Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
het moet zijn hexagon Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2007 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hermie schreef:
het moet zijn hexagon Lachen

Nou hoor Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2007 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Bedankt.
Doe mij aan vroeger denken, Colinda was altijd bezig met die figuurtjes eerst knipte ze kartonnetjes[img]http://img61.imageshack.us/img61/9763/hexagonglitterbj5.th.jpg[/img] [img]http://img232.imageshack.us/img232/6527/fourhexagonsyd6.th.jpg[/img]opklikken voor vergroting

daar deed ze, dacht ik de stof overheen en daar maakte ze dan een quiltlap of een bal van.

hieronder bloemmotief
[img]http://img400.imageshack.us/img400/6443/20070428upperleftoc1.th.jpg[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2007 23:01    

Reageer met quote
Klopt Helma, die figuurtjes werden vroeger op school ook vaak gemaakt. Het is ook leuk werk,je kunt het overal mee naar toe nemen en je kunt restjes stof opmaken.

Vandaag was het weer oppasdag en we wilden vanmiddag hier in de buurt met de Zomp(boot) varen. We konden in Rijssen opstappen,maar helaas was de motor kapot en ging het feestje met de kleintjes niet door. Er stond ook een grote windmolen en dat vonden ze ook schitterend. Lekker in het gras liggen en kijken naar de ronddraaiende wieken.

Ik heb een beetje(veel) spierpijn, ik ben half van de trap gegleden en heb me te goed opgevangen met mijn armen. Aan een kant de ribben blauw en verder niets gebroken Lachen , dus het viel weer mee.

Met mijn eten gaat het nog steeds goed. Ik heb van de huisarts een adres gekregen voor een low carb dietiste, kan ik eens met haar doorpraten of ik genoeg aan vitamines e.d. gebruik. Ik wil dit eetpatroon nl. blijven volgen en dan wil ik toch wel iets meer zekerheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2007 20:51    

Reageer met quote
Zo'n dieëtiste kan je goed verder op weg helpen, altijd nuttig.
Je spierpijn zal nog wel erger worden, maar dan snel minder, je moet ook niet van de trap vallen Rollende ogen Lachen
Ik heb de hexagonnetjes in een klein doosje, samen met een klein schaartje, mijn vingerhoed, garen en mijn clover, muisje om mijn middelvinger en gaan Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2007 20:56    

Reageer met quote
Hermie schreef:
Klopt Helma, die figuurtjes werden vroeger op school ook vaak gemaakt. Het is ook leuk werk,je kunt het overal mee naar toe nemen en je kunt restjes stof opmaken.

Vandaag was het weer oppasdag en we wilden vanmiddag hier in de buurt met de Zomp(boot) varen. We konden in Rijssen opstappen,maar helaas was de motor kapot en ging het feestje met de kleintjes niet door. Er stond ook een grote windmolen en dat vonden ze ook schitterend. Lekker in het gras liggen en kijken naar de ronddraaiende wieken.

Ik heb een beetje(veel) spierpijn, ik ben half van de trap gegleden en heb me te goed opgevangen met mijn armen. Aan een kant de ribben blauw en verder niets gebroken Lachen , dus het viel weer mee.

Met mijn eten gaat het nog steeds goed. Ik heb van de huisarts een adres gekregen voor een low carb dietiste, kan ik eens met haar doorpraten of ik genoeg aan vitamines e.d. gebruik. Ik wil dit eetpatroon nl. blijven volgen en dan wil ik toch wel iets meer zekerheid.

Jeetje Hermie.
Voorzichtig zijn hoor.
Het is wel raak met ons de laatste tijd, valt de een op haar snufferd met de
Een ander over een elektriciteidsdraad, over hekjes en stoepjes.
Nu komt er ook weer een trap bij.
Kunnen we niet een apart ongelukjes draadje openen Lachen
Maar alle gekheid op een stokje.
Wat zal jij veel pijn hebben en nog krijgen.
Net nu je , je al niet zo lekker voelde.
Beterschap Meis[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/beterschap/beterschap1.gif[/img]
Dikke knuffffff Helma

Laatst aangepast door Goldwingstar op wo 25 jul 2007 23:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2007 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Kon je vandaag al in het gras liggen Hermie? Was dat niet zijknat?

