Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De zomer komt in zicht...5kg in 10 weken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Esje79 schreef:
Oh Ellen, zoals ik al schreef, maakt dat verder niets uit! Ik moest alleen ff zoeken. Hopelijk een heerlijke vakantie gehad!!

Als je op je naam klikt zie je ook het sprintje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 20:18    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo, al weer mooie groene vakjes! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb net lekker hardgelopen, dat lukt nu prima om 3 keer per week te doen. Helpt mij ook super als ondersteuning bij het afvallen en heeft de afgelopen twee weken zijn vruchten afgeworpen.

Maar nu zei mijn slechte Ik tegen mijn goed Ik: dat afvallen gaat nu helemaal vanzelf, je hoeft er niet meer zoveel moeite voor te doen en mag best en hier en daar wat extra’s pakken. En ja, toen ging het fout. 1 chocholadeeitje op het werk, dan 2, 3, 4 en 5. En toen s avonds een heuse eetbui. Stom Wat baal ik van mezelf! Als ik dingen met suiker eet gaat het in 9 van de 10 gevallen fout. Niet meer doen, dus!!!

Jullie voor vandaag ook weer veel succes en een fijne dag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 7:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heel herkenbaar hoor sasa!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha Sasa, wat verwoord je dat grappig! Maar ook zeker helemaal waar wat je schrijft...
Dan heb je overigens toch nog een mooi resultaat neergezet deze week! Op naar een nieuwe week!
Als ik merk dat ik wat ongezonds wil eten, probeer ik mezelf voor te houden waarvoor ik dit doe. Ik wil toch in de zomer mezelf prettiger voelen in een bikini? Ik baal er de volgende ochtend toch van dat ik toegegeven heb aan mijn verlangen om wat ongezonds te eten? Ik ga mijn 5 km wandelen toch niet teniet doen door in een paar minuten...
Dit helpt mij om uiteindelijk (meestal) de juiste keuze te maken. Echt niet altijd hoor, maar merk dat het steeds makkelijker wordt. Mijn lichaam (gedachte) is ook niet meer de hele tijd met (lekker) eten bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Zoet blijft ook een valkuil voor mij. Het wekelijks hier melden van mijn gewicht is op dit moment echt mijn stok achter de deur!

Het op mijn streefgewicht komen dat lukt wel, maar straks het blijven is een enorme uitdaging voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mei 2019 20:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig ging het gisteren weer goed. Gauw vergeten maar en vrolijk verder. Je bewust zijn van de valkuilen en je hiertegen wapen is wel heel goed en noodzakelijk. Zowel nu in de afvalrace als ook daarna blijft het belangrijk om bij alles wat je wilt eten na te gaan of het echt de moeite waard is. Ik weet niet of jullie ‘Het geheim van slanke mensen’ van Mieke Koster kennen. Dit is heel verhelderend en heeft mij veel inzicht gegeven in gedrag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 mei 2019 11:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik ben hier op het forum al eens eerder geattendeerd op Mieke Kosters. Het is een goede manier van denken die ze je wil aanleren. Maar bij een echte drang aanval naar chocolade heeft ze me nog niet kunnen helpen... Maar het is ook een mindset. Je moet ook geholpen willen worden om anders te denken. en ik denk dat ik op die momenten niet geholpen wil worden Lachen Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 10:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je wilt gewoon niet altijd verstandig zijn en brengt de stemmetjes die zeggen ‘niet doen, is niet goed voor je’ tot zwijgen! Dan kunnen 10 argumenten er niet tegen je trek in chocolade. Jaaa, daarom worstelen we allemaal zo moet (blijvend) afvallen...

Ik plan bewust soms als avondtussendoortje 2 stukjes pure chocolade. Die eet ik dan heel langzaam en bewust en kan daarna ook prima weer stoppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, die stemmetjes...dat is en blijft lastig. Ik merk wel dat dit steeds minder wordt. De behoefte om iets ongezonds te nemen, zwakt af. Ik kan het nu makkelijker weerstaan. En als ik iets neem, is het maar echt heel weinig en maar 1x in de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2019 22:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7