Auteur |
Bericht |
Framboos Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 25-3-2009 Berichten: 366 Dieet: EGA op eigen manier Woonplaats: Doornenburg
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 19:18 |
|
 |
|
 |
Ursula107 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 190 Dieet: Kcal tellen Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Framboos schreef: | Degene na mij heeft zichzelf vandaag verteld hoe trots ze op zichzelf is dat ze zo goed bezig is! (en zo niet, dan doet ze dat nu maar even ) |
Ik heb het niet tegen mezelf gezegd maar heb het vandaag wel een paar keer gehoord en gelezen en dat soort complimentjes doen me echt goed.
Nu de winterjas uit is, zien mensen het ineens massaal dat ik afgevallen ben en krijg ik dus iedere dag wel een paar complimentjes, leuk hoor!
Degene na mij gaat naar Pinkpop.... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 19:23 |
|
 |
Manon87 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 7-5-2009 Berichten: 35 Dieet: gezond eten Woonplaats: Assen
|
|
Nee, sorry, moet werken... weinig tot geen festivals voor mij dit jaar (scheelt ook wel veel kcal)
Degene na mij is blij met zijn/haar weekresultaat!!!_________________
Zorgen moet je niet maken... maar doen! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 21:54 |
|
 |
Zonnestraal Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-9-2008 Berichten: 1215 Dieet: minder/gezonder eten en meer bewegen
|
|
Dat zal woensdag moeten blijken als het weer mijn vaste weegdag is...
Degene na mij gaat straks vast met een voldaan gevoel slapen... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 22:16 |
|
 |
|
 |
Ursula107 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 190 Dieet: Kcal tellen Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Zonnestraal schreef: | Degene na mij gaat straks vast met een voldaan gevoel slapen... |
Zou zomaar kunnen dat ik dat ben.
Heb mezelf net een lekker glaasje rosé ingeschonken.
Dus waarschijnlijk wordt het wel laat eer ik naar bed ga.
Gelukkig kan ik morgen uitslapen maar degene na mij moet er vroeg uit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 22:29 |
|
 |
Spookje-mazzeltof Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-11-2008 Berichten: 5444 Dieet: Gezond eten bewegen en letten op Kcal en Koolhydraten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 22:44 |
|
 |
Kaya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2008 Berichten: 5046 Dieet: Gezond eten Woonplaats: ergens in Drenthe
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mei 2009 23:27 |
|
 |
|
 |
LaBelleRachelle Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-5-2009 Berichten: 551 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Noord-Holland
|
|
Nou dat was wel de bedoeling. Ik ga echter morgen voor het eerst met Cohen beginnen en las dat er tussen de maaltijden 5 uur moet zitten! Als ik morgenavond dus nog een beetje op tijd wil eten (18.00 uur) moet ik er morgenochtend echt vroeg uit (8.00 uur)! Lang leve de vrije dagen... Maar goed, ik moet nog leren en een hoop stukken doorlezen dus dat kan ik dan wel weer lekker relaxed in het zonnetje doen. We blijven positief!
Degene na mij heeft een groot geheim....  _________________
A year from now you will wish you had started today |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 jun 2009 0:03 |
|
 |
Herma1 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-4-2008 Berichten: 860 Dieet: Gezond eten Woonplaats: overijssel
|
|
Nee ,gelukkig niet zeg,stel je voor en je mag dan niets vertellen , daarzou ik het moeilijk mee hebben.
Ik heb voor niemand geheimen
Ik stel me voor dat degene na mij morgen een vrije dag heeft  _________________ Groetjes Herma
 [/url |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 jun 2009 16:36 |
|
 |
Liezel Mega Weegclubfan

|
|
Nee, ik heb veel vrije dagen omdat ik in het onderwijs werk maar morgen moet ik toch echt weer lesgeven.
Degene na mij heeft vandaag een stralend mooie dag zonder regenbuien gehad. (wat ik dus niet had)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 jun 2009 17:06 |
|
 |
|
|