Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De Pasen door sprinten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Inderdaad het plan maken en weten hoe het moet is een ding en je er dan nog aan houden is het volgende en dan nog een lichaam dat er ook in mee gaat. Hier is mijn lichaam echt van alles aan het doen behalve afvallen. Ik had het plan opgepakt om mijn omega 3-6 balans te verbeteren en daar ben ik dan ook mee bezig maar dat houdt ook in dat mijn hormoonhuishouding ook aan het veranderen is. En met dermate gevolgen dat mijn gewicht alle kanten op schiet en uit eindelijk een grafiek omhoog laat zien. Volgens de hormoontherapeute waarbij ik dit traject ben ingegaan moet ik volhouden en gaat het goed komen maar ik zie het nu even niet meer zitten. Ik ben in de 3 maanden die ik nu bezig ben bijna alle kilo's weer bij gekomen die ik er vorig jaar zo goed had afgekregen. Ben bijna weer terug bij af. Ik merk ook wel dat er andere processen in mijn lichaam beter lopen. Zo groeit mijn haar beter, ziet er gezonder uit en nauwelijks meer haar uitval. Mijn nagels groeien beter en mijn huid ziet er beter uit. Dus er gebeurd wel degelijk van alles in mijn lichaam. Maar toch dat die weegschaal daarbij weer zo hard oploopt dat steekt me dan weer. Dus toch maar door zetten en kijken waar het schip strand. Ik heb wel aangegeven dat ik absoluut niet meer terug naar de 124 kilo wil dus ik blijf er wel bovenop zitten. En eigenlijk vind ik het nu al niet meer tof hoe het met mijn gewicht gaat.

Volgende streefgewicht 94,5 kilo op 4 maart 2022.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Momenteel ben ik heel onzeker over mijn afvalplan.

Ik blijf een beetje steken rond 120/121 kilo. Ik zal zo graag zien dat het weer verder naar beneden gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Momenteel ben ik heel onzeker over mijn afvalplan.

Ik blijf een beetje steken rond 120/121 kilo. Ik zal zo graag zien dat het weer verder naar beneden gaat.

Af en toe even blijven steken is normaal deugenietje. Misschien heb je wat zouter gegeten of werken je hormonen even niet mee. Kijk eens naar je prachtige grafiek je kan trots op jezelf zijn. Gewoon doorgaan, al sta je even stil, zolang je niet aankomt gewoon tevreden zijn, er komt wel weer beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 19:23    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Het begin is er weer 0,2 eraf,
succes allemaal.lieve groetjes Coby

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee!
Afvallen gaat heel moeizaam terwijl ik zo mijn best doe. Dus ik hoop dat ik de motivatie kan blijven opbrengen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom allemaal ik lees al goede voornemens SUPER
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2022 23:57    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat hier niet zo hard meer als het begin van dit jaar. Maar ik ben tevreden met alles wat er af is Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2022 16:44    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Het afvallen staat hier even stil.
Ik doe van alles, behalve bewust met eten omgaan.
De komende weken krijg ik het gelukkig iets rustiger, na een paar hectische weken en dan wil ik mijn dag weer beginnen met het invullen van de eetmeter en bewegen met vitaal oud worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 apr 2022 18:39    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat nu alles naar wens .
Het afvallen gaat wel met onsjes maar ik hoef ook niet veel meer kwijt.

Zondag gaan we uiteten dan zal ik maandag weer moet opletten .
verder een rustig weekend.

Fijne zaterdag .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 apr 2022 8:48    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik blijf ook hangen, maar had het er deze week nog over met mijn man. Als ik niet zo zou opletten zoals ik al heel mijn leven doe, zou ik echt ongezond zwaar geworden zijn.
Hij had het er over dat ik toch al- en altijd op mijn eten let, maar tja, dat kan gewoon niet anders.
Seffes weer menu's voor deze week verzinnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 apr 2022 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 4 van 30