Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Deel 4, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Laurie28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven (Suikervrij)

Reageer met quote
Hoi!

Mag ik met jullie meeschrijven? Het is inmiddels alweer jaren geleden dat ik mij hier voor het eerst inschreef. Met een gewicht dat 10kg onder mijn gewicht van nu ligt, oeps! Al is er in die tijd veel gebeurd, dus het is niet zo gek.

Gisteren teruggekomen van vakantie en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf en mijn gezondheid ook echt belangrijk mag maken. Ik heb een jong gezin én een eigen bedrijf, dus dat gaat eigenlijk altijd voor. Maar nu mag ik inzien dat ik nog belangrijker ben. Want als ik mijzelf verwaarloos, dan loopt de rest ook niet.

Jullie berichtjes zijn zo positief en opbeurend dat ik me graag bij jullie aansluit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 11:42    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom Laurie!!
Vanmiddag mijn podotherapeutische zooltjes_ steunzolen) opgehaald. Zit geloof ik niet heel verkeerd, wel wennen heb ik het idee. Dat merk ik morgen pas echt goed. Als ik ze naar mijn werk in mijn schoen heb. Denk dat ik aan het einde van de dag wel moeie voeten heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 20:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Milly!

Succes met je zooltjes. Lijkt me inderdaad erg wennen in het begin, maar het zal straks vast goed helpen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Welkom ook Deugnietje, Olga en Laurie!
Aan het begin van dit sprintje zat ik nog boven de 100 kg, inmiddels ben ik eronder belandt ... al dan niet met een schampschot tegen de 100 van afgelopen week. Maar vol goede moed de draad weer opgepakt en met de tussentijdse weging van vanmorgen was ik gerustgesteld.
Als “aanmaker” van dit sprintje zal ik dus, gedurende de tijd dat het sprintje loopt, ook regelmatig even komen kijken. Ik hoop dat een ieder van jullie ook op een gegeven moment de overstap kan maken naar het 99.9-95.0 sprintje...
Dus zet ‘m op allemaal!! Totaal zijn we al 6kg kwijt met z’n allen! (Al een hele zak piepers om in Marina’s termen te blijven! )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Top gedaan Hatseflats! Laten we hopen dat er snel een aantal zich snel in het volgende sprintje mogen komen melden Lach Hier is het alweer even geleden dat ik die 3 getallen gedah mocht zeggen. Het voelt toch wel een beetje als een magische grens...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 9:56    

Reageer met quote
Top hatseflats lekker bezig!!!
Volgens mij ben ik echt nu al blij met mijn zooltjes ...vandaag weer heel de dag opgelopen. En de pijn die ik "normaal" ervaar had ik nu geen last van. Ze?zeggen dat niet gelijk je klachten over zijn dat dat tijd kost en dat geloof ik ook echt. Maar heb wel het idee dat ik de positieve effecten al wat ervaar.
Qua eten gaat het aardig maar moet mijzelf wel goed in de gaten houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 19:46    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen was ik 100.1 en toen weer 100 De muur! De muur! De muur! De muur! De muur!

En na werktijd weeg ik dus 99.8.... deze week 1,5 kilo afgevallen cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Ik mag deze sprint verlaten Bye (Nederlands=Dag) Maar ik zie jullie allen snel bij de volgende Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 15:33    

Reageer met quote
Goed gedaan Marina ik kom je snel achterna!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 15:35    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
milly24 schreef:
Goed gedaan Marina ik kom je snel achterna!

Dank je wel meid Erg blij en deal Hallo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 15:46    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Goed bezig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 21:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11