Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stegem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
meliza742 schreef:
hai heb net je hele boekje gelezen.
Wat heb jij een motivatie geweldig.
De kilo's vliegen eraf bij jou.
Heb je dan geen moelijke moment of last van de honger gevoel?

Schandalig zeg van je bestelling wat niet binnen komt.
Veel succes verder
fijne avond

Hi Meliza,

Dankjewel. Als ik eenmaal iets wil ga ik ervoor! Erg blij
En ik denk ook dat het veel helpt dat ik ernaast ben gaan sporten, ik was eerst anti-beweging en nu doe ik bijna elke dag wel wat. Tevens waren mijn eetgewoontes ook erg slecht.. Voornamelijk koek,snoep en ''lekker'' in plaats van gezond.

Nu ik geen Modifast tot mijn beschikking heb, heb ik zeker wel een hongergevoel maar ik drink continu thee/water en dat helpt. Morgen kan ik de stad in om zakjes Modifast halen, met die pudding/shakes heb ik altijd wel een vol gevoel en voldoende energie.

Wat die moeilijke momenten betreft valt het wel mee. Ik heb ergens gelezen dat als je zin hebt in iets lekker, geef jezelf dan 5 minuten de tijd en vaak is je lekkere trek daarna weg. Dat doe ik ook, en het helpt. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 10:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
woensdag 29 juni

Vanochtend woog ik nog altijd 83 kg. Op de andere weegschaal 81,5 kg.

Vanochtend mijn sit-ups gedaan en lekker gefietst naar mijn werk.
Helaas heb ik vandaag gezondigd.. Een oud-collega kwam langs op het werk met taart! In eerste instantie had ik vriendelijk bedankt, maar na een paar keer langs gelopen te hebben ging ik toch voor de bijl en heb ik een klein stukje appeltaart genomen.

smullen

Verder heb ik vandaag gegeten: 2 plakjes ontbijtkoek en 2 tomaten. Vanavond neem ik een kopje groente soep en wil ik gaan hardlopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 13:28    
Vrouw Weeggegevens   grover
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hi Stegem,

Veel suc6 deze week!
Sporten heeft mij ook erg geholpen en helpt nog steeds.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 21:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 30 juni

Gisteravond ben ik heerlijk wezen wandelen/hardlopen en heb ik mijn sit-ups gedaan.

Vanochtend heb ik mezelf niet gewogen, maar toenet woog ik nog altijd 83 kg. Ik ben niet aangekomen noch afgevallen, ik denk dat mijn lichaam zich zonder modifast stabiliseert.

Verder vandaag mijn bestelling bij Kruidvat geannuleerd en mijn geld teruggevraagd, vanmiddag heb ik nieuwe modifast pudding vanille en shake aardbei + modifast snackreep chocolade gehaald..

Vandaag heb ik het qua eten echt heel slecht gedaan.. Op mijn werk was er nog taart over van gister én een collega die jarig is en ook taart mee heeft genomen dus overdag heb ik gegeten:

1 stuk aardbeien taart
1 stuk appelkruimel taart
1 stuk bosbessen taart
1 tomaat

Heh?!!?

Niet de meest verantwoorde keuze, Nee.. Toen ik s'avonds thuis kwam dacht ik, Ach.. Ik ben nu toch al slecht bezig vandaag. Dus nam ik een bordje spaghetti bolognese met extra kaas. Na een paar happen zat ik al vol en heb ik de rest weggegooid. Ik heb wel nog een cornetto enigma als toetje genomen en die smaakte me goed!

Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam

Helaas was mijn maag het niet met me eens en ga ik nu sinds een half uurtje heen en weer naar het toilet. Logisch, na 2 weken maaltijdvervangers en letten op wat je eet opeens zo'n dag als deze. Dat is niet gezond!

Maar aan de éne kant ben ik blij dat ik er nu achter kom, want aanstaande zaterdag heb ik een etentje bij vriendinnen en nu kan ik voorbereid met imodium-pilletjes en al erheen. ohhh

Qua sport heb ik vandaag anderhalf uur gefietst en mijn sit-ups gedaan. Mijn hardloopmaatje is nu al geblessuurd en is voorlopig uit de running en zelf heb ik uiteraard nu ook geen zin om te gaan hardlopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 19:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 7 juli

Na een week geleefd te hebben zoals Sonja Bakker (en andere dietisten met haar) heeft verboden, probeer ik sinds maandag weer serieus mijn modifast dieet op te pakken, wat niet was gelukt. Ik ging afgelopen week echt tot het extreem. Hele pakken koekjes, chocolade, toastjes, chips, dát beetje extra lekkers, wijn en zelfs een rosé biertje. Ik dacht, ach.. Ik ben nu toch al slecht bezig dus ik neem nu dat extra koekje/snoepje want nu ''mag'' het nog, terwijl ik eigenlijk geen eens trek had!