Sterkte met je spierpijn. Ik ben járen geleden op die manier van de trap gevallen, 's nachts, en nu nog elke nacht als ik van de trap afloop zeg ik tegen mijzelf: hielen tegen de achterkant van de trap Tillie!!! (Nou ja, eigenlijk zeg ik tegen mijzelf: je verzenen tegen de trap. Maar verzenen is een uitdrukking uit de Bijbel en ik weet niet of jullie die kennen. De Bijbelse uitdrukking is: je verzenen tegen de prikkels slaan).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2007 22:44    

Reageer met quote
Twompie schreef:
Kon je vandaag al in het gras liggen Hermie? Was dat niet zijknat?

Sterkte met je spierpijn. Ik ben járen geleden op die manier van de trap gevallen, 's nachts, en nu nog elke nacht als ik van de trap afloop zeg ik tegen mijzelf: hielen tegen de achterkant van de trap Tillie!!! (Nou ja, eigenlijk zeg ik tegen mijzelf: je verzenen tegen de trap. Maar verzenen is een uitdrukking uit de Bijbel en ik weet niet of jullie die kennen. De Bijbelse uitdrukking is: je verzenen tegen de prikkels slaan).

http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_2489.htm

2379. De verzenen tegen den prikkel slaan,
d.i. zich verzetten, ??den breidel in den nek werpen??1), gri. πρὸς κέντρα(ον) λακτίξειν, vruchteloozen tegenstand bieden, met het hoofd tegen den muur loopen, lat. contra acumen, stimulum calcitrare (Otto, 331). De spreekwijze is ontleend aan de geschiedenis van Saulus, welke verhaald wordt in Hand. IX vs. 5: Ende ter aerden gevallen zijnde, hoorde hy een stemme die tot hem seyde, Saul, Saul, wat vervolght ghy my? Ende hy seyde: Wie zijt ghy Heere? Ende de Heer seyde: Ick ben Jesus dien ghy vervolght. Het is u hardt de versenen2) tegen de prickels te slaen; waaraan de volgende kantteekening is toegevoegd: gelijk de ossen ende andere lastbeesten achter uyt slaen, wanneer se met prickels worden voort gestouwt, ende alsoo niet de prickels maer haer selven quetsen. Zie Zeeman, 414; Mnl. Wdb. VI, 645; Harreb. II, 301 a; Kippev. I, 346; afrik. hy slaan die versene teen die prikkels, en vgl. het mnl. sporren tegen-, stunen jegen de gaert of hem tegen de naelde steken; het zuidndl. tegen den jokkeband trekken (De Bo, 470); nd. sick upp'n Jückstock leggen (Wander II, 1029); fr. regimber sous l'aigillon; hd. wider den Stachel löcken oder lecken (Schrader, 154); eng. to kick against the pricks (spur or goad).

http://www.spreekwoorden.nl/V/verzenen
De verzenen tegen de prikkels slaan.
Zich ergens tegen verzetten terwijl het geen nut heeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2007 23:07    

Reageer met quote
Het was hier gisteren prachtig weer en we konden echt in het gras liggen zonder nat te worden.

Mijn van de trap glijden komt omdat ik in mijn rechtervoet bijna geen gevoel heb in mijn hak en daardoor weg glij, inderdaad Mathilde, doordat ik de hiel niet ver genoeg naar achteren heb gezet, of ik moet mijn voet dwars zetten. Is me een keer eerder gebeurd, toen ging het harder en ik ga meestal achterwaarts de trap af, dan gaat het goed.
Spierpijn valt reuze mee, want ik ben altijd wel veel in beweging , oppassen(is topsport), fietsen, nordic walken. Ik heb alleen last in mijn bovenarmen,daarmee heb ik mezelf opgevangen. En twee donkerblauwe strepen een op mijn ribben en een aan de zijkant van mijn billen,daar waar ik tegen de tredes aankwam. Beetje arnica erop en dan is dat ook zo weer verholpen.

Het ging alweer veel beter met me en ik heb een hoge pijngrens.
Nu de vochtigheid in de lucht weer minder is,gaat het nog beter.Liever pijn,dan die hoge luchtvochtigheid.

De weegschaal was vanmorgen heel tevreden.Hij gaf 87.7 aan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2007 8:54    

Reageer met quote
Zo Erg blij je gaat weer goed, nu ik nog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jul 2007 8:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 39 van 204