Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Geke, 18 km gewandeld vandaag? Wauw!!!! En dan ook nog planken. Ik kreunde vandaag al bij minuut 20 van mijn spinning les...

Nijne, je gaat hartstikke goed!!! Dat wordt een eitje die punten halen!

Anneke, 3 stuks fruit vind ik echt knap. Ik ben al blij als ik er 2 stuke per dag binnen krijg.

Ik ga morgen naar Denia naar een Nederlandse supermarkt, hoop stiekem dat ze er chocolade letters en banketstaaf hebben ( wat mis ik de HEMA...), maar ik ga eigenlijk heen voor de vegetarische bitterballen, de groene Lipton ice tea en de roosvicee
Lachen

Dat betekend morgen dus geen sportschool en na 4 dagen sporten denk ik dat een dagje even niks doen, misschien niet zo gek is. Ik kon het vandaag tijdens spinning even niet meer bijbenen,

Vandaag trouwens maar 3 punten, 1 voor spinning en 2 voor fruit. Mijn zoon was klaar met zijn examens en snakte naar chocola, en ik heb dus vrolijk mee gegeten. Huil huil [/b]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 23:45    
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Succes en fijne dag allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 8:10    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren, woensdag:

Geen suiker 2/31
Geen bloem 2/31
Geen tussendoortjes 1/31
Dagelijks rustmoment 2/20
Huishoudelijke taak 2/20
Om 21.00 uur schermen uit: 0/31

Oh oh wat is het lastig om de schermen uit te zetten om 21.00 uur. Maar als ik na negen uur nog op mijn mobiel kijk, weet ik dat ik veel extra moeite heb met inslapen. Ik blijf het proberen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Top dagje.
Menu gemaakt (dag van te voren). 1 punt
Menu gevolgd 1 punt
Hoepelen 1 punt
3 stuks fruit 1 punt
Rauwkost 1 punt
Liter water 1 punt
Wandelen 2 punt (10458 stappen).
2 x chocola afgeslagen 2 punt.
Suikervrije dag‼️5 punt.
15 punt. Dat telt aan. Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Goedemorgen,
De eerste 2 punten zijn binnen Lachen
Klusjes en posten híer

Fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Anneke69 schreef:
@Odette, helemaal geen tussendoortjes? Ook niet één stukje choc bij de koffie?

Een 'tussendoortje' kan natuurlijk best iets anders zijn dan een 'extraatje'. Een tussendoortje kan een stuk fruit zijn of 1 boterham of een wortel, handje nootjes. Bij een 'extraatje' denk ik zelf meer aan snoep, koekjes, een blokje chocola, drop en zo.
Ik ben ook wel benieuwd wat je onder 'geen extraatjes' verstaat Odette.

Wij waren er een paar dagen tussenuit, daarom nu het antwoord op jullie vragen.
Mijn tussendoortjes zijn eigenlijk niet noemenswaardig: koffieroom in de koffie, kip in de kippensoep, nootjes erbij (ipv crackers), wél een stukje pure chocolade bij de avond thee. Dat is mijn beloning voor de hele dag aan mijn plan houden. Alles bij elkaar nog geen 200 calo's. De extraatjes zijn dan de dingen die ik buiten het plan om zou nemen. In principe dus niets, maar soms glipt er wat tussendoor.
In de weken dat ik koolhydraat beperkt at had ik hier helemaal geen behoefte aan. Geen trek, geen "groesting" zoals je dat in België zo mooi noemen. Geen snaaidrang. Maar sinds de laatste dag van november en nu begin december gaat het al een paar keer mis. En is de beer eenmaal los....
We zijn een paar dagen bij zoon #4 en zijn vriendin in Beekbergen geweest. Gezellig samenzijn, veel wandelen (op woensdag meer dan 20,000 stappen) en haar ouders ontmoeten (spannend) EN geen controle over wat er op tafel komt. Keurig de zoetigheid bij de koffie gelaten en ook geen toastjes genomen bij de borrel, alleen olijven en stukjes kaas. Avondeten was chinees, dus rijst en hoewel ik maar een klein beetje nam was het kennelijk toch teveel. Gisteren (weer thuis) een vette vreetbui gehad. En nu problemen om weer in het gareel te komen. Maar het gaat me lukken. Er staat teveel op het spel. Ik WIL naar die gezonde BMI en dat ga ik halen ook!!!

Punten gaan dientengevolge ook niet zo goed. Niet thuis dus geen huishoud taken. Maar we gaan dapper door. Straks komt kleindochter Cato op visite met haar moeder, dus feest!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 14:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Odette schreef:

In de weken dat ik koolhydraat beperkt at had ik hier helemaal geen behoefte aan. Geen trek, geen "groesting" zoals je dat in België zo mooi noemen. Geen snaaidrang. Maar sinds de laatste dag van november en nu begin december gaat het al een paar keer mis. En is de beer eenmaal los....

Bijzonder hoe dat werkt hè dat soms de beer inderdaad los gaat...

En hoe moeilijk het dan kan zijn om dan die geest weer in de fles te krijgen; ja, daar weet ik alles van.
"Gewoon doorgaan!" zei Barry Stevens altijd!

Laatst aangepast door Kordiya op vr 04 dec 2020 18:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 17:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag:

Geen suiker 3/31
Geen bloem 3/31
Geen tussendoortjes 2/31
Dagelijks rustmoment 3/20
Huishoudelijke taak 4/20
Om 21.00 uur schermen uit: 1/31

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, ook wij zijn een paar dagen weg geweest en aten gister Chinees, nog meer herkenning bij Odette want ook bij mij gingen er remmen los. Niet heel erg, maar mijn ervaring is helaas dat na een tijd van minderen en afwennen van zoet, ieder extraatje wat er dan binnenkomt er in het kwadraat op de weegschaal tevoorschijn komt. Straks maar eens wegen, ik ben benieuwd.

Verder heb ik best veel gewandeld, maar toch ook twee dagen vrijwel niet. En dat is niks voor mij, ik wil toch dagelijks m'n rondje van 3 km minimaal wel maken.
Kortom, een midweek met andere dingen dan gewoonlijk. Dat mag ook best in een vakantie. Maar nu wordt het weer het gewone ritme.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 7:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vrijdag:

Geen suiker 4/31
Geen bloem 4/31
Geen tussendoortjes 2/31
Dagelijks rustmoment 4/20
Huishoudelijke taak 4/20
Om 21.00 uur schermen uit: 1/31

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 14:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 4 van 21