dingen die je niet mag op dat moment.

Dus dat is denk ik één van de redenen dat je het zo moeilijk vindt.

Maar...

Grote maar: het lukte je eerst wél. EN je viel er heel goed mee af.

Dus ik denk dat je even een pas op de plek moet maken en een half uurtje de tijd voor jezelf moet nemen vandaag of morgen. En moet denken: wat wil ik nu?? Wat wil ik echt? En hoe ga ik dat doen en voor elkaar krijgen? (En waarom lukt het me nu niet en wat kan ik daaraan doen?).

Het kost je maar een half uur!

Hopelijk vind je de motivatie weer om dóór te gaan en ook die laatste kilo's er af te krijgen!!

Heel veel succes!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 7:41    
Moderator

Reageer met quote
ik weet hoe het komt Fabio,eigenlijk zie ik er best wel goed uit nu,onbewust doe je dan minder je best en sta je jezelf weer van alles toe
ik zie het maar als een lijndipje,vandaag ga ik echt weer aan de gang,ik wil onder de 70 komen,maar als ik rond de 71/72 blijf hangen vind ik het ook niet erg,ik ga dus vandaag echt m'n best doen en niet meer snoepen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Glyn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen/WW

Reageer met quote
Je kan het Dini, je bent niet voor niets al zoveel afgevallen cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Mieke2
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik weet hoe het komt Fabio,eigenlijk zie ik er best wel goed uit nu,onbewust doe je dan minder je best en sta je jezelf weer van alles toe
ik zie het maar als een lijndipje,vandaag ga ik echt weer aan de gang,ik wil onder de 70 komen,maar als ik rond de 71/72 blijf hangen vind ik het ook niet erg,ik ga dus vandaag echt m'n best doen en niet meer snoepen

Hoy Dipinipi, zie het maar rustig als een lijndipje, ik denk dat na zo'n afvalprestatie iedereen dit wel eens kan hebben, maar zoals je zelf merkt, je blijft er niet bij hangen en vanaf vandaag ga je er weer stevig tegenaan, "that's the spirit".
Ik ben 200% zeker dat het je gaat lukken om onder de 70 te geraken.

Met je ingesteldheid kom je er zeker en een dikke pluim voor al de "verloren" kilo's.

Liefs Hilde (Mieke2)

"100% Cohen als het effe ken" Musketiers "en garde"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi Dipinipi, dank je voor je felicitatie voor morgen! Ik vind het heel knap dat je zoveel bent afgevallen. Je kan ook besluiten om een paar weekjes op dit gewicht te blijven, is al moeilijk genoeg!

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 21:12    
Moderator

Reageer met quote
ja ook een optie maar daar hoef ik niet toe te besluiten dat gebeurd evengoed wel Uitlachen
ik hoef niet meer zoveel daar zal het wel door komen,ik zie er al aardig goed uit en ben onbewust waarschijnlijk wel tevreden

vandaag de hele dag honger gehad....vanmiddag tussendoor 4 fjordjes met oude beemster light genomen,altijd beter dan een pak koek Rollende ogen

vanavond de sauna in en onder de zonnebank met een flesje water en meer niet,de pennywafels roepen me Boos ohhh
morgen gaat het vast al weer makkelijker,kwestie van afkicken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Koh-i-noor
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: HV-Cohen

Reageer met quote
Ik vind je dapper!

Go girl!

Kijk naar de zon, dan blijft de schaduw achter je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 22:33    
Moderator

Reageer met quote
na 2 nette dagen(op 1 pennywafel na Rollende ogen ) weer een heel eind in de goede richting,vanmorgen 75.1 dus dat gaat goed
helpt ook wel dat ik weer veel water drink,ik eet wel veel,ik hou me echt niet aan onsjes groente,gister spruitjes gegeten,dat was zeker 300 gr en een flink stuk gestoofde sucadelap erbij met een lepeltje jus smullen
smiddags een preisoepje met phili en 4 fjordjes,2 met magere rauwe ham en augurk
eens kijken of ik volgende week onder de 74 kan duiken,er moet 1.5 kilo per week af wil ik eind februari op m.n streef zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 jan 2009 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Pagina 18 van 1448