Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 914, 915, 916  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Vandaag was de laatste challenge dag en ik heb zojuist besloten het voort te zetten en voorlopig elke dag te gaan lopen. Die kilo’s vertrekken echt niet door alleen gezond te eten, dat bewegen is superfijn en hartstikke belangrijk om er bij te blijven doen.

I go for it..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat het wandelen zó goed bevalt!

Iedere dag is misschien niet helemaal haalbaar? Ik haal het in elk geval niet (meer). En jij hebt ook nog je werk en gezin! Maar wie weet kun jij het wѐl inpassen in je dagritme?
Enne.. De dagen worden korter, dat geeft ook minder wandelmogelijkheden.

Ik wil je beslist niet ontmoedigen! Maar ik zou het zó sneu voor je vinden als je over een tijdje teleurgesteld raakt in je zelf, als je je doel niet haalt.

Maar natuurlijk. Hier zijn de Kilometervreters immers voor! Kom lekker schrijven en melden, zoals je sinds een tijdje ook al weer doet! En je houdt het echt wel vol! Succes! En vooral: plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 6:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Misschien niet haalbaar maar wel mooi om naar te streven.. het helpt me om me aan een plan te houden, dus ik gar mijn best voor doen

Goed nieuws, we zijn een zevenmijls stap verder gekomen met onze zoon, en hebben een oplossing gevonden voor zijn hoge schoolkosten en de nodige spullen aan kunnen schaffen. Ik ben echt superblij en opgelucht en onze zoon is op het moment optimistisch, opgelucht blij en tevreden. Vanavond heeft hij ruim de tijd genomen om met ons te delen wat hem bezighoud en wat hij heeft gemaakt de afgelopen weken.

Alle onrust en slapeloze nachten waren het waard, op naar een rustiger vaarwater.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 0:58    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Het gaat goed met mijn wandelvoornemen. Ik ben vaker en langer buiten dan de afgelopen maanden. En ik geniet er echt van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 21:48    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Okey.. mijn wandelplannen zijn nu iets over de top gesprongen. Ik ga de komende nacht 30 km wandelen. In estafettevorm gaan we binnen 24 uur 110 km wandelen. De ZtotZ tocht (zie ztotz.nl)

Expres op tijd naar bed gegaan maar nu al vanaf half 5 wakker. Het voorslapen is duidelijk niet goed gelukt Erg blij
Ik denk dat we rond half 12 vanavond starten, en rond half 6 morgenochtend finishen. Daarna lekker slapen en rond half 6 finshen we de totale tocht van 110 km.

Eerst nog even een drukke werkdag voor de boeg..
Ik heb de drang om nu al mijn bedje uit te springen, maar dat is niet verstandig..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 6:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik vind het afvallen een beetje lastig. Net of ik mezelf niet in de hand heb. Ik wil graag slanker zijn maar ik wil ook snoepen, en de ene week lukt het me beter om te denken dan de andere week.

Of de ene dag, dat is beter.

Ik moet misschien minder willen. Gewoon dag voor dag en niet denken in een week. Of dagdeel voor dagdeel. De ochtend en de middag geven meestal geen gedoe, het is meer de avond die lastig is, en dan met name tussen 8 en 10 uur.
De komende week ga ik focussen op de avond.
Ik geef me per geslaagd dagdeel een punt, tussen 8 en 10 een bonuspunt en aan het eind van de dag bij een full house 2 extra punten. Bij 30 punten mag ik iets leuks voor mezelf verzinnen.

Wat is de punt waard: eten volgens plan, gezond ontbijt, lunch, maaltijd en gezonde snacks.
Koek snoep of iets anders dat niet in de categorie gezond valt maakt dat ik mijn punt niet verdien. Eens kijken of ik weer rust in mijn lijf kan krijgen.
In het weekend mag ik 2 jokers inzetten, waarmee ik geen punten verlies

Ochtend:
Middag:
Tussen 8 en 10:
Avond:
Full house Bonus:

Dagscore:
Totaalscore:

Heel flauw maar mijn eerste beloning is dat ik een keer taart mag nemen bij een traktatie
Ik weet het, het heeft te maken met eten, maar dat helpt me weerstand te bieden tegen de traktaties waar ik nu steeds geen Nee op kan zeggen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 6:50    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat jullie weer een stapje verder zijn gekomen met jullie zoon. Kan me de slapeloze nachten voorstellen.

Wat heb je een leuk puntenplan bedacht!
Ik benijd je om het wandelen, heel veel succes vannacht, misschien van tevoren nog een dut?

Liefs!

Laatst aangepast door vlinderrr op vr 20 sep 2019 10:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 7:43    

Reageer met quote
Wat leuk dat jij ook met punten gaat werken!
Het heeft mij zoveel goeds gebracht vorig jaar... Ik overweeg om het ook weer in te voeren. Nog even bedenken of het haalbaar is.

En ik kom je heel veel succes wensen voor vannacht. Petje af hoor, om dit na een drukke werkdag nog te gaan doen!

Ik zal aan je denken, want ik zal ongetwijfeld ook veel wakker zijn vannacht. Na een concert stuiter ik alle kanten op. Lachen

Zet em op!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 9:57    

Reageer met quote
Jullie zijn nu een uurtje onderweg.... Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 0:29    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 0:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 914, 915, 916  Volgende
Pagina 915 van 916