Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dieet programma op tv

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eva88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'calorieën tellen'

Reageer met quote
ik heb ook gekeken naar dat vpro-programma, vond 't wel leuk om te zien, maar een beetje chaotisch, er zat niet heel erg een lijn in, vond het niet helemaal duidelijk wat het programma me wilde vertellen.

Wel stoorde ik me inderdaad ook aan die man (maxim? die presentator) die zo onbeschoft praatte over het overgewicht (en de persoonlijkheid!) van zijn moeder. HALLO!! Dat is je MOEDER!! Daar dien je respect voor te hebben, die heeft je op de wereld gezet. Hupsakee, als ik haar was was ik gelijk al mijn uitgaven aan hem sinds zijn 18e bij hem terug gaan vorderen. Studie gedaan? Mag hij flink lappen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik denk ook niet dat het programma ons speciaal iets wilde vertellen, dat het puur inkijkjes waren in het leven van - min of meer - dikke mensen, waar ze mee worstelen of niet en hoe ze zelf tegenover hun eetgewoontes en hun gewicht staan. Zoals die moeder die gewoon de neuroloog niet geloofde, tja zo kun je jezelf altijd voor de gek houden. En ja ik heb me ook rot geërgerd aan die zoon. Hij vindt dikke mensen smerig... zijn eigen moeder notabene! Inderdaad volkomen respectloos, bah.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011 16:56    
Onbekend Weeggegevens   cilla68
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: mbv een maagbandje

Reageer met quote
zo gisteren was de start weer van sbs 6 xxl de afvallers ik hoop dat de mensen vele kilos af gaan vallen met het dr frank dieet ik weet niet priscies wat voor dieet het is
en wat vonden sommige mensen het moeilijk om hun foto te laten zien maar ik vond het wel een dapper hoor dat ze het op deze manier doen maar ik vond ook er zat een echtpaar in het publiek en die hadden mee gedan in 2008 maar ik vond die vrouwe er toch weer zwaar uit zien het is natuurlijk ook waar wat haar man zei dat je in een diep gat valt als het is afgelopen is want hoe lang zullen ze begeleid worden en dan moet je het echt weer zelf en samen doen
ik merk nu ook dat nu mijn bandje leeg is het toch heel moelijke is om het vol te houden dus ik heb en merk dat ik meer moet doen dan anders eten ik moet ook mijn gevoelens ect tegen over voeding veranderen ik kan misschien begeleiding krijgen van uit het ziekenhuis met dieetiste en een pygeloog want toen ik me bandje krijgen kon ik alleen een dieetiste krijgen nu hebben ze dus ook een begeleiding met een pygeloog kijken of dat helpt
kijk ik wil nog wel wat kilos eraf maar het liefst wil ik gewoon normaal met eten om kunnen gaan kijken ik ben afgevallen omdat ik minder kon eten maar ik heb ook wel eens dat ik gewoon slecht eet dus snack ,snoep ect maar ja dan minder maar hierdoor verandert je eetpatroon niet
dus ik hoop dat ik het nu een keer kan afsluiten en dat ik gewoon met eten kan om gaan en niet meteen uit de band spring zo als julie wel begrijpen

groetjes cilla

vanavond nog bij sbs 6 help mijn kind is te dik
ben benieuwd wat dat is ik hoop dat het niet zo cormecieel is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 18:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Cilla ik denk dat je zeker heel veel kunt hebben aan begeleiding van een psycholoog! Misschien helpen deze tips je al een beetje op weg:
https://www.weegclub.nl/forum/tips-voor-moeilijke-momenten-t23366.html
En bedankt voor de jouwe over het tv programma vanavond, ik ga zeker kijken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 19:24    
Vrouw Weeggegevens   m42
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ga straks kijken naar het programma "Help, mijn kind is te dik".
Samen met mijn dochter van 14 maar ik ben bang voor véél herkenning !!

