Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Ireen.. en 106 kilo arghhhhh

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ireen 1968
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond bewegen

Reageer met quote
Ik ben begonnen met meer bewegen en daarna moet ik ook echt stoppen met snoepen.. Ik vind het in deze tijd van veel thuiszitten en alleen boodschappen doen niet makkelijk. Normaal vraag ik altijd iemand om mee te gaan naar de winkel, scheelt lekkere dingen kopen. En de koelkast zit ook te vol, dus de avonden zijn een uitdaging. Ik moet gewoon sterk zijn.. Maar volgens mij ook herkenbaar voor anderen?

Vandaag in ieder geval druk in de tuin gewerkt: goed voor de kilo's.

Morgen echt beginnen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 0:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Ireen!

Door minder snelle koolhydraten (suikers en wit meel producten) te eten en wat meer eiwitten en vetten verminderd het hongergevoel en kun je het makkelijker volhouden.
Stel jezelf realistische doelen (bijvoorbeeld eerst min 5 kilo) zodat je ook regelmatig een succes moment hebt. Dat heeft mij indertijd goed geholpen. Ik 'gaf' mijzelf ook een cadeautje als ik een mijlpaal had gehaald, een tijdschrift, een nieuw kledingstuk, een lekkere doucheschuim etc.

Ik wens je veel succes en plezier hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 0:52    

Reageer met quote
Dank je

ja, dat is inderdaad goed om mee te beginnen. Suiker weglaten uit producten. Ik ben overigens erg gek op fruit.. Moet ik ook maar even flink minderen.

Ik ga me belonen, goed idee!

Groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 0:55    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
ja ook jou heb ik gevonden!
Goed dat je meer bent gaan bewegen!
Ik ben zo’n avondsnaaier...daar ben ik wel mee gestopt nu, en als ik écht wat wil hebben dan pak ik een paar nootjes, stukje kaas, snoeptomaatjes.
Wat betreft het boodschappen doen, ik maak van tevoren een lijstje en daar hou ik me ook aan, anders belandt er vanalles in mijn kar wat niet okay is!
Niet zozeer snoep enzo, maar ik ben meer van de hartigheid...
niet meer doen dus.
En lekker in de tuin werken is altijd goed!
Ik mocht vandaag gewoon maar het werk... mijn baas doet niet aan Bevrijdingsdag. En ach... zeker nu vind ik het ook niet erg om te gaan werken. Ik merk dat dat ritme ook goed is voor mijn gelijn. Ik hou me netjes aan mijn eet momenten, en drink voldoende .
Hopelijk gaat het bij jou ook snel de goede kant op!
Hou je taai en je kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 21:44    

Reageer met quote
O, jij werkt ook niet thuis? Ik werk ook veelal op kantoor, is toch bijna niemand. Is ook beter om het minderen van eten vol te houden.
Vandaag koek gesnoept na het boodschappen doen inderdaad.. grr, moet ik niet meer doen. Maar net wel een klein stukje hard gelopen. Met dit gewicht kom ik bijna niet vooruit, maar het is een begin.
Morgen naar kantoor met sla!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Ik heb de eerste paar weken vanuit huis gewerkt, maar nu sinds 2,5 week weer op het werk. Ik werk bij een bedrijf dat geneesmiddelen onderzoek doet, dus dat draait gewoon door. Wel op gepaste afstand en dat is prima te doen op dit moment.
Wat super van je dat je bent gaan hardlopen. De snelheid maakt niet uit! Je beweegt en dat is het belangrijkste! Je zal merken dat het steeds makkelijker gaat! Respect hoor!
Hardlopen is totaal niet mijn ding, ik kruip liever op de fiets hahaha
Succes morgen met je sla! Hier staat-ie ook klaar in de koelkast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 21:58    

Reageer met quote
Jammer van die koek he. Maar je kunt altijd terug naar verstandiger dingen. Heb je wel dingen voor tussendoor in huis? Olijven of wat kaas? Een hardgekookt ei, wat augurkjes of tomaatjes. Handje noten? Dan heb je toch iets voor tussendoor en is altijd beter dan koek (lees wit meel en suiker...………). Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 2:04    

Reageer met quote
ja, je hebt gelijk.. ik heb geen kaas in huis.. is beter voor mij. En ja, een handje nootjes hebben we. Ik moet gewoon zorgen dat ik niks extra’s haal tijdens het boodschappen doen. Ik vind het wel een hele opgave. Gelukkig vanaf volgende week weer in groepsverband sporten. Daar kijk ik naar uit. Dan moet ik er weer voor gaan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 13:54    

Reageer met quote
Misschien moet je juist wel extratjes in huis halen, maar dan van het soort dat je probleemloos kunt eten! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 21:43    

Reageer met quote
ja, ik zit wel na te denken of een ingreep, maagballon oid beter is voor mij. Ik zag hier ergens een toppic over. Ik ga even zoeken.
Ik ben mezelf redelijk zat maar blijbaar niet zat genoeg..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 9:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2