Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Noukje89

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roosje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Noukje zit je wel goed vol, ik vind het weinig. Heb ook tot nu toe weinig gegeten hoor tussen 800-1000 kcal maar soms had ik toch wel honger. Shakes vullen mij gewoon niet meer, ben 6 maanden bezig maar laatste 2 maanden doe ik maar 1x per dag of soms 2x maaltijdvervangers. Repen i.p.v shakes. Ben van 90 kg tot 65 kg afgevallen.. Daarna 5 kg heel langzaam tot 60 nog wat maar laatste tijd eet ik zoveel ben nu ongeveer 62-63 kg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Bedoel je mijn lijstje vandaag of altijd? Vandaag is ook niet mn grootste lijstje, normaal is het wel meer. Vanavond ga ik waarschijnlijk voor salade geitenkaas met rauwe ham en stokbrood maar kan zomaar ook iets anders zijn (werk).

Ik zit altijd wel vol na de shakes en het diner, krijg meestal pas honger op de goede momenten. Trek heb ik wel nog altijd haha

Over een tijdje wil ik ook 1 shake per dag doen en de rest 'normaal' maar dat is pas als ik een kilo of 68 weeg om daarna langzaam naar mn einddoel te gaan.

Er zit trouwens 220 calorieen in 1 shake. Niet dat ik ze tel hoor maar dat is niet weinig voor een shake volgens mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 10:06    
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
Hey Noukje,

Fijn he een eigen apparaat om te sporten wanneer het jouw uitkomt.
Ik vind de sportschool ook veel te duur.
Ik heb een crosstrainer staan in de schuur.
Die wil ik over 2 weken ook weer gaan gebruiken.
Nu mag ik 2 weken niet sporten omdat eerst mijn lichaam wennen moet aan dit eetpatroon.
Daarna mag het weer en dan wil ik ook echt gaan bewegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 10:28    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het scheelt ook echt welke shakes je neemt vind ik. Na een shake van weightcare kreeg ik na een half uur weer honger door de hoeveelheid suiker die er in zit. Uit ervaring weet ik dat shakes van herbalife (dat doe jij toch Noukje?) super goed vullen en je er echt makkelijk 3 uur op kan. En het scheelt natuurlijk per dag, soms gaat het makkelijker Lachen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@opnieuw slank worden: slim om even te wachten met sporten. Eerst even wennen en dan de volgende stap!

@De27: klopt herbalife. Geen ervaring met anderen.. Heb wel gelezen dat hier ook heel veel suiker in zit. Maargoed, bij mij werkt het prima.

Mijn lijstje heb ik aangepast, lijkt echt niet meer op die van vanochtend haha, misschien toch te veel gegeten. Iedere keer als ik de koelcel inliep pakte ik een druifje ofzo :') bleef maar bezig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 23:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ochtend: Shake
Tussendoor: Rozijnen eierkoek
Lunch: Shake
Tussendoor: Bakje kwark
Diner: Gemengde sla, pasta salade tonijn van de AH (+kappertjes, rode ui, zwarte olijven, half eitje, dressing)
Tussendoor: Banaan

Drinken: Water, thee
Sport: 20 minuten roeitrainer, 30 day buttlift challange dag 2

De weegschaal was vanochtend niet lief. Ben aangekomen (77,1) en hoop dat er morgen nog wat af is. Moet nog wel goed naar de wc vandaag of morgen

Laatst aangepast door Noukje89 op za 02 mei 2015 21:45, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 7:39    
Vrouw Weeggegevens   De33

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo dat klinkt heftig buttlift challenge Erg blij
Jammer dat je bent aangekomen aai

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 8:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer he De27, als je je best doet en er gaan onsjes bij. Het is niet eerlijk. Neemt niet weg dat ik gemotiveerd ben. Ik ging daarnet boodschappen doen, kwam een vriend van mn ouders tegen.. Zegtie hey ben jij afgevallen? Nou zulke vragen doen me goed en komen echt op het goede moment! We gaan gewoon verder en wie weet ben ik morgen een stuk lichter, kan soms bijna een kilo schelen. Moet nog p*epen Uitlachen en heb vandaag mn best gedaan met mn eetlijstje, sport en water drinken. Meer kan ik niet doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 16:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zojuist wat boodschappen besteld via b&f, kan ik wat meer experimenteren met avondeten en tussendoortjes. Ben ook van plan om bananenbrood te gaan bakken van de week maar moet ik ook nog langs de natuurwinkel.

Net nog even een banaan op, dan kan ik morgenvroeg misschien goed naar de wc Lach

Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 21:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
-100 gram deze week, das niet zo veel! Om mezelf te motiveren moet ik in de spiegel en de fotos blijven kijken ohhh toch al wel een heel verschil met 2 maanden!

En we gaan maar door ohhh heel veel verjaardagen. Zo ook vandaag..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 8:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 21 van 29