Auteur |
Bericht |
Lady carmen Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-12-2008 Berichten: 178 Dieet: Cohen/gezond eten Woonplaats: hoorn
|
|
Hai,
Niet opgeven. De laatste kiloos zijn het zwaarst. Ik moet zeggen dat ik de de afgelopen dagen ook moeite heb om het vol te houden maar het gaat.
SUCCES |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 22:49 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38995 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 jan 2009 23:41 |
|
 |
Fabiooltje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-3-2008 Berichten: 11749 Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)
|
|
Hoi Dipinipi,
Ik heb de indruk dat Cohen een behoorlijk zwaar dieet is. Je mag maar weinig hebben en al heb je misschien geen honger, je hebt vast wel veel trek in de dingen die je niet mag op dat moment.
Dus dat is denk ik één van de redenen dat je het zo moeilijk vindt.
Maar...
Grote maar: het lukte je eerst wél. EN je viel er heel goed mee af.
Dus ik denk dat je even een pas op de plek moet maken en een half uurtje de tijd voor jezelf moet nemen vandaag of morgen. En moet denken: wat wil ik nu?? Wat wil ik echt? En hoe ga ik dat doen en voor elkaar krijgen? (En waarom lukt het me nu niet en wat kan ik daaraan doen?).
Het kost je maar een half uur!
Hopelijk vind je de motivatie weer om dóór te gaan en ook die laatste kilo's er af te krijgen!!
Heel veel succes!
Fabiooltje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 7:41 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 38995 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
ik weet hoe het komt Fabio,eigenlijk zie ik er best wel goed uit nu,onbewust doe je dan minder je best en sta je jezelf weer van alles toe
ik zie het maar als een lijndipje,vandaag ga ik echt weer aan de gang,ik wil onder de 70 komen,maar als ik rond de 71/72 blijf hangen vind ik het ook niet erg,ik ga dus vandaag echt m'n best doen en niet meer snoepen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 10:50 |
|
 |
|
 |
Glyn Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-10-2008 Berichten: 1516 Dieet: Cohen/WW Woonplaats: Rijswijk
|
|
Je kan het Dini, je bent niet voor niets al zoveel afgevallen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 11:06 |
|
 |
Mieke2 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-11-2008 Berichten: 1126 Dieet: Dr. Cohen Woonplaats: Belgie
|
|
Dipinipi schreef: | ik weet hoe het komt Fabio,eigenlijk zie ik er best wel goed uit nu,onbewust doe je dan minder je best en sta je jezelf weer van alles toe
ik zie het maar als een lijndipje,vandaag ga ik echt weer aan de gang,ik wil onder de 70 komen,maar als ik rond de 71/72 blijf hangen vind ik het ook niet erg,ik ga dus vandaag echt m'n best doen en niet meer snoepen |
Hoy Dipinipi, zie het maar rustig als een lijndipje, ik denk dat na zo'n afvalprestatie iedereen dit wel eens kan hebben, maar zoals je zelf merkt, je blijft er niet bij hangen en vanaf vandaag ga je er weer stevig tegenaan, "that's the spirit".
Ik ben 200% zeker dat het je gaat lukken om onder de 70 te geraken.
Met je ingesteldheid kom je er zeker en een dikke pluim voor al de "verloren" kilo's.
Liefs Hilde (Mieke2)_________________
"100% Cohen als het effe ken" Musketiers "en garde" |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 11:23 |
|
 |
Ritamaria Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-11-2007 Berichten: 2687 Dieet: Cohen Woonplaats: Tegelen
|
|
Hoi Dipinipi, dank je voor je felicitatie voor morgen! Ik vind het heel knap dat je zoveel bent afgevallen. Je kan ook besluiten om een paar weekjes op dit gewicht te blijven, is al moeilijk genoeg!_________________ ...
wat is lekkerder dan slank zijn....? |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: wo 14 jan 2009 21:12 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 21:19 |
|
 |
Koh-i-noor Super Weegclubfan

|
|
Ik vind je dapper!
Go girl!_________________
Kijk naar de zon, dan blijft de schaduw achter je. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 jan 2009 22:33 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 jan 2009 10:27 |
|
 |
|
|