Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De doorsprinters blijven doorsprinten!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Een nieuw begin voor de doorsprinters. Uiteraard is iedereen welkom. Ik hoop wel dat een ieder enthousiast is / blijft. Ook hoop ik dat ieder zijn/haar gewicht iedere week doorgeeft. Zo kunnen wij elkaar het beste blijven steunen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 18:03    
Vrouw Weeggegevens   neeltje43
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Joortje schreef:
Een nieuw begin voor de doorsprinters. Uiteraard is iedereen welkom. Ik hoop wel dat een ieder enthousiast is / blijft. Ook hoop ik dat ieder zijn/haar gewicht iedere week doorgeeft. Zo kunnen wij elkaar het beste blijven steunen!

Ik doe weer graag mee!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 18:13    

Reageer met quote
Heel goed Neeltje! Zo kunnen we na ons vorige sprintje meteen door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Potjandrie, het moet toch een keer goed gaan komen met me.
Niettan? Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 23:20    
Onbekend Weeggegevens   annechien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
joehoe!!!
ik doe ook weer mee!
nog nooit is een sprintje me gelukt,
merk dat ik nu ook echt moeite heb om
s'avonds niet extra te gaan eten.

@neeltje volgens mij is het bij jou niet goed gegaan,
tenminste er staat nu dat je 0kg af wilt vallen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2011 7:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt, het lukt me niet om weer verder af te vallen. Doe nu 2 shakes en 's avonds vlees/groenten. Maar nog niet echt goed. Voel me wel goed en kom in ieder geval niet aan. Vind de sprintjes ook leuk om mee te doen. groetjes van Nelleke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2011 8:11    

Reageer met quote
Gezellig dat jullie meedoen!

En ja Duffy het moet een keer lukken! We blijven er voor gaan. Ik blijf trouwens m'n streef-sprintje-gewicht aanpassen aan wat ik wil. Ondanks dat ik weet dat me dat waarschijnlijk toch niet gaat lukken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2011 17:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat een klein sprintje worden. Qua sprinters bedoel ik. Toch een onsje kwijt! Erg blij

Fijn weekeind met dit heerlijke weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Neeltje: Annechien bedoelt je streefgewicht voor dit sprintje. Wil je in 8 weken maar 1 ons kwijt? Lachen
Eventueel kan Joortje je even verwijderen, dan kun je je opnieuw aanmelden met een iets lager streefgewicht. ohhh
Wist je trouwens dat je ook kunt stilstaan omdat je te weinig eet? Als ik 3 dagen onder de 1400 kc zit (en met 2 shakes en avondeten zit je rond de 1000kc), dan blijf ik ook stilstaan of kom zelfs aan. Mijn lichaam snapt dat niet. Bedoelt als tip hoor, het hoeft natuurlijk niet voor jou ook zo te werken, maar wie weet...

Joortje: gewoon eigenwijs blijven hoor, het moet vanzelf weer een keer lukken. Ben je alweer meer in beweging? Bij mij gaat het dan echt 2 keer zo snel....!

Annechien: gezellig dat je er weer bij bent! Ik vind 's avonds ook het moeilijkst hoor. Dan word ik moe en wordt de snaaitrek zo erg...

70 kilo vind ik wel een mooie streef voor mezelf. Eronder is natuurlijk nog mooier (eindelijk weer Rollende ogen), maar eerst die 70 maar weer eens halen. Erg blij
En wat mij betreft mogen er ook gewoon weer nieuwe sprinters bij hoor, ook als ze niet eerder met ons meegesprint hebben. Vers bloed! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 9:41    

Reageer met quote
Geef maar aan als ik je even moet verwijderen Neeltje. Maar je dan wel snel weer aanmelden hoor! Lach Ik laat het sprintje gewoon nog open, en uiteraard zijn nieuwe sprinters ook welkom. Zolang het maar een gezellig clubje blijft.

Vanmiddag moet ik op m'n neefje passen. Heb dr wel zin in. Hij is mijn sgattie Lachen Alhoewel hij soms ook heel vervelend kan zijn. Hahaha. Ik hoop dat hij nog wel even een paar uurtjes kan slapen, kan ik in die tijd even lekker zonnen. Nog even heerlijk genieten van het mooie weer!

@Duffy: Deze week 2x naar m'n werk gefietst. Totaal dus 80 minuten. Het begin is er... Als het nou volgende week een beetje redelijk weer blijft, probeer ik ook weer met de fiets tegaan. Zou wel mooi zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2011 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 1 van 12