Auteur |
Bericht |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
Amaai Hermie , dat is toch fantastisch , doe zo verder , is het overdenken waard als je een beetje in de knoei zit , om eens iets anders te proberen en ............................. door te bijten ,
een dikke proficiat , van mij voor jou  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 sep 2007 11:22 |
|
 |
|
 |
Renie Weegclubfan voor het leven

|
|
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter!!
Het afvallen gaat ook weer de goeie kant op. Soms heeft het lichaam het nodig dat je het eens een andere impuls krijgt en ik denk dat jij jouw lichaam dat hebt gegeven. Geniet lekker van je kleindochter en het zorgen voor de kinderen en veel succes met de Weight Watchers.
Liefs Renie |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 sep 2007 13:06 |
|
 |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
Hermie ik heb een vraagske , ik heb daarjuist in de delhaize een zakje lijnzaad gekocht , er stond op gebroken lijnzaad , nu kom ik thuis , en volgens mij is het geen gebroken , er staat op de verpakking bruin lijzaad , ik heb geprobeerd om het te bakken zoals ik met het vorige deed , het was heel crocant maar valt eigelijk uiteen , dus foute boel denk ik kan ik er iets mee doen denk je ? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 sep 2007 17:32 |
|
 |
Carla Weegclubfan voor het leven

|
|
hermie gefeliciteerd met je kleindochter.
wat goed gaat het met de Weight Watchers, geweldig, ga zo door.
groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 okt 2007 14:31 |
|
 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4878 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Chrisje1953 schreef: | Hermie ik heb een vraagske , ik heb daarjuist in de delhaize een zakje lijnzaad gekocht , er stond op gebroken lijnzaad , nu kom ik thuis , en volgens mij is het geen gebroken , er staat op de verpakking bruin lijzaad , ik heb geprobeerd om het te bakken zoals ik met het vorige deed , het was heel crocant maar valt eigelijk uiteen , dus foute boel denk ik kan ik er iets mee doen denk je ? |
Hallo Chrisje, misschien kan je ze malen in een koffiemolen, of pletten in een vijzel.
Helpt het niet als je ze goed laat weken?
Succes hoor._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 okt 2007 18:09 |
|
 |

|
|
Carla schreef: | hermie gefeliciteerd met je kleindochter.
wat goed gaat het met de Weight Watchers, geweldig, ga zo door.
groetjes carla |
Hallo Carla, inderdaad, tot nu toe gaat het best goed. Ik merk wel dat ik nu eerder iets pak,(of wil pakken) wat eigenlijk niet moet.
Dat komt omdat je niet eerst weer in ketose hoeft te komen.
Ik moet maar even afwachten hoe het verder gaat. Ik blijf in ieder geval mijn best doen.
Gisteren heb ik even op mijn lijstje gekeken en zag dat ik nu 14 weken rond de 86.5 ben. Netjes toch? Ik wil echter heeeeeel graag de 85 zien._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 okt 2007 18:13 |
|
 |

|
|
straks even boodschappen doen, ik denk dat ik voor mezelf vandaag een lekker stampotje maak van rauwe andijvie.
Voor de rest kook ik een pan met kipkerrieragout en gele rijst.Daar zijn ze allemaal gek op._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 okt 2007 9:07 |
|
 |
|
 |
Linda Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-9-2007 Berichten: 2254 Dieet: bakker/eet beter leef beter Woonplaats: venlo
|
|
klinkt lekker allebei  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 okt 2007 9:49 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50419 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Mag jij bij Weight Watchers geen kipkerrieragout en gele rijst? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 okt 2007 12:59 |
|
 |

|
|
Ellen schreef: | Mag jij bij Weight Watchers geen kipkerrieragout en gele rijst? |
Hallo Ellen, dat mag ik wel hebben, maar ik vind de hoeveelheid dan te weinig.
Ik heb dan liever een flink bord vol aardappels met andijvie._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 okt 2007 13:43 |
|
 |
|
|