Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het is wel zuur dat er binnen één week bijna een kilo bij is gekomen, nu ben ik weer terug bij de situatie van half oktober. Er ging zo mooi elke week zo'n beetje twee ons af.

Maar goed, dit is de consequentie van meedoen bij (bijna) alle lekkernijen.

Vanmorgen heb ik weer keurig de cake bij de koffie afgeslagen, het zit dus nog wel in m'n systeem, maar kennelijk was het foetsie zodra we op ons vakantie-adres waren beland.
Manlief was trouwens bijna 2 kilo aangekomen, dus heb ik het relatief nog netjes gedaan. Maar voor hem is het geen enkel punt, hij is geen gram te zwaar en kan het hebben.

Ik heb alweer geplankt. Straks nog even naar buiten voor wat wandelkilometers... Ik zit nu op 20/200 punten, dat is dus niet volgens schema. Ik weet wat me te doen staat de komende dagen: véél punten verzamelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Misschien houdt je lichaam nog vocht vast van het Chinese eten, Geke? Zou je echt 7000 caloriën teveel hebben gegeten in die paar dagen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Misschien houdt je lichaam nog vocht vast van het Chinese eten, Geke? Zou je echt 7000 caloriën teveel hebben gegeten in die paar dagen?

Daar hoop ik ook op, ik houd er in elk geval rekening mee. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik ben volledig de weg kwijt. Het nieuwe puntensysteem wat ik had bedacht werkt niet. Waterdrinken lukt voor geen meter sinds ik er geen punten meer mee verdien. Stom hè?
Dus maar weer terug naar was het was, hier en daar is punten scoren dan gemakkelijk maar er staat ook een fiks doel tegenover. Ik denk dat ik maandag opnieuw begin met tellen. Dan maar een kort maandje...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo is dat Odette. Het gaat je zeker weer lukken.
Gisteren en vandaag.
Menu gemaakt en gevolgd 2 punt.
20 min. Hoepelen 2 punt.
Suikervrije dag 0 punt‼️
Tuin, huishouden, klussen 1 punt.
Wandelen 3 punt 15467 stappen.
Waterdrinken 1 punt.
Nee, het gaat niet helemaal goed. Had vegan chocolade fudgen gemaakt. smullen Dat moest ik wel even proeven. Natuurlijk ook een stukje gevulde speculaas. Ach maandag gaan we er weer tegenaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 22:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Odette schreef:
Ik ben volledig de weg kwijt. Het nieuwe puntensysteem wat ik had bedacht werkt niet. Waterdrinken lukt voor geen meter sinds ik er geen punten meer mee verdien. Stom hè?
Dus maar weer terug naar was het was, hier en daar is punten scoren dan gemakkelijk maar er staat ook een fiks doel tegenover. Ik denk dat ik maandag opnieuw begin met tellen. Dan maar een kort maandje...

Whatever works, denk ik... Bijzonder hè dat zo'n punten systeem zoveel motivatie geeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 14:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
zaterdag:

Geen suiker 5/31
Geen bloem 5/31
Geen tussendoortjes 3/31
Dagelijks rustmoment 5/20
Huishoudelijke taak 4/20
Om 21.00 uur schermen uit: 2/31

Ik voeg toe: een kwartier krachttraining doen, twee keer per week. Per keer verdien ik er 3 punten mee. 0/7

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Het sporten gaat als een speer, en ook het fruit eten, maar die chocola.... Ik heb tot nu toe 19 punten van de 140, dus ik moet echt even hard aan de pak, ook als het om studeren gaat want daar heb ik dus helemaal niks aan gedaan de afgelopen weken. Ik had mijn punten tellen systeem veranderd maar heb het idee dat het lossere systeem voor mij niet goed werkt ( niet dat het vorige keer met strenger tellen wel goed was gegegaan...). Ik ga het even onder de loep nemen dit weekend en veranderen.

Geke, met vakantie mag dat af en toe best wel eens, en wat er snel bij is, is er vaak ook snel weer af.

Odette, raar is dat he, dat sommige dingen als ze verdwijnen uit het punten systeem opeens niet meer werken. Wat betreft het water, ik drink alleen maar water ( geen koffiem geen thee, geen frisdrank) en neem ook een paar glazen tijdens het eten, dat is er ingeslopen vanaf dat ik in Frankrijk woonde omdat je altijd iets drinkt bij het eten. Zo kom je makkelijk aan je water objectief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geen punt gehaald. Lui geweest en lekker gesnoept. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Oké, nieuwe start. Gelukkig kan dat allemaal hier. De komende 25 dagen ga ik er weer voor.

Punten voor: flossen 2x per dag, eetmeter invullen, huis/tuinwerk, 2 flesjes water (geen dubbele punten meer) lopen, fietsen, dansen/yoga, geen extraatjes (aan plan houden) en wifi uit om 22.15 uur.
Doel 250 punten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020 11:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 5 van 21