Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 1071, 1072, 1073  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik zit nog in de voor-de-vakantiemodus. Half september begint mijn vakantie.
En ja Tusele, trombone spelen vind ik bijzonder. Doe je dat in een band, ensemble of orkest?

Degene na mij vertelt wat hij/zij heel graag met ons zou willen delen.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 23:53    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
@yvonne..Nu in een bigband (nog niet opgestart sinds te stop in maart ivm Corona trouwens) in het verleden ook in een brassband en een aantal harmonie orkesten gespeeld (vast, als invaller of projectorkesten). Ik speel af en toe in een combo/praise "band:
in de kerk door COVID helaas geen blaasinstrumetnen in de band om begrijpelijke redene.

Vorig jaar een leuk project meegedaan met een full female latin bigband. En een paar keer met een cover band in opstart meegerepeteerd totdat ze een vaste trombonist gevonden hadden. Allemaal profs...en dat nivo heb ik niet binnen de tijd die ik eraan wil repeteren. En heb ook niet de ambitie om zo vaak op te treden. Daar wil ik de tijd niet voor vrijmaken. En daarnaast gun ik de inkomsten aan de mensen die (gedeeltelijk) hun inkomsten halen uit de muziek.. Het levert wel een leuke verzameling bladmuziek en popnummers op waar ik af en toe voor de lol thuis mee kan mee spelen..Lach

Ik wil heel graag delen dat ik afvallen/gewichtsbeheersing met periodes als een achtbaan ervaar. Wat zou het fijn zijn als dat moeiteloos zou gaan...Wie weet ga ik daar ooit komen...Ik blijf in ieder geval stappen in die richting maken..ook al is het soms 2 vooruit en 1 achteruit..of soms zelfs 3 achteruit maar een tijd later weer een paar keer 2 vooruit...;-)

Degene na mij deelt het laatste moment waarop zij iets geleerd heeft wat hem/haar dichter bij het moeiteloos gewichts beheersen pad gebracht heeft...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 11:05    

Reageer met quote
Ik leer iedere dag iets waar van ik hoop dat het me naar moeiteloos gewicht beheersen brengt. Helaas dat nog niet gevonden. Vandaag wel iets geleerd dat me dichter bij moeiteloos leven brengt. Vandaag afscheid genomen van mijn gedrag om er voor anderen altijd te zijn en te willen over zorgen. De angst voor afwijzing was hier de oorzaak voor. Vandaag dit erkent en aangegeven dat ik dit niet meer nodig heb. Dat ik beter voor mezelf kan zorgen en daar door beter voor een ander mocht die het nodig hebben. Over zorgen hoeft niet meer. Bang voor afwijzing hoeft ook niet meer.

Wellicht gaat het moeiteloos leven me ook moeiteloos afvallen brengen om dan moeiteloos op gewicht te kunnen blijven.

Ik zit in ieder geval al een stuk beter in mijn vel waardoor mijn gewicht al niet meer zo zwaar mee telt. Ook hoe ik nu ben mag ik er zijn. Ik zag het alleen zelf niet.

Degene na mij heeft een onbereikbare liefde. Hoeft niet perse een persoon te zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 19:34    

Reageer met quote
mooie inzichten yvonne! Ik heb in de loop vd tijd affirmaties verzameld tav afvallen/gewichtsbeheersing..die pak ik er af en toe bij als het wat minder makkelijk gaat..

pfoe..onbereikbare liefde..ben eigenlijk heel happy en "met beide pootjes op de grond/realistisch"...dus dromen over iets onbereikbaars zit niet zo in mijn aard..Een droom waarmee we aan het flirten zijn is om te verhuizen naar een huis met meer ruimte, waar we vrij uitzicht hebben en niet te gek ver van "de bewoonde wereld"..die komt in de buurt van een onbereikbare liefde schat ik in

degene na mij shopt nu even geen(of zo min mogelijk) kleren ivm het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 8:56    

Reageer met quote
Ik shop inderdaad al een paar jaar weinig kleding omdat ik nog wil afvallen. In mijn kast hangen dan ook verschillende maten die ik dan ook niet weg durf te doen voor als ik weer aankom. Maar binnen kort zal mijn kledingkast er toch aan moeten geloven en moet dat wat ik niet meer draag weg.

Ow flirten is ook heel leuk Tusele. Of het dan een onbereikbare liefde blijft dat is dan maar de vraag. Ligt er aan hoe de flirt wordt uitgewerkt.

Degene na mij heeft een aanhankelijker huisdier gekregen ivm de coronatijd, meer thuis dus meer knuffelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 14:25    

Reageer met quote
ja die zal wel een beetje gefrusteerd worden..ik werk nl boven. Zoonlief zat beneden aan de eettafel met online lessen en die is nu weer naar school...

degene na mij heeft knopen te hakken over wat wel/niet doen nu het sport, verenigingsleven ed weer opstart tav wil ik alles wel weer oppaken wat er nu weer mag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 9:16    

Reageer met quote
Ik dans en dat mag weer met een vaste partner dus dat hebben we inmiddels weer gedaan. Mijn man en ik zijn buiten huis beste maatjes maar de knoop die door gehakt moet worden is nu meer op gebied van scheiden en of we dan nog samen maatjes blijven of niet. Ik snap dat als hij een nieuw leven gaat opbouwen dat er dan dingen gaan veranderen en dat geldt voor mij ook. Dan stopt het dansen voorlopig omdat ik dan geen vaste danspartner meer heb. Of ik dan solo jazz ga doen is nog maar de vraag.

Diegene na mij is juist in andere bezigheden gestapt omdat door corona maatregelen de eigen bezigheden nog niet kunnen of op een aangepaste manier gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 14:25    

Reageer met quote
@yvonne...flinke knopen..

Ik ben gaan experimenteren met groente kweken in schoenzakken tegen de schutting en in grote bloempotten...erg leuk...

Degene na mij heeft geen moeite met het naderen van het einde van de zomer...en kan de geuren en kleuren van de herfst ook heel erg waarderen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 15:14    

Reageer met quote
Ik kan zeker de geuren en kleuren van de herfst waarderen. Ik ben een geboren herfst kind. Erg blij Maar ik vind wel dat alle seizoenen wat hebben.

Diegene na mij heeft liever buiten de schoolvakantie's vakantie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 20:33    

Reageer met quote
pfoe...toen ik de prijzen zag voor een leuk huisje in de herfstvakantie zeker!!! Duurt nog een paar jaartjes..zoonlief is 14..dus al aardig wat jaartjes aan de schoolvakanties gebonden.

Degene na mij geniet van het aanbod in het oogstseizoen in nederland..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 1071, 1072, 1073  Volgende
Pagina 1072 van 1073