Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Mooie uitspraak van een van mijn cliënten met het syndroom van Down: "Ik wil geen lockdown, ik ben al Down"

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Gisteren bingo:
- Vasten na 19.30 - ja - 3/18
- Me houden aan de dagpunten in W W-app – ja - 3/18
- Voor middernacht naar bed - 1/18
- Minimaal 45 min bewegen in de buitenlucht – ja - 3/18
- Hoofdzakelijk wfpb eten (geen suikerrijke/witmeel/non-vegan-keuzes) - ja - 3/18

Voor het eerst gelukt om voor middernacht in bed te liggen (ondanks tegenwerkingen van de kat). Het effect ging wel wat verloren, omdat ik al om 6.30 moest opstaan, dus een lange nacht was het alsnog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier gaat het aardig met de punten, maar ik ben nog niet op schema:
Ik heb nu 95 van de 200. Dat wordt aanpoten dus.

Anneke, wat is het toch bijzonder dat je meteen merkt aan je bloeddruk dat je weer op het goede spoor zit. Dat werkt toch wel motiverend, lijkt me.

Maira, wat een leuke uitspraak van je cliënt! En ja, dat was een korte nacht voor je. Maar met je punten behalen gaat het best goed, zo te zien!

Liesbeth, je hebt dan in elk geval wèl gewandeld. Die buitenlucht en die beweging is zo belangrijk! Altijd al, maar nu in deze in meerdere opzichten donkere tijden helemaal.

Leuk Sophie, dat je body pump doet. Bij ons op de sportschool is dat ook, en dan zie ik ook wel eens iets staan van Les Mills. Heb me er nooit zo in verdiept, ik doe meer met pilates en body balance en conditietraining. Maar het gaat erom dat je een manier vindt die bij jou past en wat jij leuk vindt. Want dan is het geen punt om het vol te houden. Ik baal er nu van dat de sportscholen dicht zijn. Maar ik probeer het zo leuk mogelijk te maken thuis met live stream en/of filmpjes van de sportschool. Waar ik dan ook een V (van Video) voor verdien, want ik merk wel dat ik een stukje aanmoediging hierin wel kan gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Jaaaa, het rode vakje van vorige week weggewerkt. Ik zit nu op 37 punten, en er is nog wel wat verbetering nodig op sommige fronten, maar nadat ik weer een dag systeem heb ingevoerd gaat het weer beter. Let wel, het moeilijkste komt nog met de feestdagen en de vakantie die ik heb.

Les Bodypump/Spinning/min. 30 minuten cardio 4/15
1 stuk fruit 8/30
Geen chocola 4/16
1 stukje chocola 1/12
Half uur studie 8/21
Intermittent fasting min. 14 uur 6/21
Geen telefoon in bed 's avonds 6/21

Het vasten gaat goed, ook al kost het wel wat moeite omdat we vaak pas tegen 22.30 of 23.00 klaar zijn met eten, wat betekend dat ik de hele volgende morgen niks mag eten tot aan bijna het middag eten...Ik merk wel dat mijn buik veel minder opgezet is, en ik neem dus aan dat het op de één of andere manier wel werkt, zij het het niet eten gedurende 14 tot16 uur of de mindere kalorie inname doordat ik nu maar 2 maaltijden op een dag heb en 1 tussendoortje.

Geke, Body Balance staat op mijn lijstje om uit te proberen in de vakantie. Dan heb ik meer tijd en wil ik dat eens proberen na mijn normale lessen. Inderdaad balen dat de sportscholen weer dicht zijn in Nederland, dat maakt het toch iets moelijker om wel wat aan sport thuis te doen.

