Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Daisey's dagboekje Weight Care

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Daisey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Dank je Polkadootje Erg blij

Gister weer een goede dag gehad.
O: shake
L : shake
D: champignons een beetje spinazie en een vegetarische groenteschijf. smullen
En een klein water ijsje na..

Vanmorgen even gespiekt op de weegschaal en deze gaf al 113.6 aan Geschokt .. Heerlijk!!! Het houd me goed gemotiveerd zo Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2012 15:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ging gisteren zo goed..
En in de avond ging het mis!
Zucht...

Ik grijp toch nog naar eten als ik me rot voel...
Nou ja gaande weg leer ik er beter mee om te gaan...

Vandaag weer een nieuwe dag! So far so good! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2012 15:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ff wat voel ik me rot en wat is het zwaar voor me.
Vooral geestelijk breekt het me wel.
Voorheen deed ik een greep in de kast en vrat ik me vol.
Nu huil ik dagen bij elkaar om mn emotie maar kwijt te kunnen.
Het voelt alsof ik er hier thuis alleen voor sta en ik voel me totaal onbegrepen. Alsof er geen rekening met mij word gehouden.

Rond etenstijd word ik gek vooral als er nog niet besloten is wat er gegeten gaat worden, mn maag knort als een gek, ik me zo slap als een vaatdoekje voel en dan nog moet beslissen.

Misschien lijkt het allemaal wel mee te vallen en dat zal ook best wel.. Maar dat neemt niet weg hoe ik me er onder voel..

Dames die dit emo-eten herkennen? En hoe pakken jullie dit aan sinds je aan het afvallen bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2012 19:00    
Vrouw Weeggegevens   spanieltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Oww meid, je gaat zo goed! Probeer er aan te denken dat je straks je zooooo veel lekkerder voelt als je het verschil gaat merken qua afvallen! Het is het zo waard, je krijg enorme ego-bust, meer zelfvertrouwen! Je ging van de week zo goed! Je was WEER afgevallen!! Je was ZOOO trots!!!

Misschien kan je voor je avondmaaltijd iets gezond voor jezelf maken? En voor de smaak een klein hapje meeeten met de rest? Probeer een manier te vinden waar je toch kan genieten, en binnen de perken blijft.... erg moeilijk dat snap ik,... en het is gewoon niet eerlijk dat sommigen ALLES kunnen eten en slank BLIJVEN!! :-S

Succes, je gaat erg goed!
xxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 0:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Spanieltje. Erg blij

Ik denk dat het idd goed zal zijn om van te voren alvast een beetje rauwkost te eten. Hier zit maar weinig calorien in ook en vult wel een beetje. In ieder geval zal ik dan niet zo doorslaan op het laatste denk ik.

Een fijn pinksteren meis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 9:26    
Vrouw Weeggegevens   spanieltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Ik maak de rauwkost wat lekkerder met wat zout, peper en oregano, zo heb ik toch wat zout naar binnen. Het is voor mij het moeilijkste moment als ik het avond eten ruik (mijn zwakte is niet zoet, maar juist zout), hierna bij de thee heb ik een heerlijke reep chocolade bijvoorbeeld Lach en moet mn man afzien hahahah

Succes!
Fijn Pinksteren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 10:38    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Ik ben 's avonds lowcarb aan het mee-eten met het gezin gegaan. Zo'n reep of shake terwijl je ook moet koken voor man en kind; dat is geen combinatie. Qua koek heb ik nu alleen liga's in huis voor de kleine dus dat scheelt, die eet ik niet graag. Mijn zwakte is ook het hartige; ik zal eerder een zak chips leegeten als een pak koekjes (of er moet geen chips zijn...). Maar ja, kaas en worst is ook hartig en soms pak ik me daar dan maar een plakje van en eet er wat rauwkost bij. Niet goed, maar toch wel even lekker. Zeker omdat die shakes en repen zo zoet zijn.

