Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 874, 875, 876 ... 879, 880, 881  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat lijkt me wel wat, die life sum app. Maar ik heb nog een tijdelijk oud mobieltje, die dit niet kan behappen. Dus dat komt nog wel eens.

Je hebt het echt te pakken! Lastig zo'n griep. Goed van je, dat je even wat buitenlucht pakt. Sterkte en beterschap!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2018 14:51    

Reageer met quote
Goedemorgen Mamdarijn, ik kom je even feliciteren met een kilo eraf in één week.
Het zal vast met je griep te maken hebben, dus in die zin is het eigenlijk niet leuk..., maar toch. Het is er maar mooi af en je zit in je grafiek weer op je niveau van eind 2014.
Maar wat nog mooier is, als je je grafiekje aanklikt op '2018', dan zie je een prachtig lijntje naar beneden gaan, heel stabiel en heel geleidelijk. Dàt moeten we hebben!

Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat en dat je goed kunt uitzieken!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dank je wel voor je kaartje! Echt super, superlief!
Ik ben nu mijn stem kwijt, dus het gaat nog steeds niet lekker hier. Ik kan me niet heugen dat ik zo ziek ben geweest als nu, en ben ook helemaal ontregeld.

Het enige ‘leuke’ is inderdaad dat ik ben afgevallen, maar dat heeft alles te maken met ziek zijn, ik ga er niet van uit dat het er blijvend vanaf is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 11:49    

Reageer met quote
Precies hetzelfde schreef ik begin februari. Ik was in een week een kilo afgevallen, dat had ik echt nog nooit vertoond. En wat voelde ik me akelig. Had ook veel tijd nodig om er weer bovenop te komen. Toch kun je in m'n grafiekje zien dat die kilo er nooit echt weer bijgekomen is. Dat wens ik jou ook toe.

En ik zie het ook wel gebeuren bij jou. Je voedingspatroon is echt veranderd en er is nog meer: je geeft niet meer om zoetigheid dus daar hoef je ook geen negatieve energie meer in te steken.

Ik heb er alle vertrouwen in dat je mooi zo doorgaat met je dalende lijntje.

Maar nu eerst beter worden.
Lastig dat je stem nu ook nog uitvalt.
Allemaal signalen van je lijf, zou ik denken. Signalen die aangeven: hier is rust nodig.

Wat ik ook op het kaartje schreef, laat je maar lekker verwennen door jouw lieverds in huis.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Sjaan Badmuts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Beterschap mamdarijn!! Gewoon belachelijk dat er weer een griep rond waart. Hier in Brabant ook al weer !! Kinderen ziek, collega.s, ouders, dacht dat we de griepperiode wel gehad hadden! Sterkte ermee, goed uitzieken en dan weer rustig door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:00    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Oh ik dacht dat ik de enige was.. ik voel me zo rot omdat het zo lang duurt en ik ook echt geen knip voor de neus waard ben. Echt zo akelig! Alles doet zeer, en ik ben echt nog steeds superzielig..

Morgen ga ik naar de dokter, even mijn longen checken, echt pijn. Kan ik meteen meer horen over de griep, waar ik jaarlijks voor wordt ingeent. Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Geen infecties, longen zijn schoon, alles beluisterd en getest. Wel fijn hoor, deze huisarts neemt me altijd serieus.

Haar advies was nog twee weken thuis blijven om echt te herstellen. Dat ga ik niet doen. Al heb ik vandaag minder gedaan dan gisteren en weer meer gerust. Maar dat kwam vooral omdat ik vannacht wat minder geslapen heb

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Dat is alvast een zorg minder Mamdarijn. Nu nog even uitzieken. Doe maar voorzichtig, beter een dag te lang thuis dan dat het weer terug komt.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 19:52    
Vrouw Weeggegevens   Sjaan Badmuts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Niet eigenwijs doen Sister! Goed uitzieken deze keer dus gewoon thuis blijven aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 20:54    

Reageer met quote
Wat fijn dat je huisarts jou serieus neemt!

Maar eh... neem jij jouw huisarts wel serieus eigenlijk? Ze geeft een advies en je doet er niks mee.

Ze zegt dat toch niet zomaar?

Hoe dan ook. Het zal moeilijk voor je zijn. Daarom een warme knuffel van mij.
Wees lief voor jezelf!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 22:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 874, 875, 876 ... 879, 880, 881  Volgende
Pagina 875 van 881