Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hermie schreef:
Gisteren heb ik 3 nieuwe lange broeken, 1 leuke rok en 2 blouses gekocht. Alles met 70% korting. Als ik de gewone prijs had betaald, had ik alleen de rok gehad en nu 3 broeken en 2 blouses voor hetzelfde geld er bij.Mijn dag kan dus niet meer stuk. Lachen
Ik moest wel, want voor de herfst en winter hangt niet een broek meer in de kast. Ik kon nu zo in alle maten 46 en dat niet eens in een grote maten winkel. Lachen

Leuk hé als je zo n koopjes kan doen , dat doet dan dubbel deugd , en leuk dat je steeds maar kleiner maatjes kan kopen , geniet ervan Hermie Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
wat heerlijk Hermie, die kleinere maat en gefeliciteerd met je koopjes! Dat vind ik zo knap hè, dat lukt mij nou nooit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Wizz schreef:
wat heerlijk Hermie, die kleinere maat en gefeliciteerd met je koopjes! Dat vind ik zo knap hè, dat lukt mij nou nooit!

Al je erop let lukt dat wel. Je moet dan niet gelijk aan het begin van de opruiming gaan,maar iets later, dan is het voor de helft van de helft of zoals nu 70% korting.Ook in mijn grote matenwinkel deed ik dat, die heeft nu een beetje pech.Ik ga er nog wel weer kijken,want ze heeft ook kleinere maten.Daar heb ik nu 44.Kun je zien hoe je voor de gek wordt gehouden wat betreft de maten. Ook per merk is het nog verschillend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 10:18    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hermie schreef:
Wizz schreef:

Al je erop let lukt dat wel. Je moet dan niet gelijk aan het begin van de opruiming gaan,maar iets later, dan is het voor de helft van de helft of zoals nu 70% korting.Ook in mijn grote matenwinkel deed ik dat, die heeft nu een beetje pech.Ik ga er nog wel weer kijken,want ze heeft ook kleinere maten.Daar heb ik nu 44.Kun je zien hoe je voor de gek wordt gehouden wat betreft de maten. Ook per merk is het nog verschillend.

ja ik weet het , bij het ene merk heb ik een 44 bij het andere een 46 en in een andere winkel heb ik 48 en allemaal met het zelfde gewicht , ik heb vorige week zelfs een jasje gepast in maat 40 en die paste me ook , mijn vriendin zei , waw hier vermager je ineens drie tot vier maten , als jij nog kan volgen , dus ....
En als ik iets nieuws wil doe ik het ook zoals Hermie , op het laatste gaan kijken , maar dan loop je wel kans , dat je soms niets meer vind ook , maar dat is dan het risico dat je neemt hé
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 10:39    

Reageer met quote
even weer wat in mijn dagboekje schrijven, anders is het zo kaal.
vandaag dus de hort op geweest en leuke dingen gekocht.
Voor Marit een schattig tasje bij de wibra en ook leuke doosjes voor op haar nieuwe slaapkamer. lekker even verwennen. ook mooie lappen gescoord voor een (of meer)quiltjes natuurlijk. ja, Ines, zaterdag zal ik ze je laten zien.
Het is wel geen echte quiltstof, maar wel katoen.natuurlijk 50 of 70% korting, anders had ik ze niet meegenomen.
o,o,o,o,o Schaam Schaam ook fout gegeten.Gelukkig is het morgen weer een normale dag,anders ben ik bang dat de weegschaal de verkeerde kant op gaat.
ook nog een leuke linnen broek en een soort huispak gescoord.
nu ga ik zo lekker zitten quilten.
allemaal een fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2007 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik heb voor Larissa's quilt ook geen echte quiltstof, wel voor Aaron, maar het is wel allemaal katoen, ben nu van de rose resten een quilt voor Sylvana (Gerlof's dochter) aan het maken van grote hexen, doe ik lekker tussendoor en je kan het ook zo makkelijk meenemen in een doosje, Tamara zat alweer likkebaardend te kijken, want die vond het ook wel mooi...............nou die kan de pot op Lachen
Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor naar jou quiltstofjes Rollende ogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2007 20:27    

Reageer met quote
hahaha, als je ze ziet, ga je gelijk naar de winkel, het zijn snoepies van stofjes.Ik heb zo wel zin om ermee te beginnen.De ene is een lap met allemaal aan elkaar genaaide lapjes, die hoef ik dus alleen nog maar te dubbelen en door te quilten.

Marit wil altijd mijn lippenstift op en nu heb ik haar een labello stift gekocht met een kleurtje.Leek me toch beter dan gewone lippenstift. Prachtig als je haar bezig ziet. Iedereen moet het zien. Loopt ze rond met haar tasje met haar eigen lippenstift.
Goh, ik kan nog typen en heb bijna 2 glazen wijn op. dronken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2007 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hermie toch 2 glazen wijn , nou dan lag ik al te ronken op de bank hoor.

wat kunnen jullie lekker opgaan in je hobby, heerlijk toch.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2007 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wijn Geschokt Geschokt Geschokt ik weet niet wat dat is, ik drink nl. nooit Rollende ogen .......................... smullen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2007 22:38    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ines schreef:
Wijn Geschokt Geschokt Geschokt ik weet niet wat dat is, ik drink nl. nooit Rollende ogen .......................... smullen Lachen

ocharme soms leuk hoor zoals nu Erg blij Ober cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 1:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 42 van 204