Maar je gaat toch lekker? En moeilijk is het altijd. Het is keigoed dat je het nu doet.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 14:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
spanieltje schreef:
Ik maak de rauwkost wat lekkerder met wat zout, peper en oregano, zo heb ik toch wat zout naar binnen. Het is voor mij het moeilijkste moment als ik het avond eten ruik (mijn zwakte is niet zoet, maar juist zout), hierna bij de thee heb ik een heerlijke reep chocolade bijvoorbeeld Lach en moet mn man afzien hahahah

Succes!
Fijn Pinksteren!

ja lekker.. Ik gooi er ook altijd een beetje kruiden op. Anders zit er idd weinig smaak aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2012 6:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
AnnaNiem schreef:
Ik ben 's avonds lowcarb aan het mee-eten met het gezin gegaan. Zo'n reep of shake terwijl je ook moet koken voor man en kind; dat is geen combinatie. Qua koek heb ik nu alleen liga's in huis voor de kleine dus dat scheelt, die eet ik niet graag. Mijn zwakte is ook het hartige; ik zal eerder een zak chips leegeten als een pak koekjes (of er moet geen chips zijn...). Maar ja, kaas en worst is ook hartig en soms pak ik me daar dan maar een plakje van en eet er wat rauwkost bij. Niet goed, maar toch wel even lekker. Zeker omdat die shakes en repen zo zoet zijn.

Maar je gaat toch lekker? En moeilijk is het altijd. Het is keigoed dat je het nu doet.

ja soms heb ik ook echt zin in hartig hoor.. Heel herkenbaar.
Ik eet 's avonds ook gewoon mee. Maar dan wel gezond en low carb. Dit gaat me op zich best goed af. Met hier een daar een uitglijder.. Maar ik ben ook niet te streng voor mezelf ivm eetbuien enzo. Heb nog een lange weg te gaan Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2012 6:58    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hai Daisey,

Heel herkenbaar wat je schrijft.
Het is en blijft een strijd. Ik heb regelmatig geshaked als de rest van het gezin aan de warme maaltijd zat. Geen gemakkelijk situatie als er 5 anderen lekker zitten te eten en jij zit met een shake of een reep. Wat voor mij goed hielp was wat komkommer of snoeptomaatjes met een beker bouillon tijdens het eten en mezelf 's avonds belonen met een WC maaltijdreep bij de koffie. Dan voelt het net alsof je een reep verkade zit weg te werken Uitlachen.
Omdat dan ook de kinderen op bed liggen kan ik er in alle rust van genieten. Verder heb ik alle smaken poeder in huis gehad om maar te blijven variëren.
Verder ben ik zeker in het begin heel vaak heel vroeg naar bed gegaan. De avonden zijn ook mijn valkuilen (hartige trek) En als je vroeg naar bed gaat, voel je die grommende beer niet in je buik èn je mag weer bijna ontbijten smullen

Wat mij ook hielp, was het omzetten van de slachtoffer knop, naar de kracht-knop. Zo van: Wat fijn dat ik er voor kies om gezonder te worden. Laat mij maar honger hebben en Nee zeggen tegen lekkere dingen, maar moet je me straks eens zien, als ik al die leuke nieuwe kleren ga kopen!!
Het knorren van mijn maag noem ik het calorieën-knorren.
Hoe meer het knort, hoe meer calorieën er door mijn lijf worden 'opgegeten'. Mij helpt het ook makkelijker vol te houden, als ik de rest van het gezin iets voorschotel wat ik zelf niet zo lekker vind. En op hele moeilijke dagen ga ik lekker onder etenstijd naar de bibliotheek of even shakes kopen bij het Kruidvat, haha. Dan mag manlief eten met de kinderen en als ze het op hebben kom ik helpen met de in bad-naar bed spits. Wist je trouwens dat alle 10-minuten gesprekken dit schooljaar precies onder etenstijd vielen, zo gek Onschuldig

Sterkte meis!
Je staat er niet alleen voor.
Een greep paprika chips geeft een kick voor eventjes, een kilo eraf geeft je een goed gevoel voor de hele dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2012 10:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8