Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1095, 1096, 1097, 1098  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Eigenlijk nooit. Lach

Wie volgt YouTube kanalen? En welke dan specifiek?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 0:18    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
Niet echt structureel dat ik alles volg..

Ik gebruik regelmatig video's van hashfit en optimavita voor workouts
en ik heb een lijstje met 50+ dames mbt make-up en kleding tips...Daar kijk ik soms eea van. Als ik zin heb in dat soort dingen of op zoek ben naar inspiratie

leuke vraag!! Ik laat 'm staan..dus volg je een youtube kanaal en zo ja welke?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 12:12    

Reageer met quote
Ik volg Eckhart Tolle op YouTube en de West Australische Boedhistische gemeenschap van Ajan Brahm.

Heb je hele oude ornamenten in je Kerstboom?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 16:25    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Nog even over de podcast sorry hoor. Ik luister op dit moment naar heavyweight (vpro)
Citaat waar het over gaat:
Heavyweight is een vreemde combinatie van een personalityshow, documentaire, comedy en (zelf)hulpradio. Elke aflevering helpt Goldstein iemand met een probleem op sociaal gebied waar hij of zij vaak al jaren mee rondloopt. Bijvoorbeeld een nooit bijgelegde ruzie, een ooit uitgeleende cd of een pestkop uit de jeugd. Op onnavolgbare wijze, vaak met vreemde omwegen en hulp van zijn eigen vrienden en familie, probeert Goldstein zijn onderwerp te verlossen van de last op zijn of haar schouders.
De afleveringen lijken min of meer per ongeluk tot stand te komen, maar dat is natuurlijk niet zo. Want de beste zijn ware kunstwerken waarin ongeveer alle facetten van wat het betekent om mens te zijn aan bod komen. Goldstein belt rond, gaat op onderzoek uit, maakt een serie grapjes en half-serieuze opmerkingen, om vervolgens een draai aan het geheel te geven waardoor er ineens een dik gevoel in je keel en tranen in je ogen verschijnen. De verhalen blijven, net als de fijne eindtune van The Weakerthans, nog dagen in je hoofd hangen.

Geen hele oude ornamenten wel een verzameling van dingen van zelfgemaakte dingen door zoon als kind, kadotjes en dingen uit mijn jeugd.

Wie heeft een slowcooker en zo ja gebruik je het regelmatig en welk merk?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 23:22    

Reageer met quote
wij hebben er een..we gebruiken 'm minimaal 1x per maand. Hieerlijk om eigen kruidenbouillon van te maken om gerechten op smaak te brengen zodat ik die bouillonblokjes meuk niet hoef te gebruiken (die vriezen we in in ijsblokjes).

Ook heerlijk voor stoofvlees of curries..Het vlees wordt at wordt zo zacht!! Ook ideaal voor stoofpeertjes

Merk =crockpot..het is de versie met hoge druk en waarin je ook kunt aanbakken. Erg fijn..geen extra pan afwassen en alle "bakresten "blijven er lekker in voor de smaak Lach Niet de goedkoopste..maar lekker groot zodat we dubbele porties kunnen maken om een keer van te eten en in te vriezen. En met een lange uitgestelde start zodat ik 'm 's ochtends aan kan zetten voor een werkdag en het eten klaar is als we thius komen (evt nog een beetje rijst of spelt koken en klaar is de maaltijd.)
..Hoge druk functie heb ik nog niet gebruikt..

Makkelijk eten of uitgebreid koken met kerst?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 9:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn je omschrijving die ga ik dus kopen Tusele
Erg blij
Het wordt Indische rijsttafel koken met de kerst, maar meeste maak ik dag tevoren zodat op de dag zelf niet veel hoeft te doen. Toetje maak ik ook dag tevoren deze:
https://www.lowcarbchef.nl/recept/keto-tiramisu

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 15:05    

Reageer met quote
Soesje1961 schreef:
Fijn je omschrijving die ga ik dus kopen Tusele
Erg blij

Ik hoor graag van je ervaringen ;-) (en recepten ;-) ) op fb veel groepen waarin recepten en ervaringen uitgewisseld worden. ook specifiek voor koolhydraatarm.. Lekker indonesische rijsttafel!!

Hier niet heel uitgebreid koken..
kerstavond na de kerstnachtdienst hier altijd een biefstukje met witbrood en gluhwein..

1e kerstdag eten we volgens het tapas principe. Ieder van ons kiest een paar dingen die hij/zij erg lekker vindt en dan bekijken we vanaf het moment dat we trek krijgen na het ontbijt steeds welke hapjes/gerechtjes we op tafel zetten. Simpele dingen hoor die kant en klaar zijn of simpel klaar te maken. Als toetje doen we omelet siberienne

2e kerstdag gaan we brunchen bij mijn schoonvader en gaan we langs mijn ouders om even kort wat de drinken en een sticky toffee pudding en zelfgemaakte karamelsaus af te geven. Die ga ik de morgen maken samen met mijn zoon Lach

Was het glad bij jou in de buurt vanochtend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 9:21    

Reageer met quote
Vreselijk glad. Ik was blij toen ik op mijn trainingslocatie was gearriveerd. 2 uur later was het al een stuk beter gelukkig.

Wie hoop serieus op een witte Kerst? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 21:38    

Reageer met quote
liever ijs om te schaatsen als ik mag kiezen ;-)

WAt is jouw favoriete kerstliedje/nummer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2021 12:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuke vraag Tusele Erg blij
Wat weten jullie leuke vragen te bedenken.

Chris Rea:
Driving home for Christmas.

Wat is de grootste blunder met een kerstdiner ooit geweest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2021 21:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1095, 1096, 1097, 1098  Volgende
Pagina 1096 van 1098