Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Degene na mij....

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1039, 1040, 1041, 1042  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
ik luister vaak naar radio 2. Ik vindt de zaterdag ochtend en middag leuk. De ochtend met leuke discussies/onderwerpen en de middag met bandjes.
Verder als ik met d eauto naar het werk ga ma/di/do het ochtendprogramma van radio 2

En ik luister vaak de podcast van BRN "de wereld" over buitenland nieuws. Erg inforarmatief!

Degene na mij heeft ook favoriete radioprogramma's?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oh grappig, ik heb radio 2 ook ontdekt, tijdens de hersteltijd van mijn oogoperatie: luisterboeken en radio 2. Ik kon het licht niet verdragen, beeldschermen was te vermoeiend. Ik ben fan van de staat van Stasse en Rabbering laat, van Rob Stenders en Jeroen Kijkindevechte, en van Annemieke’s A lijst..
Podcast heb ik nog niet geprobeerd.. dank voor je tip!

Degene na mij heeft een herinnering aan vakantiewerk of eerste baan, wat deed je en hoe vond je het?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 22:22    

Reageer met quote
leuke vraag..heeft me dit jaar wel bezig gehouden. Zoonlief is bijna oud genoeg om een vakantiebaantje te gaan doen. Zie in mijn omgeving dat veel tieners geen baantje hebben.."omdat ze zo moe zijn" en dan de hogeropgeleide afgestudeerden die binnekomen en totaal geen gevoel voor hoe de wereld er op de werkvloer is hebben.....dus ik zie zeker het nut van vakantiebaantjes!

Mijn 1e baantje was aardappels rapen. Kleine stukjes van percelen waar de opraapwagen niet kon komen werden met de hand geraapt. Was gezellig..maar ook wat van die populaire meiden die vervelende opmerkingen maakten. Ben er erg blij mee dat ik geleerd heb dat het geld niet vanzelf komt, wat het betekent om voor stuksprijs te werken en dat er leuke en minder leuke collega's zijn.

Echt een leuke vraag..ik laat 'm staan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 9:05    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Grappig ik kwam er ook op omdat mijn dochter start met een echt baantje op CenterParks.

Mijn meest erge vakantiebaantje was onkruid trekken in een groot bloemenveld. Later moest ik die bloemen snijden voor de handel. Gulden roede, ik zag gisteravond weer zo’n bloem.. Ik kan ze niet zien zonder aan dat baantje te denken.
Het leuke is dat ik ook mee mocht naar de bloemenveiling, waar de door mij gesneden bloemen geveild werden. Hartstikke bijzonder voor een 15 jarige..

Ik ben benieuwd of er nog een herinnering aan een vakantie of eerste baantje is..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 7:49    

Reageer met quote
ha ha...nou ik heb er nog een...Een vakantiebaantje op op het gemeentehuis waar mijn vader werkte en het ambtenaren tempo (destijds) van dichtbij zien..

Ik moest mappen waar wetteksten ed in zitten bijwerken. Haal blz a tm b eruit en vervang door bladzijde c t./m d...dat soort werk

En kopieren van handgemaakte tekeningen van rioolputten voor het archief..

Echt zo niet meer van deze tijd met alles dat geautomatiseerd/gedigitaliseerd is Lach

Degene na mij geniet van de mooie dagen en de beginnende herfstkleuren..(of wordt juist knorrig van het korter worden van de dagen)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 aug 2019 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik denk dat de 'herfst' kleuren veroorzaakt worden door de droogte. Rollende ogen Dat is triest om te zien.

Degene na mij gaat lekker nazomeren dit weekend. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 1:35    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja! We gaan straks naar het strand en daar ook wat eten. Zin in!

Degene na mij gaat een ijsje. Of heeft een lekker fris alternatief

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nee geen ijs en ook geen fris alternatief. Ik zit veel aan de (groene) thee en vind dat dat goed helpt tegen de dorst. Lach

Degene na mij maakt zich zorgen over de aanhoudende droogte?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2019 1:44    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik ervaar geen droogte, mijn tuin ook niet. Hier heeft het veel geregend, ook de dennenbomen hier zien er goed uit (daar zie je altijd goed aan of het droog is)
Ik geloof in schommelingen van klimaat en temperaturen, dat het zo werkt op de aarde. IJstijd, grote droogte, rampen en ziektes, het hoort erbij. Ik kijk uit naar de nieuwe aarde en de nieuwe hemel, de herschepping. Dat wel. Maar ik maak me nu niet meer zorgen dan anders.

Degene na mij heeft een druk programma vandaag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 8:07    

Reageer met quote
valt eigenlijk wel mee..vrij lege agenda op werk met afspraken en dingen waar ik pers'e vandaag achteraan moet of antwoord op moet krijgen.(wel lange 2do lijst voor mezelf dus verveel me niet Lach)

Degene na mij heeft zich luchtig gekleed vandaag ivm de warmte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 10:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1039, 1040, 1041, 1042  Volgende
Pagina 1040 van 1042