Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 202, 203, 204  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik eet ook niet elke dag brood, ik wissel de dingen af, crackers, brood, yogurt en ga zo maar door, je schijnt daardoor je lichaam te foppen volgens Sonja en daardoor val je af, of het waar is weet ik niet, maar ik val wel af Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Ik had al een heel jaar geen brood meer gehad, dus ik dacht, o jee, daar ga je een broodje en je bent verkocht,maar gelukkig niet dus.

En het lichaam foppen,daar ben ik het mee eens. Als ik niet meer afval en ik ga dan een weekend meer eten en dan weer terug, dan val ik ook ineens weer iets af.Nu maar hopen dat het volgende week ook zo gaat.

Ik zit nog steeds onder de 90 en dat valt me zo erg mee.
Ik zit er nu toch sterk weer heel sterk over te denken om straks weer over te stappen naar Weight Watchers. of kcal.Ik durf het nu wel uit te proberen. Eerst echter de 85 halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 8:57    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hallo Hermie, ik weet het ook niet voor t moment , ik begin elke dag met goede voornemens en met eitjes , lekker , maar s middags ga ik verkeerd , want dan is het brood , en ben ik fout , en s avonds aardappelen en opgezwollen pfft elke dag in de fout , ook met alle dingen hier voor tmoment denk ik een beetje , maar ik denk toch dat ik terug Atkins ga serieus nemen , of Weight Watchers, wat geef jij me als raad ?
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Chrisje1953 schreef:
Hallo Hermie, ik weet het ook niet voor t moment , ik begin elke dag met goede voornemens en met eitjes , lekker , maar s middags ga ik verkeerd , want dan is het brood , en ben ik fout , en s avonds aardappelen en opgezwollen pfft elke dag in de fout , ook met alle dingen hier voor tmoment denk ik een beetje , maar ik denk toch dat ik terug Atkins ga serieus nemen , of Weight Watchers, wat geef jij me als raad ?
liefs Chrisje

Ik geef je dan ook maar raad Erg blij
Niemand is hetzelfde we reageren allemaal anders op voeding, Ellen zegt dan ook altijd, Kies het dieet, dat bij je past Ik heb ook alles gedaan van Atkins tot weet ik veel, alle pilletjes en peoders en vorig jaar kwam ik het dieet van Sonja Bakker tegen en dat is het voor mij, ik voel me goed, als ik me er niet aan hou en ik eet vreselijk veel dan kom ik aan, gek he Lachen , eet ik gewoon en met gewoon bedoel ik ook redelijk veel, dan val ik niet af, maar kom ook niet aan, eet ik volgens het boekje, dan gaat het weer goed, maar ik heb nergens last van als ik zondig, dus ik ben ook niet kh verslaafd zoals sommige hier, gewoon uitzoeken wat voor jou werkt en dan ben jer er.
Succes meis,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 9:56    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Thx Ines , ga het echt eens uitzoeken hoor , het uitpakken is bijna gedaan , dan het ik vanzelf meer tijd hoop ik .
Liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welk dieet je ook neemt Chrisje, altijd tellen de kcal mee, als je daar te veel van neemt val je niet af.

Persoonlijk vind ik dat je bij low-carb minder honger hebt, maar nogmaals dat is mijn mening.
Als ik te veel eet kom ik ook aan met low-carb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 10:54    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
ja Ellen das waar , en met Atkins voelde ik me goed in mijn vel , viel niet erg veel af , maar alle lastige dingen zoals opgezwollen handen en voeten , opgeblazen gevoel , waren weg , maar pijn in mijn benen en dat houd me een beetje tegen , nog effe goed over denken en dan ..............start
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Chrisje1953 schreef:
ja Ellen das waar , en met Atkins voelde ik me goed in mijn vel , viel niet erg veel af , maar alle lastige dingen zoals opgezwollen handen en voeten , opgeblazen gevoel , waren weg , maar pijn in mijn benen en dat houd me een beetje tegen , nog effe goed over denken en dan ..............start

Goed zo,je geeft zelf al de oplossing aan Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 10:58    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Zitten wij hier lekker te kletsen in Hermie haar hoekje Ik val van me stoel van het lachen! Fluisteren Stom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Jullie kletsen maar raak hoor,van mij mag je.
Chrisje, ik ga voor Atkins omdat ik dan geen honger heb.
Als ik gewoon ga eten krijg ik meer honger.

In de situatie waar jij nu zit, zoals met verhuizen en alles er omheen, kan ik me voorstellen dat het moeilijk is. Half Atkins doen heeft geen zin, dan kun je beter een tijdje matigen met eten.
Dat lijkt mij momenteel voor jou de beste oplossing, en dan wel in je eetboekje schrijven wat je zoal naar binnen werkt, Lachen

Ik kies dus nog steeds voor Atkins,maar schreef dat ik misschien als ik de 85 heb gehaald, misschien dus Lachen wel Weight Watchers ga proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2007 13:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 202, 203, 204  Volgende
Pagina 37 van 204