Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De zomer is nu echt voorbij voorbij

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ik zit nog steeds in moeilijke tijden. mijn man is nog ziek en mijn moeder die dementerend is vraagt heel veel aandacht. ben vd week al 6 x geweest met mijn zus samen. wat een gedoe. ik moet nog een week werken en dan ben ik drie weken vrij
ben er zo aan toe dat willen jullie niet weten. al die drukte is om somber van te worden. ik denk ook dat ik eigenlijk niet had moeten afvallen met de spieropbouw maar dat ik te weinig gesport heb. maar dat gaat niet als je 24/7 bezig bent voor iedereen. maar na volgende week heb ik meer me tijd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
D01 schreef:
ik zit nog steeds in moeilijke tijden. mijn man is nog ziek en mijn moeder die dementerend is vraagt heel veel aandacht. ben vd week al 6 x geweest met mijn zus samen. wat een gedoe. ik moet nog een week werken en dan ben ik drie weken vrij
ben er zo aan toe dat willen jullie niet weten. al die drukte is om somber van te worden. ik denk ook dat ik eigenlijk niet had moeten afvallen met de spieropbouw maar dat ik te weinig gesport heb. maar dat gaat niet als je 24/7 bezig bent voor iedereen. maar na volgende week heb ik meer me tijd

Wat heb je momenteel veel op je bordje zeg! Dan is het sws al heel zwaar om alle ballen in de lucht te houden! Ik hoop dat je in de vakantie wat tot rust kunt komen al zijn je zorgen er dan natuurlijk nog steeds. Heel veel sterkte gewenst met alles!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
D01 schreef:

Ik kan mij voorstellen dat het boven je hoofd groeit met en een zieke man en als mantelzorger voor je moeder en dan ook nog werken. Wens je alle goeds en warmte toe en hoop dat je als je vakantie hebt ook even tijd voor jezelf krijgt om even wat op te laden qua energie aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Ellen voor dit mooie overzicht weer en voor het werk dat je hebt verricht.

Het is bijna september en denken jullie eraan dat wij dankzij de weegclub, Ellen, Dipinipi dit mooie forum en sprintjes in de lucht kunnen houden door een donatie te doen of maandelijks een klein bedrag te doneren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mollie nogmaals gefeliciteerd met je toppositie Applaus
En natuurlijk de toppers Vongaatervoor, Annie, Iriszgordijn, Dipinipi, Caro, Annet, Vlinderr en Coby.
En ik wil deze week ingehaald worden Erg blij door jullie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Heel goed Soesje om dit weer onder de aandacht te brengen! De weegclub is fijn en moet ook financieel gezond blijven! Ik bedoel natuurlijk de donaties enne...Ik ga mn best doen om je in te halen, maar of het zal lukken??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:
Heel goed Soesje om dit weer onder de aandacht te brengen! De weegclub is fijn en moet ook financieel gezond blijven! Ik bedoel natuurlijk de donaties enne...Ik ga mn best doen om je in te halen, maar of het zal lukken??

Ik duim heel hard voor je en zend alle minnen jou kant op.

En jazeker ik vindt deze weegclub grandioos dus wil heel graag dat we deze in de lucht houden en vindt dat onze Ellen en Dipinipi een hele grote bijdrage verdienen. Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik heb hem op automatisch staan wel zo makkelijk

morgen begin van de nazomer...een beetje pas op de plaats is prima maar nu wil ik wel weer afvallen...even een weekje extra streng om er weer in te komen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik heb hem op automatisch staan wel zo makkelijk

morgen begin van de nazomer...een beetje pas op de plaats is prima maar nu wil ik wel weer afvallen...even een weekje extra streng om er weer in te komen

Ik ook Dipinipi vanaf september automatisch wel zo handig Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 20:53    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@D01, zorg je ook goed voor jezelf? Bijna een welverdiende vakantie, ik wens je rust toe aai

Ellen, bedankt voor het lijstje, sta er toch nog in met mijn 2 onsjes Lachen

Succes allemaal komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 21:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 15 van 26