Al vanaf de peutertijd (vr) at onze dochter alles wat los en vast zat !! De kelderkast op slot , snoeptrommel hoog, koelkast met een klem..... Ze kon zó vreselijk zeuren en doordrammen !! En ik zo moeilijk Nee zeggen !! Schaam Schaam
Uiteindelijk hebben we haar op haar negende naar een "Kids go fit"
programma gestuurd hier bij de sportschool.
Leren bewegen met mede lotgenoten , want ja ze was een zeer stevige meid !!
Ook leerden de kids wat de goede en de foute tussendoortjes waren en wat normale portie's op het bord waren.
Trots gaven de kids een presentatie voor de ouders over van alles dat zij er geleerd hadden.
Daarna ging het beter met onze meid, ze groeide lekker in de lengte, at en snoepte minder. Ging meer sporten.
Nu is onze mooie jongedame 14 jaar, 1.76 lang en 59 kilo !!
Kan het mooier ??? ( ik ben er zó trots op!!)

Toch zal ik met gemengde gevoelens voor de buis zitten straks, want wat is het moeilijk als je kind een onverzadigbare prullenbak lijkt, ze lelijk en onhebbelijk tegen je doen als je iets verbied en je gewoon een rotmoeder noemen !!
Het is zo gemakkelijk om te zeggen dat ouders harder en concequenter moeten zijn. Zo makkelijk om als buitenstaander te oordelen. Daar heb ik nog een rotgevoel van !!

Ik ben benieuwd hoe de kinderen en ouders in het programma geholpen gaan worden ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2011 21:02    
Vrouw Weeggegevens   precious222
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Sip Ik vind het een grote teleurstelling dat we nu weer moeten wachten tot maart voordat het weer komt.
groetjes precious

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 0:39    
Vrouw Weeggegevens   skymis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
precious222 schreef:
Sip Ik vind het een grote teleurstelling dat we nu weer moeten wachten tot maart voordat het weer komt.
groetjes precious

welk programma afvallers xxl???
dat zou wel teleurstelend zijn ja...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 8:59    
Vrouw Weeggegevens   precious222
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Zeker de afvallersxxl die komt pas weer in maart

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 9:16    
Onbekend Weeggegevens   cilla68

Dieet: mbv een maagbandje

Reageer met quote
waarom pas weer in maart wat raar, gisteren gekeken naar help mijn kind is te dik
ik vond het wel heel zielig voor het tweede jongetje ik heb de eerst niet gezien ga ik zo even kijken op uitzending gemist
12 jaar en dan al 129 kilo moeders en zusje waren ook te zwaar maar wat ze ook in huis hadden kijk ik weet dat het moeilijk is om dingen {slechte dingen }niet in huis te halen maar dat jongetje krijg volgens me ook alles wat hij wilden hebben als je ze kamer ook zag met zo een tv ect ik oordeel niet maar de ouders moeten hier denk ik toch de schuld bij hun zelf leggen dat hun kind te zwaar is geworden en hopelijk kunnen ze het om draaien want bij volwassen mensen is het al moeilijk om het terug te draaien laat staan bij een kind van 12 jaar
ik hoop dat ze goede begeleiding krijgen maar ze moeten het denk ik voor het grootste gedeelte samen doen met het gezin.

ik ga het zeker blijven volgen volgende week komt er en gezin uit ons dorp in het programma dus dan ga ik zeker kijken

groetjes nella {cilla}

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 11:50    
Vrouw Weeggegevens   vera-student
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik keek gister ook naar help ons kind is te dik en schrok er flink van. Ik heb altijd het geluk gehad dat mijn moeder vanuit huis werkte en dat we in een hele rustige buurt tussen de velden en paarden woonden en wij waren altijd buiten, tenzij het afschuwelijk weer was. Ik sprak er gister met mijn moeder over en die zei dat het altijd een hel was als we niet naar buiten konden, want dan zaten we binnen maar wat te hangen.

Toch ging bij ons de televisie alleen aan voor het 6 uur journaal, ik heb jarenlang gedacht dat de televisie het niet eens deed voor 6 uur Lachen

Toch is dat niet zo lang geleden, ben pas 20, maar als ik zie hoe dat bij die kinderen thuis gaat (drukke ouders, tv op de kamer, geen vriendjes in de buurt, niet buitenspelen) herken ik echt helemaal niets.... Herkent iemand dit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 13:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2