Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dieet dagboekje Ingrido77

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrido77
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey allemaal.

Nou mijn weeggevens net doorgegeven. Maar had het net zo goed niet hoeven doen. Was afgelopen maandag geen gram afgevallen.
Maar goed.. Had er al rekening mee gehouden.

Afgelopen week was het hier in Assen TT-week. En dus feest. Heb vrijdag poffertjes gegeten in een poffertjestent op de kermis, dus ja lekker vet gebakken, uiteraard met een flinke klodder roomboter. Slecht ik weet het. En van de kermis ook nog een kaneelstok gekocht. En die is ook vrijdag in een keer verorberd. ja in een keer. Kon er maar beter weer vanaf zijn toch.

Alleen kaneel stopt bij mij verschrikkelijk, dus ik had daarna een paar dagen flink last van de stoelgang, ondanks de kiwi's die ik erachteraan gedaan had.
ja en wel eten, en niet poepen, is ook niet goed voor het gewicht.

Oja, en zaterdag heb ik patat gehad, wel raspatat, maar tis patat.

Dus deze week ben ik weer heel streng, en dan hoop ik volgende week toch weer wat kwijt te zijn.\

Positief is wel, dat ik inmiddels mijn trouwring weer af kan doen. Waarom zou je dat willen hoor ik iedereen nu denken, nou ik had er wat irritatie onder, heb soms last van ecxeem op mijn handen, en het zat onder mijn ring, heel irritant. En dat wil dan alleen weg als ik de ring even afdoe.
Mijn vingers worden dunner, dat zei mijn zoontje van 5 ook al, mama je vingers worden knokkeliger. haha.. Nou de rest nog.. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2013 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Grip op Koolhydraten

Reageer met quote
Maar na zo'n weekend ook niet aangekomen!! Erg blij Das dan toch wel fijn....
Ik hoop dat je patatje erg lekker smaakte Erg blij
En nu er weer lekker tegenaan!! Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2013 14:02    

Reageer met quote
Nou, na een week stilstand, nu toch vanmorgen weer een kilootje eraf.. Ik ben er blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2013 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ingrido77 schreef:
Nou, na een week stilstand, nu toch vanmorgen weer een kilootje eraf.. Ik ben er blij mee.

En die ben je toch maar mooi kwijt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2013 22:23    

Reageer met quote
Hoi allemaal.
Nou zoals jullie zien ben ik hele lange tijd afwezig geweest.

Ook lange tijd niets gedaan aan mijn gewicht. Dus weer aangekomen.
Afgelopen zomer woog ik weer 98 kg.. Nou NO way dat ik dat van mezelf wil accepteren.

Dus weer begonnen. Een beetje, maar omdat mijn situatie veranderde, mijn zoon ging van basisonderwijs naar het Speciaal Basisonderwijs, en dus niet meer een school op loopafstand, maar 20 minuten fietsen, heb ik eerst mijn lichaam even de tijd gegeven om te wennen aan al het fietsen. Want ik fietste nooit. Echt nooit.

Maar die knop is nu om. Zit nu minimaal een uur per dag op de fiets, plus mijn veel lichamelijke actieve werk, hulp in de huishouding, dus wat betreft de lichaamsbeweging zit het nu wel goed.

Dat heeft er ook voor gezorgd dat mijn gewicht idd weer ging zakken. Afgelopen maandag begonnen met Sonja, en ook gewogen, en toen woog ik 93,4.

Mijn doel nu is 80kg. Maar ik zal blij zijn als ik die 90kg heb verlaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2018 11:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3