Auteur |
Bericht |
Zonnestraal Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-9-2008 Berichten: 1215 Dieet: minder/gezonder eten en meer bewegen
|
|
Dat gaat echt over mij...
Degene na mij heeft zin in morgen want... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 jun 2009 21:44 |
|
 |
|
 |
Nijne Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-8-2008 Berichten: 8178 Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken Woonplaats: Bommelerwaard
|
|
Klopt... want ik ga naar de kapper en mijn mannetje komt weer thuis.....
Degene na mij heeft vannacht heel leuk gedroomd. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 jun 2009 22:55 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20297 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Volgens mij heb ik heel erg diep geslapen, ik kan me geen droom meer herinneren.
Degene na mij gaat net als ik vanavond de avondvierdaagse lopen._________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 7:30 |
|
 |
Anneclaartje Super Weegclubfan

|
|
Nou Nee dus, nogal warrig allemaal, want ik droom als een gek iedere nacht. Van de schrik was ik al om half 7 klaarwakker...
Degene na mij heeft ook zo'n zin om in de zon te kunnen zitten_________________
Begonnen op 11 april 2009 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 7:31 |
|
 |
|
 |
Zonnestraal Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-9-2008 Berichten: 1215 Dieet: minder/gezonder eten en meer bewegen
|
|
De avond4daagse wordt in een stadje hier vlakbij wel gelopen, maar ik loop niet mee... vind het eerlijk gezegd een beetje te massaal. Ik wandel liever mijn eigen rondje, lekker rustig 5 km. hier door het veld.
In de zon zitten zou ik heel graag willen, maar het regent hier en er is nog geen zonnestraaltje te bekennen hier.
Degene na mij heeft vandaag ook een heerlijk relaxed dagje... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 7:41 |
|
 |
Grieteke Mega Weegclubfan

|
|
ja eigenlijk wel straks naar de kapper dan overblijven op school en vanmiddag lekker niksen en vanavond pas werken, klinkt voor mij redelijk relaxd
degene na mij baalt van het regen weer_________________ En die kilo's gaan er ook af, langzaam of snel we komen er wel Grietekes-leventje
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 7:49 |
|
 |
EssieV Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 1827 Dieet: Herbalife / WW Woonplaats: Veghel
|
|
Nee hoor, de monteurs (met z'n 2-en!!) zijn hier digitale tv aan het installeren en zodra ze klaar zijn mag ik weer fijn gaan werken.
Degene na mij is deze week jarig_________________ |
|
Naar boven |
|
|
 |
|
 |
Alba Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-1-2009 Berichten: 111 Dieet: Cambridge (Gezond eten) Woonplaats: Friesland
|
|
Helaas, zit niet in het zonnetje, loop geen avondvierdaagse en kan ook niet relaxen! Moet vandaag gewoon werken, dan naar huis speren om de kinderen op te halen uit de BSO, eten koken, kids naar bed en dan rond een uur of half 9-9 uur eindelijk tijd voor me zelf!
Maar degene na mij gaat volgens mij vandaag een vakantie boeken!_________________ |
|
Naar boven |
|
|
 |
Alba Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-1-2009 Berichten: 111 Dieet: Cambridge (Gezond eten) Woonplaats: Friesland
|
|
haha laatste 3 berichten hebben elkaar gekruist!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 7:51 |
|
 |
Grieteke Mega Weegclubfan

|
|
ja ik zie het dat is lachen, dan maar op alle drie een antwoord geven, ik baal van het weer, ben deze week niet jarig en mijn vakantie is al geboekt.
degene na mij gaat op vakantie_________________ En die kilo's gaan er ook af, langzaam of snel we komen er wel Grietekes-leventje
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 jun 2009 8:16 |
|
 |
|
|