Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

deel 3, 100 plus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kralenpot
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik sta even niet meer op de weegschaal maar kom nog wel even kletsen. Het gaat namelijk heel goed, maar de weegschaal frustreert.
Ik beweeg heel veel en eet gezond. Meer kan ik niet doen dus houd het even bij elke maand de cm meten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen! Hier weer een groen vakje gelukkig! Tot halverwege de week bleef ik hangen op de 105.2/105.4... en vanmorgen was er ineens een kilo af... raar lijf!
Merk wel dat ik met dat warme weer veel meer vocht vasthoudt... dat is zo frustrerend... maar we houden stug vol! Eens word het weer koeler moeten we dan maar denken!
@kralenpot: laat je idd niet gekmakend door die stomme weegschaal! Ik weet niet of je weegschaal ook het vetpercentage, water en spiermassa weegt? Dat kan ook nog wel eens verhelderend werken als je bv geen kilo’s bent kwijtgeraakt, maar wel vet bent verloren en spieren hebt aangemaakt... of dat je ineens veel vocht vasthoudt. Dat frustreert dan minder denk ik?
Enniewees.. ik heb vandaag weer 10 kraaltjes verhuisd! Ben nog steeds blij met dit topidee!
Voor iedereen weer een goede week gewenst!! Zet ‘m op allemaal!! We kunnen dit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat lijkt mij ook wel wat, een weegschaal die vet en spiermassa aangeeft. Maar zijn die niet vreselijk duur Hatseflats?
Mag ik vragen welke jij hebt?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 18:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/beepower-personenweegschaal-self-powered-geen-batterij-nodig-met-lichaamsanalyse-functie/9200000121559345/
Vond de prijs reuze meevallen, €35. Voordeel van deze vind ik dat er geen batterijen in hoeven. Je wekt zelf energie op voor een weging door 2 x de middelste knop in te drukken met je voet.
Je kan 4 personen voorprogrammeren. Voert leeftijd, lengte en sexe in. Die sla je op onder nr 1,2,3 of 4. Als je gaat wegen “pomp” je even 2 x op de middelste knop en drukt vervolgens op het nr waaronder jou profiel is opgeslagen. Vervolgens krijg je eerst je gewicht en dan gaat hij analyseren:
Gewicht, BMI, vetpercentage, waterpercentage, spiermassa en bot.
Enige nadeel vind ik dat deze getallen vrij snel achter elkaar langskomen. Ik schrijf ze daarom altijd gelijk op een papiertje als ik de weging doe. Verder is het een stabiele weegschaal (vind ik, dus als ik er 3 x op sta krijg ik ook 3 x hetzelfde gewicht te zien)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 19:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt goed en prijs valt idd mee!
Bedankt voor de info Hatseflats!! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 22:41    

Reageer met quote
Wat fijn Hatseflats die kralen naar de andere pot!

Als de sportschool open gaat dan ga ik daar weer wegen. Die meet alles veel beter. Is zo'n inbody weegschaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 16:36    

Reageer met quote
Wat fijn Hatseflats die kralen naar de andere pot!

Als de sportschool open gaat dan ga ik daar weer wegen. Die meet alles veel beter. Is zo'n inbody weegschaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 16:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het zn gangetje. Ik merk dat dit eetpatroon al helemaal gewoon geworden is (logisch, na 7 maand).

Ik ben nog steeds op zoek naar nieuwe recepten, waardoor ik steeds gezonder leef. Zo heb ik courgette pasta ontdekt, eiwitpannekoekjes en appeltaart van amandelmeel. En dat voor iemand die altijd met zakjes en pakjes kookte. Lachen

Dus mocht iemand nog een gezond recept weten, graag!

Ook word ik steeds actiever, doordat ik minder kilo's meesleep en door het sporten natuurlijk. Helpt ook weer bij het afvallen.

Fijn weekend allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel ook hier even het bericht van Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allen! En we hebben weer een nieuwe week! Voor mij gaat week 10 in volgens m’n nieuwe leefwijze ... ik hoop echt oprecht dat ik het gewoon vol blíjf houden deze keer! Al zo vaak de fout in gegaan... en iedere keer weer zeg ik: nooit meer extra kilo’s... en toch... het vlees is zwak. Maar goed, so far so good moeten we maar denken! Deze week 6 onsjes kwijt... nog 5 ons en dan heb ik de 100% van dit sprintje gehaald!
Ik zag trouwens dat we met elkaar al 79!!!kg kwijt zijn! Gewoon 1 mens minder!
Ik zal nog eens kijken of ik een par leuke receptjes voor je heb Hwin! Je gaat supergoed! Zal zo even bij iedereen een bezoekje doen aan de dagboekjes. Allemaal een goede week iig! We gaan voor groen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 10:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14