Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jij gaat ook lekker Hatseflats!

Er staan natuurlijk zat recepten op internet. Maar het lastige is dat ik meestal apart voor mezelf moet koken, omdat man en kinderen het niet willen. Dus dan is het niet handig als het een ingewikkeld/veel werk recept is. Want dat gaat niet werken als ik dat van hen tegelijkertijd ook klaar moet maken.

Verder zit ik vaak met de hoeveelheden. De aantallen in het recept deel je natuurlijk gewoon door 4, maar in de winkel moet je vaak teveel kopen. Dus zoek ik recepten die ik in kan vriezen of de ingrediënten die over zijn in kan vriezen. Of ik maak er de volgende dag iets anders van. Ik ga niet iets kopen waarvan ik weet dat ik het in mn eentje niet op krijg en de rest weg moet gooien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:34    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het gaat niet hard maar elke ons is er toch weer 1 denk ik dan maar.
Dit was even me laatste weegmoment, ik ga vrijdag heerlijk voor 6 weken naar de camping, en ik neem geen weegschaal mee, ik blijf wel me best doen maar wegen gaat gewoon niet.

Ik wens iedereen veel succes en een mooie zomervakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 15:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne vakantie eeuwige jojo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 6:23    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat niet lekker met afvallen, maar eerlijk gezegd vind ik dat nu niet zo erg. Eindelijk heb ik het gevoel dat de medicatie aanslaat en dat ik vooruit ga met mijn gezondheid! Na zoveel jaren van achteruitgang. En daar ben ìk zóóó blij mee!!! Dus ik ga lekker op deze wijze verder. Eindelijk eens niet meer zo moe, moe, moe! Yeah! Volgende week hoop ik nog een keer te wegen. En dan zal ik een poosje niet meedoen met sprintjes. Dat werkt nu toch niet. Ik ga wel lekker werken aan mijn ik. En hoop straks weer te barsten van de energie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 8:39    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Voor mij deze week 1,5 kilo eraf cheerleader

Ik ben er zo blij mee Applaus Applaus op naar de twee cijfertjes Erg blij

Iedereen succes komende week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Whoop whooop sprintje gehaald met een lekkere knaller aan het eind!
Op naar de -100! We gaan gewoon vrolijk door!
Vanmorgen mezelf onderweg naar het werk nog eens even een peptalk gegeven: En nu hou je vol, en deze keer ga je niet wéér de fout in, je kunt dit, hou vol... je bent al op een kwart... etc etc!
@jojo: wat je zelf al zegt: ieder onsje is er 1! Al gaat het niet snel.. het gaat wel en daar gaat het uiteindelijk allemaal om! Hou vol! De volgende x gewoon een paar onsjes! Iig een hele fijne vakantie! Geniet ervan!
@ooit: ohhh wat fijn zeg dat er een oplossing is gevonden voor je klachten! Nu eerst idd aan jezelf werken en dan komt dat gewicht ook we weer... 1 stap tegelijk!
@Marina: wooooowwww wat super zeg!! Ook al zo’n klapper!! Op naar de 2 cijfers!!
Hopelijk kunnen we allemaal dit sprintje afsluiten met een mooi resultaat! Wie maakt het vervolg sprintje aan trouwens? Hopelijk zien we elkaar daar dan weer! Succes nog even allemaal deze week! Tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 22:37    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@hatseflats

Dank je wel... ik ben blij met het resultaat in deze sprint Erg blij

En jij gaat ook super goed.... en blijf je zelf toespreken dat jij het nu moet gaan volhouden.

Op naar de twee cijfertjes cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 4:26    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Verknal ik de eindsprint door een cijfer verkeerd te typen, haha, ik heb Ellen al gemaild.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Oooo Maira... hahaha dat zou niet best zijn om zoveel aan te komen in 1 week! Gelukkig kan Ellen het wrs wel rechtzetten. Ben benieuwd waar we met z’n allen uiteindelijk op uit komen!
Dan is de aarde weer een mensje lichter geworden! Eigenlijk heel bijzonder en superknap van ons allen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 8:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joehoe!! Van tevoren niet durven dromen, maar ik sluit dit sprintje af onder de 100! (Happy dance happy dance Lachen )
Dat is echt lang geleden.

En vandaag begin ik met mijn nieuwe baan (jaar thuis geweest), waarin ik genoeg beweging krijg. Dus aankomen is er voorlopig niet meer bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14