Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Maar hoe meer je denkt dat december een moeilijke maand is des te lastiger ga je het vinden!
Dus anders denken:
Niks moeilijks aan, ik beslis zelf op elk moment wat ik wel of niet eet. Al staat er van alles voor mijn neus, lekker om te zien, maar ik bepaal wat ik in mijn mond ga stoppen.
En als ik hewoon kleine porties neem,dan blijf ik me goed voelen en blijf ik mooi op gewicht.
Plan gewoon iets extraas in maar ook gelijk de boswandeling Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
@vrolijkvlindertje, water drinken kan wonderen doen. Ik zit hier ook weer met mijn flesje op mijn bureau en ga die vaak vullen vandaag. Ik wil dit weekend de 67 kg raken, maar ik val maar met onsjes af in de week en sta soms opeens weer twee weken stil, ondanks al mijn moeite. Maar ik blijf volhouden en laat de maand december geen roet in het eten gooien, want dan ben ik weer weken bezig om de schade in te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Denk het ook ELIZABETH dat de forums in januari levendiger worden
DIPININE van kaas stijgt bij mij de weegschaal ook direct omhoog en wat dacht je van olijven
Rollende ogen
ESTHEE welkom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 7:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En het goede nieuws ben weer onder de 72 kilo, en gisteren zelfs nog uitgebreid gegeten zoonlief kwam met aanhang hier eten, maar uitgebreid hoeft niet veel callorieen te bevatten ik had een preitulband gemaakt met daarin een flikkersterretje voor de kleinste nou die vonden dit geweldig, hierbij had ik een saus van kwark Citroen, komkommer en verse koriander, een koude pasta met vis, een Griekse salade en als toetje een fruitsalade.

Daarna nog raadseltjes :

Midden in het gras liggen een pijp, wortelen en kolen, het heeft lang geduurd een zel : sinterklaasfeest schoorsteen kolen van de kachel en een wortel van het paard maar dit was het niet
Wie weet het ?.morgen het antwoord

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Bralivia
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Leefstijl aanpassen)

Reageer met quote
Waarschijnlijk heb ik veel te hoog ingezet, maar anderszijds is het misschien wel goed om weer even wat druk te voelen.
Met en voor sinterklaar ben ik het helemaal kwijtgeraakt. Veel lekkers, veel stress.. Ik ben gestopt met hardlopen..

1 januari wil ik onder de 80kg zitten. En ik ga mijn uiterste best weer doen Erg blij

Weegdag: dinsdag
Tussenstreef: 89,9.. 84,9.. 79,9.. En uiteindelijk de eindstreef: 75kg vóór mijn bruiloft in juli 2019!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 9:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het antwoord op het raadseltje:
Midden in een grasveld liggen een pijp, een wortel, en een paar kolen wat is hier gebeurd??
EEN SNEEUWPOP IS GESMOLTEN

Bralivia hoop dat je het haalt onder de 80 kilo veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nog steeds 100%. Maar stiekem een beetje teleurgesteld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 10:39    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik zie dat mijn streefgewicht op 79 stAt ipv 74, dus (veel) hoger dan ik aan het begine van het sprintje woog, dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik heb nu 0% gewichtsverlies bereikt (snap ik niet) terwijl het al 100 % is. Kan het nog veranderd worden, moet ik dan even uit dit sprintje, en er weer in?

Deze keer een heel mooi groen vakje. Ik woog zelfs vanochtend 73,5, wat ik bij het opgeven maar wat opgeschaald heb, om teleurstelling volgende week te voorkomen. Ik ben ziek geweest, maar heb wel gewoon gegeten, maar wie weet heeft dat toch invloed. Maar in ieder geval zit ik nu in de 73 kilo en het begint steeds beter te klinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Volgens mij moet ik je dan even verwijderen. Dan kan je je weer inschrijven met het goede streefgewicht.

Bij deze zal ik je verwijderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 11:49    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Dank je wel, ik heb me weerr aangemeld, en meteen maar mijn streefgewicht nog een beetje aangepast, ik ga nu zo goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4