Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De zomer komt in zicht...5kg in 10 weken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
die stemmetjes zijn killing Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos
vanavond kwamen ze weer op, maar ik heb mezelf mijn workout laten doen en de trek verdween als sneeuw voor de zon!
echt de betere oplossing.
En ben nog trots op mijn 50 sec plank die onderdeel van de workout was! voel me super goed nu Lachen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sporten ondersteunt een goed eetgedrag inderdaad heel goed. Bij mij werkt dit ook goed. Maar lang niet bij iedereen. Als mijn dochter gesport heeft, heeft ze altijd heel erg honger en eet ze alle verbrande calorieën meteen daarna weer op...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 21:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Sporten ondersteunt een goed eetgedrag inderdaad heel goed. Bij mij werkt dit ook goed. Maar lang niet bij iedereen. Als mijn dochter gesport heeft, heeft ze altijd heel erg honger en eet ze alle verbrande calorieën meteen daarna weer op...

dat heb ik alleen als ik eigenlijk echt te weinig heb gegeten... Zou ze anders misschien beter voor het sporten een kleine power snack kunnen nemen? (bananen/noten/etc) Mogelijk is die enorme drang naar energie dan weg en beter beheersbaar...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
bloempje666 schreef:

dat heb ik alleen als ik eigenlijk echt te weinig heb gegeten... Zou ze anders misschien beter voor het sporten een kleine power snack kunnen nemen? (bananen/noten/etc) Mogelijk is die enorme drang naar energie dan weg en beter beheersbaar...

Dat ga ik zeker tegen haar zeggen. Wie weet komt het inderdaad hierdoor. Bedankt voor de tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 21:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
bloempje666 schreef:

Dat ga ik zeker tegen haar zeggen. Wie weet komt het inderdaad hierdoor. Bedankt voor de tip!

Graag gedaan (daarvoor zijn we hier ook, om mee te denken met elkaar toch! Erg blij )
Nu maar hopen dat het ook werkt Lach want t is zo zonde als je na het trainen alles er weer aan eet...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 mei 2019 21:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Flinke tegenvaller vanochtend toen ik op de weegschaal stond: 0,8 kg aangekomen! Terwijl het eergisteren nog een kilo minder was. Ik heb niet heel gek gedaan met eten de laatste 2 dagen. Dat moet dus extra vocht zijn. Dan hoop ik wel dat het volgende week min 2 kg wordt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 7:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Balen sasa, maar gewicht kan door zoveel factoren schommelen...
gewoon doorgaan en dan kom je er wel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Totaal ontevreden hier...0.3 kg eraf, weeg nu 67,1kg. En dan te bedenken dat ik op zaterdag al 66,6kg zag staan. Ik weet wel dat 0,3 ook prima is, maar niet als er al 0,8 kg af was. Was gewoon echt een tegenvaller vanmorgen!
Daarbij komt dat ik enorm last heb van de bovenkant van mijn voet. Mijn dagelijkse 5 km komt daardoor in het gedrang. Bleh! Baalmomentje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 7:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Esje79 schreef:
Totaal ontevreden hier...0.3 kg eraf, weeg nu 67,1kg. En dan te bedenken dat ik op zaterdag al 66,6kg zag staan. Ik weet wel dat 0,3 ook prima is, maar niet als er al 0,8 kg af was. Was gewoon echt een tegenvaller vanmorgen!
Daarbij komt dat ik enorm last heb van de bovenkant van mijn voet. Mijn dagelijkse 5 km komt daardoor in het gedrang. Bleh! Baalmomentje!

Vergeet dit maar snel, je bent echt geen halve kilo aangekomen in 4 dagen tijd! Probeer maar een spijkerbroek of zo of die slechter/beter/gelijk zit dan afgelopen week. Dat is ook een goede ‘afvalmeter’ en niet alleen de kilo’s op de weegschaal.
Ik had het nog erger: in twee dagen tijd 1 kg meer, terwijl ik redelijk normaal had gegeten. Dan wacht ons bij het volgende weegmoment een mooie verrassing en zijn we ineens dubbel zoveel kwijt dan we zouden verwachten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Sasa, dan gaan we samen voor die verrassing van volgende week! Lachen
En ik weet dat je gelijk hebt hoor, ik merk het ook echt wel in mijn broeken, maar toch is er iets in mij dat ervoor zorgt dat ik dat ook op de weegschaal wil zien.
Maar goed, gewoon weer hetzelfde doorgaan, er was niets bijgekomen en de rest van de weken ging het prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mei 2019 12:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7