Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dipinipi eet kh bewust en suikervrij

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1399, 1400, 1401 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Bob zijn heeft zo zijn voordelen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 sep 2020 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
vanmorgen 84.7 Erg blij
we gaan een paar dagen naar de camping dus weer een uitdaging
ik neem me altijd voor om niets extra's te nemen maar ja... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
zwarte rijst! lekker hé!!
Ik leerde het op resto kennen en in een Franse supermarkt (Auchan) vond ik het gewoon tussen de witte en zo staan: Riz vénéré
heet het. Schijnt zeer 'kostbaar' te zijn hoewel de prijs niet eens veel duurder is dan gewone, kostbaar in de zin dat alleen 'belangrijke mensen' in China dat p hun bord kregen. (vénéré betekent dan ook 'aanbeden')
Het is zeer lekkere rijst, én ook gaar in 18 minuten!!! Plus: het oogt ook mooi op je bord qua kleur vind ik..en de smaak ik ook fijn.
maja, alweer kh natuurlijk.. Vlg Pascale mag je dat best eten als het het mengt met andere eiwithoudende groente.
Zelf merk ik dat ik er niet van aankom, maar als ik linzen eet, wel. heel gek eigenlijk..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 16:40    

Reageer met quote

Heb hier nooit beestjes in, dit merk , Gallo is ook niet bio

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 sep 2020 16:43    

Reageer met quote
Ben echt heel benieuwd. Deze week niet meer in een winkel geweest, zal voor volgende week zijn. Of misschien straks een naar Delhaize. Kans is groter dat ik het daar tegen kom dan bij Okay.
Alleen weet ik niet hoe het daar met de coronamaatregelen zit. Benieuwd...

Geniet van je campingweekeinde Dipinipi! Het wordt in elk geval heel mooi weer!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 sep 2020 10:01    

Reageer met quote
Maatregelen zijn gewoon: kar wordt voor je ontsmet, je hoeft er geen geldstuk in te stoppen, binnengaan in 1 richting, gel om handen in te wedijver en natuurlijk mondmaskers op.
Kortom: zoals overal! Toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 0:05    

Reageer met quote
De laatste keer dat ik hier naar Delhaize ging, waren de maatregelen toch erg verzwakt. Van ontsmetten was daar niet veel sprake. Vandaar dat ik er niet meer geweest ben. Ga seffes es kijken of ze bijgeleerd hebben! Is wel een kleine delhaize.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
de supermarkten hier maakten eerst alle karren schoon maar nu kan je dat zelf doen...er staan bij de ingang 2 standaards met gel en vloeistof en een rol papier zodat je bij binnenkomen en gaan alles schoon kunt maken
mondmaskers hoeven hier niet maar wel afstand houden

gisteravond weer gezellig aan de bbq en alter bij het kampvuur...helaas ook weer gezellig zitten pimpelen Rollende ogen
vandaag weer braaf zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 9:14    

Reageer met quote
Dan ben ik niet de enige die gisteren zat te pimpelen Lachen

In mijn 'vaste' supermarkt werken ze ook zo, met bussen zodat je zelf kan ontsmetten. Perfect.
Hoop dat het bij die delhaize nu ook zo gaat. Anders zien ze mij voorlopig niet terug!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 9:35    

Reageer met quote
Dat is erg vreemd hoor! Kleine Delhaizes bieden gel en papier aan en dan moet je zelf ontsmetten, de grote bieden ontsmette karren aan.
Je zou je kar zelf kunnen ontsmetten door zelf papier en gel van thuis mee te doen. Wat je zelf doet, doe je beter!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2020 12:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1399, 1400, 1401 ... 1446, 1447, 1448  Volgende
Pagina 1400 van 1448