Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Deel 4, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
@Milly: ik heb ook steunzolen en wat je zegt, het is even een paar daagjes wennen, maar daarna kan je niet meer zonder! Wát een verademing is dat! Geen zere en vermoeide voeten meer! Ik moet die van mij eigenlijk vervangen, om het jaar ofzo want ik merk dat de steun minder word.
Hou er wel rekening mee met de aankoop van nieuwe schoenen dat je vaak een maatje groter moet hebben.
Ik heb een zgn Ketoweek achter de rug, even doorbijten, maar het resultaat tot nu toe is bemoedigend, morgen weegdag en dan heb ik, als het goed is, mijn rode vakje van afgelopen week weer gecompenseerd hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:00    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hatseflats ik heb met 42 soms neigent naar 43, ze zitten nu in schoenmaar 42, maar gelukkig heeft Van Haren ook genoeg leuke 43 als het nodig is en Bristol ook wel. ja ik had niet verwacht dat de ergste klacht die ik had al zoveel zou afnemen en zo snel. En het er op lopen valt mij sowieso niet tegen, heel de dag gaat mij goed af. En dat is echt heel de dag want heb staand/ lopend werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Hoi hatseflats ik heb met 42 soms neigent naar 43, ze zitten nu in schoenmaar 42, maar gelukkig heeft Van Haren ook genoeg leuke 43 als het nodig is en Bristol ook wel. ja ik had niet verwacht dat de ergste klacht die ik had al zoveel zou afnemen en zo snel. En het er op lopen valt mij sowieso niet tegen, heel de dag gaat mij goed af. En dat is echt heel de dag want heb staand/ lopend werk.

Dan ben jij ook een lange meid met mt 42 / 43 ?

Ik heb ook maat 42 en gelukkig kan je tegenwoordig in veel winkels leuke schoenen kopen.... vroeger was dat meer een probleem.

En fijn dat de schoenzooltjes zo goed bevallen... en dat jouw klachten afnemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:09    

Reageer met quote
Hoi Marina, Nee niet heel lang 1.74 haha. Toen ik nog rond 130 woog vond ik het wel passend er moest tenslotte heel veel gewicht op staan haha.
Maar wat je zegt is echt zo, vroeger was het een stuk lastiger zeker met nette schoenen.
Ik ben niet heel erg van merkschoenen, maar ik weet als ik van Nike iets leuk zie in maat 42 dames, dat het te klein is, die vallen gewoon echt klein.
ja had qua zooltjes niet zo snel al wat effect verwacht, maar is ook echt meerdere dagen achter elkaar, dus kan eigenlijk niet anders dan door mijn zooltjes komen. Normaal heb ik wel eens de ene dag minder last als de andere dag, maar nu was het eigenlijk bijna geen last en liep ik gewoon normaal en lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:15    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Hoi Marina, Nee niet heel lang 1.74 haha. Toen ik nog rond 130 woog vond ik het wel passend er moest tenslotte heel veel gewicht op staan haha.
Maar wat je zegt is echt zo, vroeger was het een stuk lastiger zeker met nette schoenen.
Ik ben niet heel erg van merkschoenen, maar ik weet als ik van Nike iets leuk zie in maat 42 dames, dat het te klein is, die vallen gewoon echt klein.
ja had qua zooltjes niet zo snel al wat effect verwacht, maar is ook echt meerdere dagen achter elkaar, dus kan eigenlijk niet anders dan door mijn zooltjes komen. Normaal heb ik wel eens de ene dag minder last als de andere dag, maar nu was het eigenlijk bijna geen last en liep ik gewoon normaal en lekker.

Hahahahaha ik ben ook 1.74... ooit 1.76 Rollende ogen maar ik ben twee centimeter gekrompen Smile

Laten wij maar zeggen dat het raar zou zijn als wij mt 36 zouden hebben met zo’n lang lijf Grap Grap Grap Grap

En super fijn dat het met de voetjes de goede kant op gaat Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:22    

Reageer met quote
ja precies het is bij ons goed in verhouding vind ik, ienieminie voetjes past niet bij ons!!!
ja fijn dat ik niet meer constant strompel haha. Ook beter voor heel mijn lijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Goed gedaan Marina!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 12:15    

Reageer met quote
Laurie28 schreef:
Goed gedaan Marina!

Dank je wel Laurie28 Erg blij hopelijk tot snel in de volgende sprint cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
marina132 schreef:
Laurie28 schreef:
Goed gedaan Marina!

Dank je wel Laurie28 Erg blij hopelijk tot snel in de volgende sprint cheerleader

Ik hoop het ook, maar ik vond het wel lastig. Ik ben er nog niet achter wat dé manier voor mij is om gewicht te verliezen...

Ik ben mij nu aan het oriënteren op een fitbit. Hebben jullie tips voor een fijne?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 15:14    
Vrouw Weeggegevens   OlgaR81
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Dag allemaal,

Vorige week zondag ben ik begonnen met het gebruiken van modifast shakes. Er was bij mij tijdens de thuiswerkperiode 8 kilo bij en dat was toch wel vrij ernstig!!
Ik heb het deze week goed vol weten te houden en ga voor de 3 volle weken om het daarna langzaam af te bouwen naar low carb.

Ik ben hier begonnen met een dagboek schrijven, maar ik merk dat support toch ook wel erg fijn zou zijn! Ik heb nog zo’n lange weg te gaan tot mijn uiteindelijke streefgewicht! Eerst naar de 90, maar 75 zou het beste zijn....

In de eerste week is er ruim 2 kilo af!
Op welke dag mag hier het gewicht worden doorgegeven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 15:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11