Auteur |
Bericht |
Tusele Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-12-2013 Berichten: 2790 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
tranen zitten idd vaak hoog dan
Degene na mij drinkt veel thee_________________ Je leeft niet om goed te gokken, je gokt om goed te leven!
doel1 =78 kg (BMI25-2kg)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 jan 2019 14:28 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 35023 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik lees Contrapunt van Anna Enquist.
Onderhoudend en verstrooiend.
Ik drink vooral 's nachts als ik werk veel thee.
Degene na mij baalt ook zo van dit vieze weer? (met natte sneeuw en hagel en veel wind). |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 jan 2019 14:35 |
|
 |
Bibi2206 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-1-2019 Berichten: 112 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Noord-Holland
|
|
Hier hadden we hagel en gelukkig net op tijd binnen na het wandelrondje tussen de middag. Geef mij maar liever een lekker zonnetje.
Degene na mij heeft een lekkere stampot gegeten met dit snert weer._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 jan 2019 19:26 |
|
 |
JanHintje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-3-2014 Berichten: 1742 Dieet: Low carb/ Banting Woonplaats: Noord Groningen
|
|
ja, stamppot spruitjes met bloemkool, gehakt, sjalotje en champignons, kruiden, koolhydraatarm. Was heerlijk!
Degene na mij rekent ook op zonning weer de komende dagen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 17 jan 2019 21:10 |
|
 |
|
 |

|
|
ja daar kijk ik echt naar uit!!
@missy..dank je!
Degene na mij heeft een rustig weekend voor de boeg.._________________ Je leeft niet om goed te gokken, je gokt om goed te leven!
doel1 =78 kg (BMI25-2kg)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 jan 2019 8:31 |
|
 |
Midde Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-1-2011 Berichten: 7013 Dieet: E.G.A Woonplaats: Het groene hart
|
|
Dat klopt indd. als het goed is dan wordt het een rustig weekend maar dat kan zo ineens maar veranderen door spontane acties van de kids of zelfs van mijzelf, haha
Degene na mij heeft vakantieplannen ?_________________
MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 jan 2019 8:55 |
|
 |

|
|
jazeker..wel 3 in de pijplijn..voel me een gezegend mens..2 weekendjes en in zomervakantie gaan we naar de VS
degene na mij geniet van het zonnige weer_________________ Je leeft niet om goed te gokken, je gokt om goed te leven!
doel1 =78 kg (BMI25-2kg)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 jan 2019 9:11 |
|
 |
|
 |
JanHintje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-3-2014 Berichten: 1742 Dieet: Low carb/ Banting Woonplaats: Noord Groningen
|
|
ja, dus!
Degene na mij heeft ook gevast sinds gisteravond 18:00 uur._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 18 jan 2019 11:23 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3000 Dieet: EGA Woonplaats: Tilburg
|
|
Nee dat heb ik niet. Gisterenavond pas laat gegeten (pizza) omdat ik recht vanuit mijn werk door ben gegaan op ziekenbezoek bij de vriendin van mijn schoonvader. Die heeft een openhartoperatie gehad. Gelukkig is de operatie goed geslaagd. Vandaar even een bezoekje en een bloemetje om dat te vieren. Daarna laat nog een snelle hap. Maar vandaag weer goed in het gareel.
Die gene na mij heeft ook in het weekend de discipline om zich aan zijn/haar eetpatroon te houden._________________
Geef aandacht aan dat wat goed voor je is. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 19 jan 2019 10:11 |
|
 |
Midde Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-1-2011 Berichten: 7013 Dieet: E.G.A Woonplaats: Het groene hart
|
|
Tot nu toe gaat het goed met de discipline dus fingers crossed.
Degene na mij heeft vandaag ook lekker in het zonnetje gewandeld ?_________________
MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 19 jan 2019 16:48 |
|
 |
|
|