Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De feestdagen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mssmrn
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De feestdagen staan weer voor de deur maar ook de goede voornemens.

Zoals elk jaar is mijn goede voornemen om fit te blijven maar vooral om mijzelf op de 1e plek te zetten! Klinkt voor sommige heel egoïstisch maar ik geloof er in dat je alleen dan voor andere de beste partner, vriendin, zus, dochter etc kan zijn!

Ik kijk erg uit naar de feestdagen en voor mij beginnen die dan ook al 1 december met sinterklaas pepernoten, kruidnoten, amandelletters en warme chocolade melk (met slagroom.) Daarna heb ik de weken voor kerst vol verjaardagen. Dus: taart, wijn, hapjes... En dan de kerstdagen: Gourmetje hier, hapje, drankje.. je kent het wel. Oliebol. appelflap. Ga zo maar door. Heerlijk! Maar oh zo slecht voor de lijn. Rollende ogen

Waar ik nou echt benieuwd naar ben is hoe jullie de feestdagen doorkomen zonder al te veel op de weegschaal te willen blijven letten en zonder al te veel slechte/ongezonde dingen te willen eten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 dec 2018 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Goed voor mezelf zorgen, fit en goed op gewicht blijven doe ik door mijn lichaam te voeden en niet te vullen!!
Dus niks geen goede voornemens maar door het gewoon te doen, dag in dag uit.
Pepernoten, taart, oliebollen, enz.is slechts vulling, mijn lijf schiet er echt helemaal niks mee op dus eet het eigenlijk niet.

Zo hoef ik dus ook niet op de weegschaal te letten, ik geniet van kleine gezonde hapjes, fijn gezelschap, goede gesprekken, de sfeer en daar wordt ik niet dikker van Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 7:43    

Reageer met quote
Knap hoor Elisabeth dat je het allemaal kan laten staan. Uiteraard moet je het ook gewoon doen maar wat kan het lastig zijn zo af en toe ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik neem wel wat extra's met speciale dagen, maar doe aan balansen; dan neem ik ervoor en/of erna minder en ben heel matig. Soms doe ik ook een vastendag tussendoor.
Zo houdt ik de zaak in evenwicht en mezelf gezond. Lach

Als je jezelf op de 1e plaats zet dan moet je zeker goed voor je lijf zorgen, dat is immers de plaats waar je ware ik in woont. De tempel van je ziel om het bijbels te zeggen. Lachen

Voldoende slaap/rust is ook heel belangrijk, dus ik prop de feestmaand niet graag helemaal vol met van alles. Dan houdt ik het beter vol. Ben ik moe dan kan ik ook minder goed voor mezelf zorgen immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 1:49    

Reageer met quote
mssmrn schreef:
Knap hoor Elisabeth dat je het allemaal kan laten staan. Uiteraard moet je het ook gewoon doen maar wat kan het lastig zijn zo af en toe ohhh

ja, het is af en toe ook lastig maar dan neem ik iets en doe daarna weer normaal.
Het iets nemen is zo geen probleem..
Het totaal volproppen, overeten en denken dat het nu toch al verloren is, is funest voor je lijf maar vooral voor je hoofd Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 8:08    

Reageer met quote
Vooral dat laatste herken ik helemaal Elisabeth!
Flying Missy ik neem zeker wel wat extra's. Als echte zoetekauw vind ik het ook enorm leuk om mijzelf zo af en toe te verwennen. Deze weken ga ik, ondanks de drukte, meer sporten om zo toch net even iets meer te compenseren Cool

Ik ben weer terug op de weegclub gekomen omdat ik het fijn vond als mensen hun mening en ervaringen deelde. Dit heeft mij in het verleden ook geholpen. Door te lezen hoe jullie erover denken heb ik net iets meer doorzettingsvermogen dan gewoonlijk. Dank Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 8:46    

Reageer met quote
Ik gebruik de weegclub vooral als herinnering dat ik elke dag op mijn inname moet letten.
Kom gewoon elke dag buurten en geef elke week mijn gewicht door en blijf zo mooi stabiel.
Er niet meer aandenken en daardoor teveel naar binnen werken is voor mij funest.
En soms komen er nog leuke tips voorbij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Weegclub is ook mijn stok achter de deur. Als ik hier niet zou komen ben ik bang dat ik op de glijdende schaal naar beneden (of liever gezegd omhoog!) beland. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1