Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
mwa mis ik nog niet echt...

degene na mij houdt van radijsjes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 13:05    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Mijn man en ik willen graag de horeca weer steunen. Dat hebben we ook al gedaan met de acties die opgezet zijn. Toch gaan we niet meteen op 1 juni op het terras zitten. Maar uit eten gaan we zeker weer doen.

Degene na mij heeft zelf speciale actie bedacht om iemand in deze aparte tijd te steunen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 13:39    

Reageer met quote
Nee wel vaker eten laten bezorgen om de horeca te steunen. vaker dan we normaliter uit eten zouden gaan..

degene na mij houdt van radijsjes..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:
Ah Lizanx, je bent een lezer! Ik heb net Hartslag van Moskou iit, een boek uit het midden van de 20e eeuw van Jiri Weil. Ik schreef er over in mijn draadje. Wat ben jij aan het lezen en wat lees je zoal? Ik ben trouwens ook benieuwd wat een Wasgij-puzzel is.

Onze buren kweekten vroeger radijsjes maar eerlijk gezegd heb ik daar nooit een bosje gekocht. Ik koop ze ook nooit in de supermarkt. Zijn ze lekker?

Faas, ik moet je teleurstellen, ik ben niet zo’n lezer, maar ik heb nu een boek van de Bieb dat ik meteen heb uitgelezen. Het heet “400 brieven van mijn moeder”. Het gaat over een onschuldige NL die in de gevangenis heeft gezeten in Marokko. Het is een waargebeurd verhaal. Ik vond het een aangrijpend verhaal. Een wasgij-puzzel is een legpuzzel waarbij de puzzelaar niet weet wat er op de puzzel afgebeeld is, maar alleen een hint krijgt via de deksel van de puzzel.

Degene na mij is ook bezig met een legpuzzel.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 22:13    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn legpuzzel is net klaar! Het plafond van de Sixtijnse kapel in Rome. Een en al gepriegel. Ik ga hem zo weer in de doos proppen.

Degene na mij heeft lekker geslapen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik slaap heel goed op mijn vakantie adres. Wordt wakker van de vogels. Erg blij

Degene na mij geniet ook zo van vogelconcertjes?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 22:47    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
[
Onze buren kweekten vroeger radijsjes maar eerlijk gezegd heb ik daar nooit een bosje gekocht. Ik koop ze ook nooit in de supermarkt. Zijn ze lekker? .

Ik vind ze lekker fris..uit de supermakrt dan Geeft mij een voorjaars/zomer gevoel om ze te eten. MEt kaas op brood bijv.. Als kind herinner ik ze vooral als "brandend" op de tong als ze uit de moestuin kwamen en wat groter van 2cm doorsnede waren..kan aand e soort gelegen hebben. Ben een dappere poging aan eht doen ze zelf te kweken in een bak op pootjes..Al 2 mini's van 1cm doorsnede geproefd..die waren lekekr

@missy..ja heerlijk!!! Vanochtend tijdnes rondje wandelen heir door het park!

Degene na mij heeft een opgeruimd humeur vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 10:38    

Reageer met quote
Dank!

Ik vind radijsjes heerlijk en heb ze in geen jaren gegeten. Lekker in schijfjes op een boterham met kaas! Halen die dingen!

Als tiener verbouwde ik ze zelf. In een moestuin dan, niet in een werkplaats.

Degene na mij heeft ook een tijdje een moestuin gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2020 7:42    

Reageer met quote
nou ja..poging nummer x dit jaar ...tot urban farming (2 bakken op pootjes 0-,5x1 meter en in potten en een paar "schoenopbergers" van die zakken met vakken tegen de schutting)

Vaak "de strijd verloren" tegen droogte, slakken en benodigde discipline qua verzorging, watergeven, plagen in de gaten houden...
Tactiek weer aangepast...met automische beregening ;-) En ik spring tijdelijk wat bij bij iemand met een volkstuin die dat fysiek niet aankan om dat alleen te doen.

Degene na mij gniet van het laatste lange feestdagen weekend van deze periode in het jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 9:58    

Reageer met quote
ja, genieten!

Daarnet de heg gesnoeid en met de buurman het roer van de zeilboot beter afgesteld en een zwemtrapje van hem geleend, zodat zwemmende meevarenden weer in de boot kunnen klauteren.

Vanmiddag lekker het water op. Eens kijken of ik zwemlustige dochter met vriendin mee krijg.

Degene na mij gaat ook het water op. Dan kunnen we naar elkaar zwaaien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069  Volgende
Pagina 1065 van 1069