Gister woog ik dan ook 84,9 kg.

Maar vandaag ziet het er goed uit!

Vanochtend de energie gevonden om mijn sit-ups weer te doen, merkte duidelijk verschil met mijn conditie vorige week. Bij slechts 15 sit-ups voelde ik hem al! Normaal pas rond de 40.
En vanochtend zoals eerst 1 plakje ontbijtkoek gegeten en zojuist 1 aardbeien shake gedronken. Smaakte me goed!

Nu is het afwachten hoe het gaat als ik straks thuis kom, en of ik van de lekkernijen af kan blijven. Juist vandaag zijn de boodschappen gehaald.. Ik hoop het wel, want ben ook redelijk gemotiveerd en goed gehumeurd vandaag.

Wel heb ik nog moeite om genoeg te drinken, maar dat komt vanzelf wel weer denk ik zo.

Helaas heb ik dit weekend weer allemaal leuke dingen op de planning staan.. Zaterdag overdag een verjaardag en s'avonds ook een verjaardag. Zondag een etentje bij mijn zus.
Word lastig, ik ga proberen om geen hapjes/drankjes te nuttigen en tijdens het etentje kleine porties te nemen en op te letten wát ik neem.

Volgend weekend wordt het nog lastiger.. Dan heb ik zaterdags een cocktailparty en zondags een soort van zomerfeest. Ach, de cocktails van zaterdag dans ik er zondag wel weer af en houd me dan aan het water. Wie weet compenseer ik het dan weer (hihi)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jul 2011 13:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend woog ik 84,1 kg.
-0,7 in 1 dag! Dankzij modifast.

En dat terwijl ik gisteravond toch voor de bijl ging met niet 1, maar liefst 10 lekkere chocolate brownie cookies..... Schaam Schaam

Wel lukte me het om continu weer thee te drinken gisteravond.

Ondanks mijn terugval in slechte,maar overheerlijke, gewoontes gisteravond ben ik vandaag weer met een frisse start begonnen. Mijn sit-ups gedaan, lekker gefietst naar mijn werk en net mijn plakje ontbijtkoek op.

Vanmiddag mijn shake, en vanavond mijn pudding. (kijken of ik het daarbij kan houden Gemeen smullen )

Bijna weer weekend!

Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011 8:47    
Vrouw Weeggegevens   iniemin
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hey stegem,

veel succes om die weg weer in te slaan van modifast, het is zo zwaar als je eruit bent en er weer in moet komen.
ik weet het, ik was er helemaal uit ben nu sinds enkele dagen weer streng en het gaat nu super ik verlang er nog wel naar maar heb nu gekookte eieren klaar liggen voor als ik wil eten.

groetjes wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jul 2011 17:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dinsdag 12 juli

Dankjewel Wendy. Het is inderdaad lastig om weer op nieuw te beginnen als je er eenmaal uit bent, maar de volhouder wint.

Gister mijn sit-ups gedaan, 14 km gefietst en 2 uur gesport.
Gegeten:

1 aardbei shake, 1 vanille pudding (en s'middags stukjes kaas en 1 appelkoekje).
Omdat ik s'middags had gesnoept heb ik geen 3e shake genomen. Ik had alleen s'middags last van een hongergevoel, na wat koppen thee ging dit weg. Ik verwacht dat na een paar dagen het hongergevoel weer helemaal weg is zoals in het begin.

Verder woog ik vanochtend 83,3 kg !

Gaat dus de goeie kant weer op! Vanochtend weer mijn sit-ups gedaan en gefietst naar mijn werk. Morgen is mijn weegdag en ik hoop 82,6 kg te behalen, dus ga ik vanavond weer eens hardlopen (mijn eindgewicht tot ik terugviel in slechte gewoontes 2 weken terug)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 7:45    
Vrouw Weeggegevens   meliza742
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Hai Stegem,
veel succes morgen bij de weeg.
hopelijk zie je wat je wil zien.
veel liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 19:01    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hey heb je gelopen?
want hier regent het sinds 18.00 al.

groetjes wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jul 2011 19:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6