Maira, leuke uitspraak van je client! Zie dat je goed gaat met je punten. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat wordt je beloning?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 dec 2020 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren.
Menu gemaakt en gevolgd 2 punt.
20 min. gehoepeld 1 punt.
Suikervrije dag 5 punt ‼️
Wandelen 12795 stappen. 2 punt.
Schaaltje rauwkost. 1 punt.
3 stuks fruit. 1 punt.
Water 1 punt.
13 punt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 14:27    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Geke, ja het is niet altijd leuk, maar ik weet dat ik door streng op mijn voeding te letten, de bloeddruk weer omlaag krijg. Ik ben allergisch voor de bloeddrukverlagers. Het is natuurlijk altijd beter om geen medicijnen te gebruiken.
Maandag bloeddruk 195/110 donderdag 131/73.
Ik heb een bloeddrukmeter die de gegevens opslaat in mijn iphone.
De waarden en ook een kleur. Maandag was de kleur zwart. Dinsdag donkerrood, woensdag roze en op donderdag blauw cheerleader Dan is het goed.

Dus opletten met kerst. Kerst raam Kerst eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 14:27    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik heb gisteren een hele reep chocola opgegeten uit frustratie. Gisteren heeft Valencia besloten om de regio dicht te houden tot 15 januari en ook geen familie bezoeken toe te laten, zoals wel afegesproken was met de regering en de andere regios. Kortom, ik zit deze Kerst met mijn jongste zoon alleen thuis. Ik had me zo verheugd dat iedereen de 23e hier zou zijn, kadootjes al ingepakt, de wereld aan boodschappen besteld bij de supermarkt voor levering op de 22e, speciale dingen al in de diepvries... Het is echt om te huilen, en zo zo oneerlijk. Degene die hun familie dichtbij hebben wonen kunnen ze gewoon zien, en degenen die al maanden hun familie niet hebben gezien mogen niet. Dus, een hele reep chocola weggekauwd om 11 uur gister avond.

Anneke, jeetje, wat een verandering van dag tot dag in je bloeddruk. Dat voeding zoveel effect erop kan hebben, wist ik niet eens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sophie, wat ontzettend balen is dat, zeg!
Het voelt inderdaad oneerlijk, jij moet al zo lang je familie missen. En anderen hebben gewoon hun kinderen om zich heen en vlak bij.

Ik hoop dat je toch een manier vindt om er weer positief in te staan...

Het zijn zulke rare tijden.

Veel sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
woensdag en donderdag:

Geen suiker ja 17/31
Geen bloem ja 17/31
Geen tussendoortjes; 1x gelukt, 11/31
Dagelijks rustmoment : 1x gelukt 15/20
Huishoudelijke taak ja 11/20
Om 21.00 uur schermen uit: 1x gelukt? 12/31
Krachttraining: ja op woensdag 4/6

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Sophie schreef:
Ik heb gisteren een hele reep chocola opgegeten uit frustratie. Gisteren heeft Valencia besloten om de regio dicht te houden tot 15 januari en ook geen familie bezoeken toe te laten, zoals wel afegesproken was met de regering en de andere regios. Kortom, ik zit deze Kerst met mijn jongste zoon alleen thuis. Ik had me zo verheugd dat iedereen de 23e hier zou zijn, kadootjes al ingepakt, de wereld aan boodschappen besteld bij de supermarkt voor levering op de 22e, speciale dingen al in de diepvries... Het is echt om te huilen, en zo zo oneerlijk. Degene die hun familie dichtbij hebben wonen kunnen ze gewoon zien, en degenen die al maanden hun familie niet hebben gezien mogen niet. Dus, een hele reep chocola weggekauwd om 11 uur gister avond.

Het is rot voor je, maar oneerlijk? Corona is niet eerlijk. Het is niet eerlijk dat er zoveel mensen aan doodgaan, en dat kwetsbare personen hier de deur niet uit kunnen, al meer dan een half jaar niet, onder meer omdat een groot deel van de mensen het allemaal zo oneerlijk vindt dat er beperkingen worden opgelegd...
Hier in Nederland mag je ook maar heel beperkt mensen ontvangen... Dus hier zijn ook veel mensen wie Kerst anders loopt dan men had gewild.
En dan heb je natuurlijk nog alle mensen die geen familie hebben om Kerst mee te vieren... Ook totaal niet eerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 19:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 12 van 21