Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1066, 1067, 1068 ... 1090, 1091, 1092  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Een van mijn man's favorieten en eigenlijk ook van mij. En echt die verse basilicum dat maakt het af. Het is een EGA recept. Dus gemaakt om mee af te vallen.
Varkenshaasje in roomsaus (1 persoon)

Benodigdheden:
135 gr varkenshaasje
champignons
65 gr uien
geperste knoflook
½ el tomatenpuree
1 gedroogde tomaat
1 el bloem
verse basilicum
peper
kippenbouillon
10 gr roomboter

Bak 135 gr varkenshaasje bruin in een pan met antiaanbaklaag. Voeg de gesneden champignons, 65 gr uien, geperste knoflook en een ½ el. tomatenpuree toe en bak deze even mee. Voeg dan 1 gedroogde tomaat in kleine stukjes, 1 el bloem, wat vers basilicum en verse peper toe en roer alles goed door elkaar. Voeg dan wat kippenbouillon toe tot er een gebonden saus ontstaat. Roer er als laatste nog 10 gram roomboter doorheen. Neem hier 100 gr aardappels en sperziebonen bij.

Eet smakelijk.

Degene na mij houdt erg van koken.

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 21:42    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
@Yvonne..dank!!! HEb veel verse kruiden nu..en dus op zoek naar nieuwe recepten..

ja ik hou van koken en bakken..maar wel als ik er rust voor heb. Niet de "ff snel doordeweeks wat op tafel zetten" momentjes...

degene na mij drinkt veel thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Klopt, ik drink zo tussen de 5 á 8 glazen thee per dag.

Degene na mij is toch meer een koffieleut.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 11:27    

Reageer met quote
nou Nee..meer thee op een dag gezien..

degene na mij heeft zin in het weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 13:14    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zeker zin in het weekend. Het is mijn vrije weekend en we hebben voor morgen een picknick gepland samen met een goede vriendin die we al een hele tijd niet meer gezien hebben. Daarna een heerlijke boswandeling en 's avonds gaan we ook nog samen uit eten. Dat wordt een heerlijk dagje.

Degene na mij vertoeft ook graag in de natuur...

Volgende streefgewicht 90,6 kilo op 15 oktober 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 12:15    

Reageer met quote
@Yvonne..dat klinkt als een heeeerlijke dag!!

En jazeker..in voor-corona tijd genieten van woonwerk fietsen met terugweg zeker 20 km door de noordhollandse duinen. En nu met wandelen..in de tuin prutsen..buiten trainen bij een recreatieplas met aikido...heerlijk!

degene na mij koopt met enige regelmaat via marktplaats

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 17:47    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Via marktplaats kocht ik een paar maanden geleden een ander roer voor mijn zeilboot.

Degene na mij houdt ook van zeilen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 19:48    

Reageer met quote
leuk om te doen..maar al jaaaaaren geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb! Ik ben meer een mee-vaarder (heet gdat zo?) Heb ooit wel met vriendinnen een zeilweekend met les gedaan. En ben diverse keren een dag wezen zeilen samen met oud collega's dan hadden we een boot mee van een collega en huurden er 1 of 2 valken bij. Maar ga echt no way op pad als schipper met mensen met evenveel of minder ervaring dan ik..

Degene na mij lukt het om zonder trek tussen de hoofdmaaltijden door en zonder tussendoortjes een dag in te vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nee dat lukt mij niet. Ik eet minstens 2, soms 3 tussendoortjes. Fruit, noten dat soort dingen, soms wat kaas.

Degene na mij heeft ook meer rust gekregen in deze corona tijden? (als in; rust in het hoofd).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 10:46    

Reageer met quote
vooral in de "midden periode" toen we met zijn allen wat gewend ware..nu begint het weer drukker te worden en ben ik soms corona-risico-afweeg-denk-werk zat...wil ik alles wel wat er nu kan??

degene na mij doet bewust dingen niet die al wel toegestaan zijn qua corona maatregelen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1066, 1067, 1068 ... 1090, 1091, 1092  Volgende
Pagina 1067 van 1092