Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De zomer komt in zicht...5kg in 10 weken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Er zijn nu al 10 mensen in de groep...super fijn om de strijd samen aan te gaan. Ik merk dat de knop wat betreft verkeerde keuze maken nu wel om lijkt te zijn. Verschillende paaseitjes en koekjes afgeslagen. Wel deze week een drukke week waarin fflinke beweging er niet echt inzit helaas. Kinderen daarna de komende 2 weken vrij dus dat maakt het ook lastiger om langer te gaan wandelen. Maar mijn motto: WAT ER NIET AAN KOMT, HOEFT ER OOK NIET AF!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 apr 2019 5:29    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi iedereen, ik doe ook met jullie mee. Had al een paar keer geklikt op dit sprintje maar vond mezelf niet echt passen bij t groepje, omdat ik veeeeel zwaarder ben dan jullie. Nou.. toch aangemeld! Ik moet ergens beginnen toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 apr 2019 21:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb je goed gedaan, Saraa...Je bent hartstikke welkom hier! Hoe zwaar je bent, maakt niets uit. Het gaat er toch om dat we elkaar kunnen motiveren!!! Vandaag starten...op 1e paasdag. Gisteren verjaardag gehad en vandaag paasbrunch, morgen weer verjaardag. Ik was super goed bezig, weegschaal stond vrijdag op 68,8kg, maar dat zal waarschijnlijk niet het gewicht zijn dat ik in kan vullen na deze dagen. Zo eerst maar eens een flinke wandeling maken. Hele fijna dagen, geniet van het weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ben te laat Schaam Schaam

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019 8:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee hoor, zet ik'm voor je open!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Evita
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Esje79 schreef:
Nee hoor, zet ik'm voor je open!

Voor mij nog gesloten . Ga naar ander sprintje.
Jullie succes

1e doel: 92 kilo, 2e doel: 87kilo, 3e doel: 82 KILO!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019 12:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vreemd, bij mij staat 'open'.

Hier niet helemaal tevreden over het weekend maar kon slechter. Vanochtend en net flink gewandeld zodat ik vandaag toch zeker 8 km gewandeld heb. Morgenochtend met het gezin de bossen in en in de middag een verjaardag.
Woensdag wordt mijn weegdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 apr 2019 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Silvana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede avond,

Esje dat doe je dan toch keurig 8km lopen! Dat zijn toch heel wat calorieën wat je verbrand. Hoop dat je de verjaardag een beetje doorstaat Lach

Hier gaat het redelijk, moet zeggen nu de kinderen vakantie hebben ik het toch lastiger vind om Nee te zeggen. Zeker nu met de paasdagen, net even wat extra's als ontbijt bijvoorbeeld. Vandaag chinees eten besteld, toch wat meer genomen dan ik van plan was. Daar gaan de koolhydraten weer haha, maar we gaan nu weer lekker aan het water en vanavond maar niks extra's. Misschien morgen maar niet wegen dan, ik ben zo iemand die dus elke dag op de weegschaal staat. Soms zelfs nog extra voor het slapen gaan, dan kan ik al een beetje inschatten of ik de volgende dag afgevallen ben hahah
Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ha, ik kon me gelukkig ook nog aanmelden. Dit was precies wat ik zocht: over 10 weken gaan wij namelijk met vakantie en ik had in mijn hoofd om hiervoor nog 5 kg af te vallen. Ik ben jaren hier op de weegclub actief geweest maar nu een poos niet meer.
Sinds november ben ik 7 kg afgevallen, niet super veel in zo’n lange periode, maar goed, toch in ieder geval wat gewicht kwijtgeraakt. Alleen de laatste twee maanden wil het helemaal niet meer. Ik hoop dat ik met een beetje support van jullie nu weer verder kan.
Veel succes iedereen hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik heb me ook nog snel aangesloten bij dit sprintje!
Zet 'm op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 apr 2019 22:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7