Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gezellig Hermie, wij zaten hier ook ineens met een huis vol kinderen en kleinkinderen, de ene helft is nu weg en Tamara en Bas zullen ook wel zo gaan want Jara moet naar bed en dan ga ik nog even verder met Aaron's quilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Een dagje met een goude randje dus, ging je eerder nooit in badpak door het leven op vakantie of zo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2007 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Nee echt niet, (al minstens 10 jaar niet meer)en ook geen blouses zonder,of met een heel kort mouwtje.
Het was dus een echte overwinning voor mezelf en ik heb er geen spijt van gehad.
Het scheelt dan ook 28 kg. Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 0:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe voelde het eigelijk, bloot zeker Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 0:34    
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
geweldig Hermie! ik ben al bijna twee jaar aan het moed verzamelen om weer eens te gaan zwemmen...
hartstikke GOED!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 8:23    

Reageer met quote
Het voelde goed en Gerrit en de kinderen vonden het ook harstikke leuk dat ik weer het water in ging.
Wizz, jij komt ook wel zover. Zeker weten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 10:14    

Reageer met quote
Nog even en ik doe mee aan de triathlon.hahahaha. gisteren zwemmen,vanavond nordic walken en deze week nog een eind fietsen, moet het nog wel iets beter weer worden.
Ik duik vanavond op tijd mijn mandje in,want ik vind het koud en het is lekker weer om onder de dekens te kruipen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hermie schreef:
Nog even en ik doe mee aan de triathlon.hahahaha. gisteren zwemmen,vanavond nordic walken en deze week nog een eind fietsen, moet het nog wel iets beter weer worden.
Ik duik vanavond op tijd mijn mandje in,want ik vind het koud en het is lekker weer om onder de dekens te kruipen.

truste Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2007 22:32    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hermie schreef:
Chrisje, voor jouw komt de tijd ook wel dat het je beter gaat lukken.
Zolang je niet lekker in je vel zit kun je denk ik beter gewoon van alles iets minder nemen,want een dag low carb en een dag meedoen werkt volgens mij niet.
Als thuis alles weer lekker loopt,komt het met jouw lijntje ook wel goed.

ja Hermie , je hebt gelijk hoor als je niet goed in je vel zit , lukt het inderdaad niet , maar ik heb al een equilibre gevonden met atkins , dat wil zeggen , als ik fout ga , ben ik misselijk (is meteen een teken dat ik kh niet verdraag ) is ook telkens een bevestiging dat ik aan atkins goed doe , want je kan je niet voorstellen hoeveel tegenkantingen in te horen krijg Boos maar ik denk ook dat het voor mij een zoeken is en bevestigingen voor mijn algeheel welzijn dat de kh arme voeding de beste is .
Lieve groetjes , oh ja en proficiat met je badpak , lieve Hermie , dat is echt een overwinning voor jou , en het doet goed hoop ik ?
Dat is iets waar ik totaal nooit een probleem van gemaakt heb , tot vorige jaar ging ik nog altijd monokini zonnen , maar Marc wil het liever niet , dus doe ik het nu niet meer , maar als je in de spiegel kijkt naar je armen , (mijn vriendin doet dat steeds ) dan zie je dat je geen 18 meer bent , pffft , dus ik maak mij op kies mijn kleren , en kijk gewoon niet meer in de spiegel of enkel nog naar het totaalbeeld , en die armen , och er zijn erger dingen in het leven , als je je er niet op focust , denk je er na een tijdje niet meer aan .
knuffel Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2007 8:56    

Reageer met quote
Gisteren heb ik 3 nieuwe lange broeken, 1 leuke rok en 2 blouses gekocht. Alles met 70% korting. Als ik de gewone prijs had betaald, had ik alleen de rok gehad en nu 3 broeken en 2 blouses voor hetzelfde geld er bij.Mijn dag kan dus niet meer stuk. Lachen
Ik moest wel, want voor de herfst en winter hangt niet een broek meer in de kast. Ik kon nu zo in alle maten 46 en dat niet eens in een grote maten winkel. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2007 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 41 van 204