Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De lente door met Dr.Cohen en op naar de zomer!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb vandaag ook iets gegeten dat niet cohenproof is...ik heb banaan gebakken...bakbananen die net rijp zijn...
ik kook in augustus altijd voor op de camping een Indische maaltijd,ik wil dit jaar "pisang goreng" erbij serveren...dat moet natuurlijk wel uitgeprobeerd worden
ik heb 2 stukje gegeten en dan is een halve banaan
morgen koud proeven en hoe het smaakt als het een dag over staat en ik het in de oven opwarm....

verder wel een goed dagmenu gehad en de koolh zijn binnen wat ik mag/wil gebleven...alleen wel veel vetter natuurlijk

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:45    
Moderator

Reageer met quote
cohen is om te beginnen een dieet maar als je terugvalt in je oude eetgedrag kom je weer aan dus...ja een livestyle
als je op gewicht bent ga je wat toevoegen...stabiliseren...
kijken wat voor jou wel of niet kan
Nienke als je de richtlijnen van Vera wilt hebben stuur ik ze je wel op
even een pb met je mailadres

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Dini, toch nog netjes hoor maar twee stukjes gebakken banaan. Ik had er vast meer van gegeten. Dat is ook mijn probleem als ik begin met eten en het is lekker.... Daarom kan ik denk ik ook goed een vastendag houden. Dan eet ik overdag niet en als ik niks lekkers proef is er niks aan de hand. s'Avonds eet ik dan wel hoor.
Ik teer de hele dag op mijn langwerkende insuline. Ik meet wel geregeld en zo nu en dan moet ik dan 2 of 3 eenheden kortwerkende bijspuiten. Ergens komt er dan toch nog glucose vrij uit mijn lijf. Ik voel me ook super op zo'n dag, gewoon heel fit en ik drink lekker veel water en thee. Wel neem ik mijn kopje koffie, daar kan ik niet zonder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 10:33    
Moderator

Reageer met quote
grappig zo verschillend mensen zijn

vasten is niks voor mij
ik weet dat ik vroeger zonder eten de deur uitging en kreeg dan een appelflauwte in de loop van de dag als ik niks mee had...ik heb met veel moeite geleerd om regelmatig te eten dus daar hou ik het maar op Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Inderdaad, veel mensen krijgen een appelflauwte van vasten, dan zal ik het zeker niet doen.
Het is nu bijna 12 uur en ik heb totaal nog geen trek, ook mijn maag geeft geen honger aan.
Vanavond eet ik een zalmburgertje en sla/rauwkost. De mannen krijgen er frietjes uit de airfryer bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen (Herbalife)

Reageer met quote
Hallo allemaal, gezellig dat jullie er allemaal zijn, wie weet komen er nog een paar extra bij.
zelf vind ik dat dr. cohen echt een lifestyle is, want zodra je weer doet wat je deed krijg je wat je had en daar ben ik helaas weer beland. Ik weet dat Dr.Cohen goed werkt als ik mijn voeding als medicijn zie. Weet ook dat ik beter slaap en meer energie krijg als ik het 100% volg. Het is dan ook niet meer lastig om te doen als je een week of 2 a 3 bezig bent geweest. Ik was ook weer goed van start gegaan, door zo'n stomme (overigens heerlijke ) vakantie.
Maar goed. Nu weer met een schone lei begonnen en de afgelopen dagen gaan weer goed.
En Nienke, Dr.Cohen is helemaal gebaseerd op de hormoonhuishouding. Daardoor werkt het zo super goed voor je lichaam. (ook als je diabetes hebt) Het is de moeite waard om het stuk van Vera eens te lezen. De info staat bij de Dr.Cohen info in de weegclub info. dan weet je ook iets meer van deze methode af en zul je zien dat het eigenlijk nog makkelijker te volgen is dan koolhydraat arm of beperkt. Thans dat zijn mijn bevindingen.

allemaal weer een fijne dat en tot snel.

PS Wat doen we met het oude sprintje? Al stoppen of nog even open laten...

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 11:53    
Moderator

Reageer met quote
gewoon laten staan het zakt vanzelf weg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik lees me suf Jess, Vera heeft het mooi op een rijtje gezet. Ik zit nog echt in de schakelfase en zoek het in lowcarb en niet teveel vlees. Of ik Cohen ga volgen weet ik nog niet helemaal, omdat er wat verschillen zitten in de low carb aanpak die ik vorige week leerde. Maar ik vind het heerlijk om even met jullie te mogen optrekken en veel op te steken.

