Auteur |
Bericht |
Emke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2170 Dieet: Low carb Woonplaats: Haren
|
|
Hallo allemaal, ik ben Emke, jaren geleden was ik hier veel te vinden. Vanochtend realiseerde ik me dat de weegschaal weer heel langzaam aan het oplopen is en dat ik dat helemaal niet wil. Dus kies ik er voor om de stok achter de deur te zetten om er zo voor te zorgen dat december me dit keer niet tot wanhoop drijft/de weegschaal weer boven de 110 gaat!
Voor de leden die mij nog kennen: alles goed hier, ZZP-er sinds drie jaar, ik naai me drie slagen in het rond, ik werk én woon inmiddels in de grootste kunstenaarsbroedplaats van het Noorden, de Biotoop in Haren. Kinderen de deur uit: de oudste woont in Canada, de jongste ook in de Biotoop. Benieuwd wat ik allemaal maak?
Low-carb gaat het worden, omdat ik aanzienlijk minder vlees en kaas eet, ga ik op zoek naar vegetarische low-carb recepten en dagmenu's
Fijne dag!
Emke (Emmy) |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 20 nov 2018 14:05 |
|
 |
|
 |
morgenrood2 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-7-2012 Berichten: 7382 Dieet: gezond eten Woonplaats: Meppel
|
|
Welkom terug, Emke. Ik ken je dan wel niet van eerder, maar wens je heel veel succes weer. Het zal je ook deze keer vast wel weer lukken.
Groetjes Morgenrood2_________________
Zondag = weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 nov 2018 15:29 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41392 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
welkom back Emke...ik weet niet of we elkaar kennen...._________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 nov 2018 15:47 |
|
 |
Emke Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2170 Dieet: Low carb Woonplaats: Haren
|
|
Dipinipi schreef: | welkom back Emke...ik weet niet of we elkaar kennen.... |
Ik geloof niet dat we elkaar in persoon kennen, maar ik ken jouw naam wel, want ik weet nog dat ik in het begin jouw naam altijd las als: Dinipini ipv Dipinipi  |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 20 nov 2018 23:18 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41392 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
ja dat waren er wel meer toen...ik ga eens wat terugsnuffelen  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 nov 2018 23:59 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52017 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Welkom terug Emke lang niks van je gehoord maar fijn dat je de weegclub weer hebt gevonden.
Er zijn nog wel een paar deelnemers uit jou tijd ook die weer opnieuw zijn begonnen.
Je dagboek staat er nog ik heb het verplaatst naar lowcarb dus hoop dat je er in gaat posten.
Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 nov 2018 0:50 |
|
 |
|
|