Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kralenpot
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hwin schreef:
Gezellig dat je met ons meesprint, welkom kralenpot! Erg blij

Bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 9:35    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
nog net groen na 4 dagen vakantie in zuid Limburg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 7:01    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Hwin: wat ontzettend goed van je! Dat is echt veel! Hoe heb je ‘m dat geflikt?!? Applaus
Welkom voor de nieuwelingen. We gaan ervoor.
Ondanks dat we een week vakantie hebben en mijn hele ritme overhoop ligt, heb ik toch een groen vakje. Weer heel blij mee. Erg blij
Zou dat dan toch aan het vele wandelen van gisteren liggen in de Efteling? Of heb ik het stiekem toch best goed gedaan met het eten? What ever, het is groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hwin, wat goed van je! Je bent super bezig en soms gaat het even iets langzamer met gewicht maar je lichaam is elke dag aan het werk om gewicht kwijt te raken. Super, 25 kilo lichter!!

Kralenpot, welkom. Leuk dat je mee gaat schrijven.

Ik was even wat minder actief hier. Wel lezen, maar niet reageren. Schaam Schaam
Voel me even wat minder, last van allergie en last van schommelingen in mijn suiker. Daarom nu toch maar weer hier lezend in boekjes en sprintjes om ideeen op te doen, inspiratie en motivatie.
Vanochtend gelukkig weer een min tov vorige week, ook daarmee hoop ik nu een vervolg te kunnen maken Lachen

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 17:51    
Vrouw Weeggegevens   kralenpot

Reageer met quote
Veel succes Pien, zet hem op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Deesjedees85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil graag ook aan het sprintje mee doen. Probeer iedere keer af te vallen, maar ik vind het ontzettend moeilijk om vol te houden. Hopelijk lukt het zo wel

Vrijdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 21:25    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen

Ik doe ook met jullie mee.

Ik heb mijn doel hoog gezet, want ik ben net begonnen en dan moet het het wel haalbaar zijn om deze kilo’s kwijt te raken.

Iedereen succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Deesjedees en Marina!!

@Ooitdicipline: eigenlijk is de grootste verandering dat ik nu geen hele pakken koekjes, zakken chips, chocoladerepen enz. in één keer opeet. Schaam Schaam Ik heb nu m.b.v. een diëtiste een vast eetpatroon opgesteld, waarbij ik geen honger heb. En in het weekend neem ik wat extra. Zo lukt het me om door de week niet te snaaien. Het vooruitzicht dat ik in het weekend wel dat ijsje mag.
Maar de grootste uitdaging komt natuurlijk nog. Het er ook af houden!

@Pien5: wat goed dat je gewicht naar beneden gaat! Nu volhouden, zet m op meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Leuk dat jullie ook mee gaan schrijven, Deesjedees en Marina! Welkom en succes.

Hwin, je bent nu heel bewust bezig een ander eetpatroon aan te meten. Eigenlijk een "normaal" eetpatroon. Hoe langer je zo bezig bent hoe meer je je het eigen maakt en misschien ook veel minder dwang en drang om tussendoor te eten.
Succes, op naar de 100!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 16:58    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Welkom Kralenpot, Deesjedees en Marina! Leuk dat jullie er ook zijn! Hier even een minder actieve week qua schrijven... druk druk druk... je kent dat wel.
Uiteraard eerst mijn complimenten Hwin!!! Wauwwwww wat een megaprestatie! Diepe buiging! Ik hoop dat ik dat ook ooit kan roepen dat er 25kg af zijn! Superknap gedaan!
@Pien en ooitdiscipline en Anne jullie gaan ook lekker! Allemaal groene vakjes!!
Morgen mag ik ook weer op de weegschaal staan. Heb een rare week achter de rug... en heb eigenlijk te weinig gegeten... ontbijt schoot er vaak bij in (ik weet het ... niet goed) verder heb ik me wel goed aan de diners gehouden... de lunches waren ook maar zozo... wel goed water blijven drinken. Het spinnen is er deze week ook bij in geschoten... ivm een verbouwing op onze bovenverdieping is de spinningfiets een weekje achter een berg rotzooi terecht gekomen, maar vandaag alles weer opgeruimd en hem terug gezet op z’n plekje! Morgen tóch maar eens even een lesje volgen! Het ging net zo lekker! Ik ben benieuwd morgen... Fingers crossed! Fijne avond en pinksterweekend nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 20:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14