Wat me afschrikt is dat je zodra je het loslaat weer krijgt wat je had, dat wil ik liever niet, dus als ik de stap zet wil ik er ook helemaal achter kunnen staan.
De sprong van eten volgens EGA naar lowcarb valt me reuze mee, ik kan nog heel veel van EGA meenemen, want gezond koken en eten blijft in dat opzicht vrij gelijk..

Wat mij opvalt is dat ik altijd als ik bij mensen in boekjes meelas die low carb eten, dat ik altijd dacht: tjee wat weinig eten ze, zou ik nooit kunnen.
Maar niets is minder waar, ik heb nog geen moment honger/trek gehad sinds ik deze weg ingeslagen ben. Ik wordt over de hele linie rustiger en tevredener..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 0:06    

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ik lees me suf Jess, Vera heeft het mooi op een rijtje gezet. Ik zit nog echt in de schakelfase en zoek het in lowcarb en niet teveel vlees. Of ik Cohen ga volgen weet ik nog niet helemaal, omdat er wat verschillen zitten in de low carb aanpak die ik vorige week leerde.

Wat me afschrikt is dat je zodra je het loslaat weer krijgt wat je had, dat wil ik liever niet, dus als ik de stap zet wil ik er ook helemaal achter kunnen staan.

Hai Nienke,
Het klopt er zitten verschillen in dr Cohen en lowcarb. Het voordeel van dr.Cohen (vind ik) is dat als je het helemaal volgt, je geen honger hebt, en dat je energieker wordt en beter slaapt. Je figuur wordt er mooier van want je valt af daar waar het met andere diëten vaak niet wegsmelt. Je huid wordt mooi rustig dit alles omdat je hormoonhuishouding weer goed gereguleerd wordt.
Heel belangrijk is wel dat je de afvalstoffen goed afvoerd, dus heel veel drinken. (Mijn dingetje.. )
Ik moet zeggen dat het een lifestyle is, ik heb het erg lang volgehouden. Zo'n beetje tot ik ziek werd. Vette pech gewoon. En het is bij alles zo dat als je doet wat je deed, krijgt wat je had. Daarom vind ik deze regel zo mooi, want als ik Cohen doe weet ik dat ik weer dat lijf terug kan krijgen van toen. (Oké, wel iets meer rimpels erbij inmiddels lol)
Belangrijk is wel dat je de hervoeding gaat doen, daarbij leer je wat jouw voeding is waarvan je in gewicht toeneemt. En dan kun je uiteindelijk gewoon een keertje iets anders eten dan Strickly Cohen. Je moet alleen zorgen dat je niet je hele lifestyle weet omzet naar 100% fout eten.
En ga je van je padje, zorg dan dat je het snel weer oppakt en laat het niet uit de hand lopen (mij wel overkomen, gedachten als 'who cares'...)
Want dan moet je zoals ik gewoon op de blaren zitten en dan is het erg lastig om het weer echt op te pakken... Want die suiker verslaving is bij mij groot.
Heb zelf ook tussendoor lowcarb en khb gegeten. Maar toch werkt dat niet goed bij mij, omdat ik dan veel te snel te veel ga eten. Blijf dan trek houden op een of andere manier. Maar dat is voor iedereen verschillend. Mij geeft het toch meer houvast zoals Cohen is.
Dit is wat ik je toch nog even wilde meegeven. Verder moet je kijken wat jij wilt en waar jij je goed bij voelt. Wat ik wel weet uit ervaring is dat een beetje van dit dieet en een beetje van een ander dieet combineren je gewichtsverlies enorm vertraagd.
Voor mij nu dus weer 100%. Deze x zelfs zonder mijn lattes...

Suc6 met je keuzes

Kijk maar wat je uiteindelijk besluit, verder hier uiteraard gezellig mee schrijven etc. Gezellig! Welk dieet dan ook ohhh

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 8:24    

Reageer met quote
Weer een mooie nieuwe dag!
Weer de dag van boodschappen doen voor mij vandaag. Allemaal weer vers fruit en groente halen en natuurlijk mijn wel vertrouwde total en yoghurt Erg blij
Wat eet jij vandaag?

Voor mij staat op het menu;
Ontbijt: total0%/yoghurt, kaneel,stevia
Td: appel op cracker met kaneel en stevia
Lunch: tomatensoep met philly en 2 crackers
Td: mandarijn
Diner: salade met kipfilet. Sla, Komkommer, courgette, balsamico 2 crackers
's Avonds: mandarijn

Over de dag 2 liter water en +/- 1 liter verse munt thee Erg blij

Fijne dag allemaal

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 8:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13