Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Menu gemaakt en gevolgd 2 punt.
20 min. gehoepeld 1 punt.
Suikervrije dag 5 punt‼️
Tuin, huishouden, klussen 2 per uur. 2 punt.
Wandelen 12227 stappen. 2 punt.
Schaaltje rauwkost. 1 punt.
3 stuks fruit. 1 punt.
Water 1 punt.
14 punt. Top dagje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
- Vasten na 19.30 - 1/18
- Me houden aan de dagpunten in Weight Watchers-app – 1/18
- Voor middernacht naar bed – 0/18
- Minimaal 45 min bewegen in de buitenlucht – 1/18
- Hoofdzakelijk wfpb eten (geen suikerrijke/witmeel/non-vegan-keuzes) 1/18

Goeie start. 'Voor middernacht naar bed' net niet gehaald, ik geef de schuld aan de kat die zo heerlijk op mijn schoot lag en daarna koste wat kost nog een ommetje wilde maken. Nu heeft 'ie beloofd dat 'ie hetzelfde doel gaat stellen, ook voor middernacht bedklaar zijn. Maar hij is niet zo betrouwbaar wat beloftes betreft...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Maira schreef:

Goeie start. 'Voor middernacht naar bed' net niet gehaald, ik geef de schuld aan de kat die zo heerlijk op mijn schoot lag en daarna koste wat kost nog een ommetje wilde maken. Nu heeft 'ie beloofd dat 'ie hetzelfde doel gaat stellen, ook voor middernacht bedklaar zijn. Maar hij is niet zo betrouwbaar wat beloftes betreft...

Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 14:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
maandag:

Geen suiker ja 14/31
Geen bloem ja 14/31
Geen tussendoortjes; niet gelukt, 9/31
Dagelijks rustmoment :gelukt 13/20
Huishoudelijke taak ja 10/20
Om 21.00 uur schermen uit: gelukt 10/31
Krachttraining: Nee 3/21

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zo, ik was ook een bladzijde of twee afwezig hier... ik dacht ook nog even heel naïef: het is maar rustig bij de puntentellers... Maar natuurlijk schreven jullie lekker door.
Ik ben weer bijgelezen.

Welkom Maira, zet em op deze tweede helft van december! Nog even flink wat punten binnenharken en dan heb je een mooie sjaal verdiend!
Mooi puntensysteem heb je! Hoe is het gegaan gister?

Anneke, wat een topdag met 14 punten!

Kordiya, jij gaat mooi door zeg. Alleen de krachttraining is nog niet zo vaak gedaan, zo te zien.

Sophie, ook al een dag met 9 punten, wow, wat goed zeg!

Mijn punten druppelen gestaag binnen.
Ik heb er sinds gister iets aan toegevoegd: voor elke 100 mails die ik weggooi, krijg ik een M (van Mail). Zo zou ik in theorie op 31 december 1700 mails hebben weggegooid... en dat zou nog kunnen ook, want de mailbox is veel te vol. Gister al 3 x een M verdiend.
En ja, vandaag een V van Video - nu de sportschool dicht is, moet het dus weer met filmpjes of via livestream. Omdat dat toch wel een drempeltje is, vind ik de beloning van een punt wel fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo allemaal. Ik ben deze maand steeds de weg kwijt qua punten telling. Heel vervelend, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Gelukkig waren sommige dingen al gewoontes geworden en heb ik er eigenlijk geen omkijken meer naar. Behalve dat we nu dus niet meer kunnen sporten Heel heel boos
Ik ben dus maar aan het wandelen geslagen, met of zonder Hans, om dagelijks mijn 10,000 stappen te halen.

Gewicht gaat best goed, die extra 1,5 kilo zijn er (bijna) weer af. Stabiel rond de 70 en een paar onsjes.

Ben wel onrustig over het feit dat we 4 dagen kerst vieren, nl met alle jongens één dag (niet meer dan 2 personen per dag, kinderen uitgezonderd). Eigenlijk vind ik het niet verantwoord, maar ze willen het allemaal zo graag. Ik zorg gewoon voor voldoende afstand het qua eten is het niet uitgebreid maar gewoon wat wij en zij lekker vinden. Wel weer extra boodschappen doen en zo. Zucht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 18:34    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Reageer met quote
Huil huil ik had een heel verhaal geschreven en toen was het ineens weg Huil huil
Morgen doe ik wel een nieuwe poging.
Nieuwe week:
Iedere dag naar buiten 2 pt
Gordijnen en/of diamond painting schilderij : elk 10 pt wanneer af
Zo/ di alles gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 20:02    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Reageer met quote
Odette, dat is een dilemma he? Maar wanneer iedereen afstand houdt en misschien zoveel mogelijk een mondkapje op doet, moet het kunnen.
Normaal ben ik 1 van de kerstdagen bij mijn zusje. Maar dit jaar kan ze haar eigen kinderen ook niet tegelijk ontvangen. Dus we laten het maar zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Oh jeetje, ik heb gezien dat jullie een behoorlijke lockdown hebben. Wij leven vrolijk door, sinds onze 99 dagen complete lockdown toen we het huis niet eens uit mochten, zijn de restaurants, winkels, sportscholen enz, gewoon open. Met Kerst en Oud en Nieuw mogen we wel lekker gek doen, max. met zijn tienen inclusief kinderen, dus dat beloofd wat in januari voor de een derde golf...

Hier gaat het goed, ik moet tussen de 6 en 7 punten halen elke dag om mijn doel te halen, wat trouwens 136 punten is omdat ik geen chocola voor 2 punten laat tellen ipv 1, anders is dat ook geen motivatie. Zit nu op 31 punten, dus gaat goed.

Odette, niet te veel zorgen maken en genieten. Inderdaad, wat Liesbeth zegt, gewoon proberen wat afstand te houden, ramen open, en elkaar niet om de nek vallen, dan zou het toch goed moeten gaan? Wij vieren Kerst gewoon met alleen ons gezin, zoals we elke jaar doen, erg handig als er geen familie dichtbij woont Lachen Ik heb gezien dat je gewicht weer een heel eind naar beneden is deze week, goed gedaan!

Ah Geke, dat is een goeie, de mail weg gooien. Die kopieer ik van je voor januari!

Maira, katten zijn ook onbeesten, gelijk dat je hem de schukd geeft. Lachen Zo gaat die van mij elke nacht op de wandel en komt hij tegen een uur of 5 of 6 herrie maken voor het slaapkamer raam om er weer in te mogen. Mijn buren hebben al gklaagd, hahaha.

Anneke, wat een geweldige dag gisteren! [/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 21:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:

Kordiya, jij gaat mooi door zeg. Alleen de krachttraining is nog niet zo vaak gedaan, zo te zien.

Klopt, maar ik zit me nu af te vragen hoe ik er nu bij kwam dat ik 21 keer aan krachttraining zou doen als ik besloten had dat ik het TWEE keer per week zou gaan doen? Daar klopt niks van. Dus het maximale aantal dat ik het deze maand kan doen (ik startte met dit doel op 6 december, heb ik terug gezocht) is iets van ZES keer... geen 21 keer.... Dus dan ben ik al op de helft! Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 10 van 21